Praktyczna analiza danych w marketingu i badaniach rynku.

Contributor(s): Publication details: Kraków : StatSoft Polska, 2010.Description: 104 s. : il. ; 24 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
ISBN:
  • 9788388724534
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-110417 Available (Zamówienia tylko do Czytelni Głównej) 10107041
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-067169 Available 10107043
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-067170 Available 10107042
Total holds: 0

Materiały na konferencję szkoleniową zorganizowaną przez StatSoft Polska we wrześniu 2010 r. w Wieliczce.

Bibliogr. przy tekstach.

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny