Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Nowe Media / Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Współtwórca(-y): Rekordy analityczne (zawartość): Pokaż rekordy analityczneSzczegóły wydania: Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2010-.Opis: 23 cmISSN:
  • 2082-4351
Inny tytuł:
  • Nowe Media. Studia i Rozprawy [Tytuł nagłówkowy]
Tematy: Zasoby online: Dostępne również w formie elektronicznej.
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Informacja o numerach Status Termin zwrotu Kod kreskowy Zamówienia
Czasopismo Biblioteka UAFM MagCA CA-1320 2010: nr 1 Dostępny (Zamówienia tylko do Czytelni Czasopism) 20019419
Czasopismo Biblioteka UAFM MagCA CA-1320 2011: nr 2 Dostępny (Zamówienia tylko do Czytelni Czasopism) 20019418
Czasopismo Biblioteka UAFM MagCA CA-1320 2012: nr 3 Dostępny (Zamówienia tylko do Czytelni Czasopism) 20019417
Czasopismo Biblioteka UAFM MagCA CA-1320 2013: nr 4 Dostępny (Zamówienia tylko do Czytelni Czasopism) 20012215
Czasopismo Biblioteka UAFM MagCA CA-1320 2014: nr 5 Dostępny (Zamówienia tylko do Czytelni Czasopism) 20012216
Liczba zamówień: 0

Bibliotr. przy art.

Dostępne również w formie elektronicznej.

Od 2013 / Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Agnieszka Rothert, Między porządkiem a chaosem, Warszawa 2006 / Weronika Madryas-Kowalska. by
  • Madryas-Kowalska, Weronika [Autor]
  • Rothert, Agnieszka. Między porządkiem a chaosem
Źródło: Na peryferiach
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: Na peryferiach Strony 148-150 W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3158 (2008), strony 148-150 W: Nowe Media - Nowe w Mediach 4 (2008), strony 148-150
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Andy Green, Kreatywność w public relations, Warszawa 2004 / Weronika Madryas. by
  • Madryas-Kowalska, Weronika [Autor]
  • Green, Andy, (1958- ). Creativity in public relations
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 297-299 W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 297-299 W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 297-299
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Badanie wykorzystania mediów społecznościowych i ich wpływu na komunikację oraz kapitał ludzki w szkole wyższej / Damian Doleciński. by
  • Doleciński, Damian [Autor]
Źródło: Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych
W: Doleciński, Damian. Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych Strony 307-406
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Design, partycypacja, prawa autorskie : formy hybrydyzacji nowych mediów / Sebastian Skolik. by
  • Skolik, Sebastian [Autor]
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 36-45
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Dowcip i wulgarność - cechy rozmów uczniowskich prowadzonych za pośrednictwem SMS-ów / Małgorzata Karwatowska, Jolanta Szpyra-Kozłowska. by
  • Karwatowska, Małgorzata [Autor]
  • Szpyra-Kozłowska, Jolanta, (1956- ) [Autor]
Źródło: Dialog a nowe media
Język: polski Język streszczenia: angielski, francuski W: Dialog a nowe media Strony 155-168
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Dzienniki regionalne Podkarpacia jako partner władzy samorządowej / Wojciech Furman. by
  • Furman, Wojciech, (1946- )
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 183-191
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
"Efekt CNN" na przykładzie interwencji Stanów Zjednoczonych w Somalii / Wojciech Michnik. by
  • Michnik, Wojciech
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 147-158
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Funkcjonowanie literatury pięknej w nowych mediach: sposoby jej indywidualnego wykorzystywania i tworzenia : rekonesans / Barbara Popiel. by
  • Popiel, Barbara, (1985- ) [Autor]
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 143-156
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Istota i zakres nowych mediów / Damian Doleciński. by
  • Doleciński, Damian [Autor]
Źródło: Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych
W: Doleciński, Damian. Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych Strony 195-244
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Ita dixit Lem / Stanisław Bereś. by
  • Bereś, Stanisław, (1950- ) [Autor]
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 15-34 W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 15-34 W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 15-34
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Kompetencja kreatywnej CMC : wybrane aspekty / Katarzyna Kopecka-Piech. by
  • Kopecka-Piech, Katarzyna [Autor]
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 173-184 W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 173-184 W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 173-184
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Komunikacja w szkole wyższej / Damian Doleciński. by
  • Doleciński, Damian [Autor]
Źródło: Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych
W: Doleciński, Damian. Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych Strony 145-194
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Kryzys przywództwa w dobie marketingu politycznego / Marta du Vall, Agnieszka Walecka-Rynduch. by
  • Vall, Marta du
  • Walecka-Rynduch, Agnieszka
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 75-86
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Krzysztof Mroziewicz, Dziennikarz w globalnej wiosce, wyd. 2 poszerzone i uzupełnione, Bydgoszcz-Warszawa, 2006 / Urszula Glensk. by
  • Glensk, Urszula [Autor]
  • Mroziewicz, Krzysztof, (1945- ). Dziennikarz w globalnej wiosce
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 292-294 W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 292-294 W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 292-294
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
"Matrix 4", czyli Amatorskie zwiastuny filmowe : działania prosumenckie wobec współczesnej kultury filmowej, ekonomii uwagi i nowych mediów / Tomasz Żaglewski. by
  • Żaglewski, Tomasz [Autor]
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
Inny tytuł:
  • Amatorskie zwiastuny filmowe
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 157-173
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Media i sfera publiczna / Jerzy Jastrzębski. by
  • Jastrzębski, Jerzy, (1945- )
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 11-18
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Media społecznościowe w procesie komunikacji a polityka zarządzania kapitałem ludzkim w uczelni / Damian Doleciński. by
  • Doleciński, Damian [Autor]
Źródło: Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych
W: Doleciński, Damian. Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych Strony 245-306
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Mediokracja jako problem polityczny / Antoni Lewek. by
  • Lewek, Antoni, (1940-2010)
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 31-44
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Metajęzyk dialogów radiowych w dyżurach prezenterskich / Paweł Nowak. by
  • Nowak, Paweł, (1968- ) [Autor]
Źródło: Dialog a nowe media
Język: polski Język streszczenia: angielski, francuski W: Dialog a nowe media Strony 75-84
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Miłość w cyberprzestrzeni : związki partnerskie zawierane online / Marek Sokołowski. by
  • Sokołowski, Marek, (1962- )
Źródło: Nowe media a praktyki komunikacyjne
W: Nowe media a praktyki komunikacyjne S. 77-87
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
The New Media Handbook, Andrew Dewdney, Peter Ride, London and New York, 2006 / Katarzyna Kopecka-Piech. by
  • Kopecka-Piech, Katarzyna [Autor]
  • Dewdney, Andrew, (1948- ). New media handbook
Źródło: Na peryferiach
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: Na peryferiach Strony 143-145 W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3158 (2008), strony 143-145 W: Nowe Media - Nowe w Mediach 4 (2008), strony 143-145
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Nowa jakość medialnych kampanii wyborczych na przykładzie amerykańskich kandydatów do urzędu prezydenta w pierwszej dekadzie XXI wieku / Marta Majorek. by
  • Majorek, Marta
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 135-146
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Nowe media jako narzędzia konstruowania tożsamości społeczności sieciowej / Janusz Golinowski. by
  • Golinowski, Janusz, (1959- ) [Autor]
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 7-26
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Nowe media totalne : intruz w naszych domach / Kazimierz Krzysztofek. by
  • Krzysztofek, Kazimierz
Źródło: Nowe media a praktyki komunikacyjne
W: Nowe media a praktyki komunikacyjne S. 15-33
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Nowe media w służbie marketingu politycznego / Marta Dorenda-Zaborowicz. by
  • Dorenda-Zaborowicz, Marta, (1985- )
Źródło: Nowe media a praktyki komunikacyjne
W: Nowe media a praktyki komunikacyjne S. 35-62
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Nowoczesne media jako nośnik procesów demokratycznych w krajach arabskich / Anna Diawoł, Katarzyna Czajkowska. by
  • Diawoł-Sitko, Anna, (1983- )
  • Czajkowska, Katarzyna, (1983- )
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 171-181
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
O obiektywności w poznaniu reportażowym na przykładzie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego / Paweł Urbaniak. by
  • Urbaniak, Paweł [Autor]
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 129-151 W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 129-151 W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 129-151
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
O wpływie nowych mediów na kulturę muzyczną / Maciej Białas. by
  • Białas, Maciej, (1972- ) [Autor]
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 81-93
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Ocena i zastosowanie wyników badań / Damian Doleciński. by
  • Doleciński, Damian [Autor]
Źródło: Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych
W: Doleciński, Damian. Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych Strony 407-454
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Ochrona dóbr osobistych osób publicznych a interes społeczny / Marcin Sala-Szczypiński. by
  • Sala-Szczypiński, Marcin
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 65-74
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Od amatorskiej fantazji po zdefiniowany format, czyli Muzyka popularna w lokalnym radiu w Toruniu na tle przemian społeczno-politycznych w latach 1992-2009 / Winicjusz Schulz. by
  • Schulz, Winicjusz, (1959- ) [Autor]
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
Inny tytuł:
  • Muzyka popularna w lokalnym radiu w Toruniu na tle przemian społeczno-politycznych w latach 1992-2009
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 76-80
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Od "Kasprzaka" do MySpace - rola muzyki w budowaniu społeczeństwa obywatelskiego w Polsce / Marta Dorenda. by
  • Dorenda-Zaborowicz, Marta, (1985- ) [Autor]
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 63-75
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Paralelizm polityczny jako wyznacznik polskiego modelu systemu medialnego / Bogusława Dobek-Ostrowska. by
  • Dobek-Ostrowska, Bogusława, (1955- )
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 19-30
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Performansowo zorientowana fotografia : montaż - medium relacyjne / Kinga Anna Gajda. by
  • Gajda, Kinga Anna, (1979- ) [Autor]
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 131-142
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Pierre Albert, La presse française, nouvelle édition, Paris 2004 / Marek Bratuń. by
  • Bratuń, Marek [Autor]
  • Albert, Pierre, (1930-2018). Presse française
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 291-292 W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 291-292 W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 291-292
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Podcast jako medium glokalne / Agnieszka Zwiefka-Chwałek. by
  • Zwiefka-Chwałek, Agnieszka [Autor]
Źródło: Na peryferiach
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: Na peryferiach Strony 43-50 W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3158 (2008), strony 43-50 W: Nowe Media - Nowe w Mediach 4 (2008), strony 43-50
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Polska Madonna? : Doda jako fenomen kultury popularnej / Karina Stasiuk-Krajewska. by
  • Stasiuk-Krajewska, Karina [Autor]
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 94-117
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Powstanie warszawskie: polityka pamięci i kultura popularna / Radosław Sierocki. by
  • Sierocki, Radosław [Autor]
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 118-130
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Pracownicy szkoły wyższej / Damian Doleciński. by
  • Doleciński, Damian [Autor]
Źródło: Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych
W: Doleciński, Damian. Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych Strony 111-144
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Programy neotelewizyjne : rekonesans / Arkadiusz Lewicki. by
  • Lewicki, Arkadiusz, (1974- ) [Autor]
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 217-229 W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 217-229 W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 217-229
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Prowokacja czy zaniechanie, czyli jak policjanci wprowadzili w błąd "Gazetę Wyborczą" / Marek Graszewicz, Dominik Lewiński. by
  • Graszewicz, Marek, (1949- ) [Autor]
  • Lewiński, Dominik [Autor]
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 123-128 W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 123-128 W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 123-128
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Próba tworzenia "nowej historii" wybuchu II wojny swiatowej : polsko-rosyjska konfrontacja medialna / Marek Wyrwicz. by
  • Wyrwicz, Marek
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 113-121
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Public relations w BWA Awangarda : analiza organizacji szczególnego ryzyka drugiego typu / Weronika Madryas-Kowalska. by
  • Madryas-Kowalska, Weronika [Autor]
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 35-58 W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 35-58 W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 35-58
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Radio Wolna Europa - słowo w walce o demokrację / Grzegorz Adamczewski. by
  • Adamczewski, Grzegorz [Autor]
Źródło: Na peryferiach
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: Na peryferiach Strony 31-42 W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3158 (2008), strony 31-42 W: Nowe Media - Nowe w Mediach 4 (2008), strony 31-42
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Regionalna prasa codzienna w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem Dolnego Śląska / Adam Szynol. by
  • Szynol, Adam [Autor]
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 257-270 W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 257-270 W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 257-270
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Reklama społeczna - narzędzie polityki obywatelskiej czy inżynierii społecznej? / Katarzyna Czajkowska, Anna Diawoł. by
  • Czajkowska, Katarzyna, (1983- )
  • Diawoł-Sitko, Anna, (1983- )
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 99-112
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Rola mediów w funkcjonowaniu współczesnego ruchu anarchistycznego w Polsce / Artur M. Trudzik. by
  • Trudzik, Artur, (1973- )
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 45-64
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Rola narzędzi do analizowania mediów społecznościowych w marketingu społecznościowym / Paweł Kuczma. by
  • Kuczma, Paweł
Źródło: Nowe media a praktyki komunikacyjne
W: Nowe media a praktyki komunikacyjne S. 63-76
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Rola starych i nowych mediów w budowie wizerunku państwa na przykładzie Republiki Macedonii / Katarzyna Vanevska. by
  • Vanevska, Katarzyna Weronika
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 159-170
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Społeczne i kulturowe uwarunkowania dziennikarstwa śledczego / Jerzy Jastrzębski. by
  • Jastrzębski, Jerzy, (1945- ) [Autor]
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 115-121 W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 115-121 W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 115-121
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Społeczne skutki cyfryzacji telewizji w Polsce : prognozy na tle doświadczeń wybranych państw Unii Europejskiej / Jolanta Hajdasz. by
  • Hajdasz, Jolanta
Źródło: Nowe media a praktyki komunikacyjne
W: Nowe media a praktyki komunikacyjne S. 133-148
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Sprzeczności antropologii mediów / Piotr Kowalski. by
  • Kowalski, Piotr, (1952-2011) [Autor]
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 27-35
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Stare czy nowe? Retoryka nowych mediów / Oliwia Tarasewicz-Gryt. by
  • Tarasewicz-Gryt, Oliwia
Źródło: Nowe media a praktyki komunikacyjne
W: Nowe media a praktyki komunikacyjne S. 89-108
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Strona informacyjna portalu internetowego (pragmatyka, struktura, język) / Jerzy Biniewicz. by
  • Biniewicz, Jerzy, (1955- ) [Autor]
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 46-54
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Szkolnictwo wyższe w Polsce / Damian Doleciński. by
  • Doleciński, Damian [Autor]
Źródło: Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych
W: Doleciński, Damian. Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych Strony 19-59
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Śmierć dźwignią reklamy : przypadki medialne / Igor Borkowski. by
  • Borkowski, Igor [Autor]
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 231-236 W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 231-236 W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 231-236
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Teatr Ad Spectatores jako organizacja szczególnego ryzyka drugiego typu / Weronika Madryas-Kowalska. by
  • Madryas-Kowalska, Weronika [Autor]
Źródło: Na peryferiach
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: Na peryferiach Strony 71-85 W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3158 (2008), strony 71-85 W: Nowe Media - Nowe w Mediach 4 (2008), strony 71-85
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Telewizja mobilna - próba systematyzacji zjawiska / Agnieszka Węglińska. by
  • Węglińska, Agnieszka [Autor]
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 55-62
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Uczestnictwo polityczne w obliczu nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych / Justyna Wojniak. by
  • Wojniak, Justyna
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 87-97
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Usieciowienie mediów w świetle teorii grafów : przykład stacji TVN / Katarzyna Kopecka-Piech. by
  • Kopecka-Piech, Katarzyna
Źródło: Nowe media a praktyki komunikacyjne
W: Nowe media a praktyki komunikacyjne S. 109-131
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Wizerunek przywódcy wykreowany przez media - dziesięć lat rządów Władimira Putina / Szczepan Urlik. by
  • Urlik, Szczepan
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 123-133
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Wokół Radia Watykańskiego, czyli...na peryferiach polskiego medioznawstwa / Aleksander Woźny. by
  • Woźny, Aleksander, (1953- ) [Autor]
Źródło: Na peryferiach
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: Na peryferiach Strony 13-29 W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3158 (2008), strony 13-29 W: Nowe Media - Nowe w Mediach 4 (2008), strony 13-29
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Wolne oprogramowanie - wolne publikowanie : wzajemne relacje i inspiracje / Agnieszka Zwiefka-Chwałek. by
  • Zwiefka-Chwałek, Agnieszka [Autor]
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 153-171 W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 153-171 W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 153-171
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Wykorzystanie statusu reportera i dokumentalisty filmowego w wykrywaniu mowy ezopowej i struktur niejawnych : opis metody na podstawie badań syberyjskiej sekty "Ostatniego Testamentu" / Jędrzej Morawiecki. by
  • Morawiecki, Jędrzej, (1977- ) [Autor]
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 81-113 W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 81-113 W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 81-113
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Zajadając hamburgera i pikantne skrzydełka kurczaka - rozważania nad przestrzenią fast foodów (McDonald's i KFC) / Elżbieta Woźniak-Łojczuk. by
  • Woźniak-Łojczuk, Elżbieta [Autor]
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 237-246 W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 237-246 W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 237-246
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Zarządzanie publiczną uczelnią a potrzeby współczesności w kontekście reformy szkodnictwa wyższego / Damian Doleciński. by
  • Doleciński, Damian [Autor]
Źródło: Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych
W: Doleciński, Damian. Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych Strony 60-110
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Zasady konwersacyjno-grzecznościowe dialogów młodzieżowych w SMS-ach / Małgorzata Karwatowska, Jolanta Szpyra-Kozłowska. by
  • Karwatowska, Małgorzata [Autor]
  • Szpyra-Kozłowska, Jolanta, (1956- ) [Autor]
Źródło: Dialog a nowe media
Język: polski Język streszczenia: angielski, francuski W: Dialog a nowe media Strony 141-154
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Żałoba narodowa w Polsce : wydarzenie medialne w przestrzeni internetu / Radosław Sierocki. by
  • Sierocki, Radosław
Źródło: Nowe media a praktyki komunikacyjne
W: Nowe media a praktyki komunikacyjne S. 149-169
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny