Pomysł w reklamie : idee, strategie i kampanie / Pete Barry ; [tł. Joanna Huebner-Wojciechowska].

By: Contributor(s): Language: Polish Original language: English Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010.Description: 272 s. : il. ; 24 cmISBN:
  • 9788301162283
Other title:
  • Tyt. oryg.: Advertising concept book
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Czytelnia Główna CZ 659 Dostępne na półce w Czytelni Głównej 10099944
Total holds: 0

Tyt. oryg.: The advertising concept book.

Druk dwuszpaltowy.

Bibliogr. s. 268. Indeks.

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny