Marketing sensoryczny / Bertil Hultén, Niklas Broweus, Marcus van Dijk ; tł. Grzegorz Dąbkowski.

By: Contributor(s): Language: Polish Original language: English Publication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011.Description: 166 s. : il. ; 24 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
ISBN:
  • 9788320819229
Uniform titles:
  • Sensory marketing (pol.)
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Czytelnia Główna CZ 339.138 Dostępne na półce w Czytelni Głównej 10099239
Total holds: 0

Bibliogr. przy rozdz.

Książka jest adresowana do studentów, a także praktyków gospodarczych.

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny