Wielkie marki wielki kłopot : jak uczyć się na błędach innych? / Jack Trout ; [tł. Witold Rychłowski].

By: Contributor(s): Language: Polish Original language: English Publication details: Kraków : IFC PRESS, 2002.Description: 230 s. ; 24 cmISBN:
  • 8391351998
Uniform titles:
  • Big brands, big trouble (pol.)
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-045395 Available 10004675
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-110415 Available (Zamówienia tylko do Czytelni Głównej) 10004683
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-075540 Available 10004679
Total holds: 0
Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny