Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Marketing sensoryczny / Bertil Hultén, Niklas Broweus, Marcus van Dijk ; tł. Grzegorz Dąbkowski.

Autor: Współtwórca(-y): Język: polski Język oryginału: angielski Szczegóły wydania: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011.Opis: 166 s. : il. ; 24 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
ISBN:
  • 9788320819229
Tytuły ujednolicone:
  • Sensory marketing (pol.)
Tematy:
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy Zamówienia
Książka Biblioteka UAFM Czytelnia Główna CZ 339.138 Dostępne na półce w Czytelni Głównej 10099239
Liczba zamówień: 0

Bibliogr. przy rozdz.

Książka jest adresowana do studentów, a także praktyków gospodarczych.

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny