Marketingowe strategie cen / Grzegorz Karasiewicz.

By: Contributor(s): Publication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997.Description: 303, [1] s. : wykr. ; 21 cmISBN:
  • 8320810833
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Czytelnia Główna CZ 339.138 Dostępne na półce w Czytelni Głównej 10004677
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-045386 Available 10004678
Total holds: 0

Bibliogr. s. 297-[299]. Indeks.

Dla studentów i pracowników nauk. wyższych uczelni ekonomicznych i kierunków ekonomicznych na uniwersytetach, a także dla praktyków - właścicieli małych firm oraz menedżerów i pracowników większych przedsiębiorstw handlowych i produkcyjnych.

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny