Podręcznik marketingu / red. nauk. Michael J. Thomas ; przekł. [z ang.] Jacek Kardaszewski ; [Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości].

Contributor(s): Language: Polish Original language: English Series: Przedsiębiorczość - Wydawnictwo Naukowe PWNPublication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998.Description: 644, [2] s. : il. ; 25 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
ISBN:
  • 8301124598
Other title:
  • Tyt. oryg.: Gower handbook of marketing
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-000465 Available (Zamówienia tylko do Czytelni Głównej) 10022063
Total holds: 0

Nazwy aut. na 4 s. okł.

Bibliogr. przy rozdz.

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny