Marketingowe strategie cen / Grzegorz Karasiewicz.

By: Contributor(s): Publication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997.Description: 303, [1] s. : wykr. ; 21 cmISBN:
  • 8320810833
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-128234 Available 10004677
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-045386 Available 10004678
Total holds: 0

Bibliogr. s. 297-[299]. Indeks.

Dla studentów i pracowników nauk. wyższych uczelni ekonomicznych i kierunków ekonomicznych na uniwersytetach, a także dla praktyków - właścicieli małych firm oraz menedżerów i pracowników większych przedsiębiorstw handlowych i produkcyjnych.

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny