Nowe Media / Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Rekordy analityczne (zawartość): Pokaż rekordy analityczneSzczegóły wydania: Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2010-.Opis: 23 cmISSN:- 2082-4351
- Nowe Media. Studia i Rozprawy [Tytuł nagłówkowy]
Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Informacja o numerach | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | Zamówienia | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Czasopismo | Biblioteka UAFM MagCA | CA-1320 | 2010: nr 1 | Dostępny (Zamówienia tylko do Czytelni Czasopism) | 20019419 | |||
Czasopismo | Biblioteka UAFM MagCA | CA-1320 | 2011: nr 2 | Dostępny (Zamówienia tylko do Czytelni Czasopism) | 20019418 | |||
Czasopismo | Biblioteka UAFM MagCA | CA-1320 | 2012: nr 3 | Dostępny (Zamówienia tylko do Czytelni Czasopism) | 20019417 | |||
Czasopismo | Biblioteka UAFM MagCA | CA-1320 | 2013: nr 4 | Dostępny (Zamówienia tylko do Czytelni Czasopism) | 20012215 | |||
Czasopismo | Biblioteka UAFM MagCA | CA-1320 | 2014: nr 5 | Dostępny (Zamówienia tylko do Czytelni Czasopism) | 20012216 |
Liczba zamówień: 0
Bibliotr. przy art.
Dostępne również w formie elektronicznej.
Od 2013 / Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Agnieszka Rothert, Między porządkiem a chaosem, Warszawa 2006 / Weronika Madryas-Kowalska. by
Źródło: Na peryferiach
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: Na peryferiach Strony 148-150
W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3158 (2008), strony 148-150
W: Nowe Media - Nowe w Mediach 4 (2008), strony 148-150
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Andy Green, Kreatywność w public relations, Warszawa 2004 / Weronika Madryas. by
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 297-299
W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 297-299
W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 297-299
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Badanie wykorzystania mediów społecznościowych i ich wpływu na komunikację oraz kapitał ludzki w szkole wyższej / Damian Doleciński. by
Źródło: Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych
W: Doleciński, Damian. Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych Strony 307-406
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Design, partycypacja, prawa autorskie : formy hybrydyzacji nowych mediów / Sebastian Skolik. by
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 36-45
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Dowcip i wulgarność - cechy rozmów uczniowskich prowadzonych za pośrednictwem SMS-ów / Małgorzata Karwatowska, Jolanta Szpyra-Kozłowska. by
Źródło: Dialog a nowe media Język: polski Język streszczenia: angielski, francuski
W: Dialog a nowe media Strony 155-168
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Dzienniki regionalne Podkarpacia jako partner władzy samorządowej / Wojciech Furman. by
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 183-191
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
"Efekt CNN" na przykładzie interwencji Stanów Zjednoczonych w Somalii / Wojciech Michnik. by
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 147-158
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Funkcjonowanie literatury pięknej w nowych mediach: sposoby jej indywidualnego wykorzystywania i tworzenia : rekonesans / Barbara Popiel. by
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 143-156
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Istota i zakres nowych mediów / Damian Doleciński. by
Źródło: Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych
W: Doleciński, Damian. Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych Strony 195-244
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Ita dixit Lem / Stanisław Bereś. by
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 15-34
W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 15-34
W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 15-34
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Kompetencja kreatywnej CMC : wybrane aspekty / Katarzyna Kopecka-Piech. by
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 173-184
W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 173-184
W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 173-184
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Komunikacja w szkole wyższej / Damian Doleciński. by
Źródło: Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych
W: Doleciński, Damian. Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych Strony 145-194
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Kryzys przywództwa w dobie marketingu politycznego / Marta du Vall, Agnieszka Walecka-Rynduch. by
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 75-86
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Krzysztof Mroziewicz, Dziennikarz w globalnej wiosce, wyd. 2 poszerzone i uzupełnione, Bydgoszcz-Warszawa, 2006 / Urszula Glensk. by
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 292-294
W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 292-294
W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 292-294
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
"Matrix 4", czyli Amatorskie zwiastuny filmowe : działania prosumenckie wobec współczesnej kultury filmowej, ekonomii uwagi i nowych mediów / Tomasz Żaglewski. by
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
Inny tytuł:
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 157-173
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Media i sfera publiczna / Jerzy Jastrzębski. by
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 11-18
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Media społecznościowe w procesie komunikacji a polityka zarządzania kapitałem ludzkim w uczelni / Damian Doleciński. by
Źródło: Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych
W: Doleciński, Damian. Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych Strony 245-306
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Mediokracja jako problem polityczny / Antoni Lewek. by
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 31-44
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Metajęzyk dialogów radiowych w dyżurach prezenterskich / Paweł Nowak. by
Źródło: Dialog a nowe media Język: polski Język streszczenia: angielski, francuski
W: Dialog a nowe media Strony 75-84
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Miłość w cyberprzestrzeni : związki partnerskie zawierane online / Marek Sokołowski. by
Źródło: Nowe media a praktyki komunikacyjne
W: Nowe media a praktyki komunikacyjne S. 77-87
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
The New Media Handbook, Andrew Dewdney, Peter Ride, London and New York, 2006 / Katarzyna Kopecka-Piech. by
Źródło: Na peryferiach
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: Na peryferiach Strony 143-145
W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3158 (2008), strony 143-145
W: Nowe Media - Nowe w Mediach 4 (2008), strony 143-145
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Nowa jakość medialnych kampanii wyborczych na przykładzie amerykańskich kandydatów do urzędu prezydenta w pierwszej dekadzie XXI wieku / Marta Majorek. by
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 135-146
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Nowe media jako narzędzia konstruowania tożsamości społeczności sieciowej / Janusz Golinowski. by
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 7-26
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Nowe media totalne : intruz w naszych domach / Kazimierz Krzysztofek. by
Źródło: Nowe media a praktyki komunikacyjne
W: Nowe media a praktyki komunikacyjne S. 15-33
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Nowe media w służbie marketingu politycznego / Marta Dorenda-Zaborowicz. by
Źródło: Nowe media a praktyki komunikacyjne
W: Nowe media a praktyki komunikacyjne S. 35-62
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Nowoczesne media jako nośnik procesów demokratycznych w krajach arabskich / Anna Diawoł, Katarzyna Czajkowska. by
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 171-181
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
O obiektywności w poznaniu reportażowym na przykładzie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego / Paweł Urbaniak. by
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 129-151
W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 129-151
W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 129-151
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
O wpływie nowych mediów na kulturę muzyczną / Maciej Białas. by
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 81-93
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Ocena i zastosowanie wyników badań / Damian Doleciński. by
Źródło: Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych
W: Doleciński, Damian. Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych Strony 407-454
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Ochrona dóbr osobistych osób publicznych a interes społeczny / Marcin Sala-Szczypiński. by
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 65-74
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Od amatorskiej fantazji po zdefiniowany format, czyli Muzyka popularna w lokalnym radiu w Toruniu na tle przemian społeczno-politycznych w latach 1992-2009 / Winicjusz Schulz. by
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
Inny tytuł:
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 76-80
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Od "Kasprzaka" do MySpace - rola muzyki w budowaniu społeczeństwa obywatelskiego w Polsce / Marta Dorenda. by
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 63-75
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Paralelizm polityczny jako wyznacznik polskiego modelu systemu medialnego / Bogusława Dobek-Ostrowska. by
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 19-30
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Performansowo zorientowana fotografia : montaż - medium relacyjne / Kinga Anna Gajda. by
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 131-142
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Pierre Albert, La presse française, nouvelle édition, Paris 2004 / Marek Bratuń. by
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 291-292
W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 291-292
W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 291-292
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Podcast jako medium glokalne / Agnieszka Zwiefka-Chwałek. by
Źródło: Na peryferiach
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: Na peryferiach Strony 43-50
W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3158 (2008), strony 43-50
W: Nowe Media - Nowe w Mediach 4 (2008), strony 43-50
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Polska Madonna? : Doda jako fenomen kultury popularnej / Karina Stasiuk-Krajewska. by
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 94-117
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Powstanie warszawskie: polityka pamięci i kultura popularna / Radosław Sierocki. by
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 118-130
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Pracownicy szkoły wyższej / Damian Doleciński. by
Źródło: Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych
W: Doleciński, Damian. Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych Strony 111-144
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Programy neotelewizyjne : rekonesans / Arkadiusz Lewicki. by
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 217-229
W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 217-229
W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 217-229
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Prowokacja czy zaniechanie, czyli jak policjanci wprowadzili w błąd "Gazetę Wyborczą" / Marek Graszewicz, Dominik Lewiński. by
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 123-128
W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 123-128
W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 123-128
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Próba tworzenia "nowej historii" wybuchu II wojny swiatowej : polsko-rosyjska konfrontacja medialna / Marek Wyrwicz. by
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 113-121
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Public relations w BWA Awangarda : analiza organizacji szczególnego ryzyka drugiego typu / Weronika Madryas-Kowalska. by
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 35-58
W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 35-58
W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 35-58
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Radio Wolna Europa - słowo w walce o demokrację / Grzegorz Adamczewski. by
Źródło: Na peryferiach
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: Na peryferiach Strony 31-42
W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3158 (2008), strony 31-42
W: Nowe Media - Nowe w Mediach 4 (2008), strony 31-42
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Regionalna prasa codzienna w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem Dolnego Śląska / Adam Szynol. by
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 257-270
W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 257-270
W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 257-270
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Reklama społeczna - narzędzie polityki obywatelskiej czy inżynierii społecznej? / Katarzyna Czajkowska, Anna Diawoł. by
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 99-112
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Rola mediów w funkcjonowaniu współczesnego ruchu anarchistycznego w Polsce / Artur M. Trudzik. by
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 45-64
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Rola narzędzi do analizowania mediów społecznościowych w marketingu społecznościowym / Paweł Kuczma. by
Źródło: Nowe media a praktyki komunikacyjne
W: Nowe media a praktyki komunikacyjne S. 63-76
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Rola starych i nowych mediów w budowie wizerunku państwa na przykładzie Republiki Macedonii / Katarzyna Vanevska. by
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 159-170
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Społeczne i kulturowe uwarunkowania dziennikarstwa śledczego / Jerzy Jastrzębski. by
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 115-121
W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 115-121
W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 115-121
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Społeczne skutki cyfryzacji telewizji w Polsce : prognozy na tle doświadczeń wybranych państw Unii Europejskiej / Jolanta Hajdasz. by
Źródło: Nowe media a praktyki komunikacyjne
W: Nowe media a praktyki komunikacyjne S. 133-148
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Sprzeczności antropologii mediów / Piotr Kowalski. by
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 27-35
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Stare czy nowe? Retoryka nowych mediów / Oliwia Tarasewicz-Gryt. by
Źródło: Nowe media a praktyki komunikacyjne
W: Nowe media a praktyki komunikacyjne S. 89-108
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Strona informacyjna portalu internetowego (pragmatyka, struktura, język) / Jerzy Biniewicz. by
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 46-54
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Szkolnictwo wyższe w Polsce / Damian Doleciński. by
Źródło: Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych
W: Doleciński, Damian. Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych Strony 19-59
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Śmierć dźwignią reklamy : przypadki medialne / Igor Borkowski. by
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 231-236
W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 231-236
W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 231-236
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Teatr Ad Spectatores jako organizacja szczególnego ryzyka drugiego typu / Weronika Madryas-Kowalska. by
Źródło: Na peryferiach
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: Na peryferiach Strony 71-85
W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3158 (2008), strony 71-85
W: Nowe Media - Nowe w Mediach 4 (2008), strony 71-85
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Telewizja mobilna - próba systematyzacji zjawiska / Agnieszka Węglińska. by
Źródło: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną
W: Nowe media : między tradycjonalizmem a kulturą popularną Strony 55-62
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Uczestnictwo polityczne w obliczu nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych / Justyna Wojniak. by
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 87-97
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Usieciowienie mediów w świetle teorii grafów : przykład stacji TVN / Katarzyna Kopecka-Piech. by
Źródło: Nowe media a praktyki komunikacyjne
W: Nowe media a praktyki komunikacyjne S. 109-131
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Wizerunek przywódcy wykreowany przez media - dziesięć lat rządów Władimira Putina / Szczepan Urlik. by
Źródło: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy S. 123-133
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Wokół Radia Watykańskiego, czyli...na peryferiach polskiego medioznawstwa / Aleksander Woźny. by
Źródło: Na peryferiach
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: Na peryferiach Strony 13-29
W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3158 (2008), strony 13-29
W: Nowe Media - Nowe w Mediach 4 (2008), strony 13-29
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Wolne oprogramowanie - wolne publikowanie : wzajemne relacje i inspiracje / Agnieszka Zwiefka-Chwałek. by
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 153-171
W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 153-171
W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 153-171
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Wykorzystanie statusu reportera i dokumentalisty filmowego w wykrywaniu mowy ezopowej i struktur niejawnych : opis metody na podstawie badań syberyjskiej sekty "Ostatniego Testamentu" / Jędrzej Morawiecki. by
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 81-113
W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 81-113
W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 81-113
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Zajadając hamburgera i pikantne skrzydełka kurczaka - rozważania nad przestrzenią fast foodów (McDonald's i KFC) / Elżbieta Woźniak-Łojczuk. by
Źródło: W świecie komunikacji zdegradowanej
Źródło: Acta Universitatis Wratislaviensis
Źródło: Nowe Media - Nowe w Mediach
W: W świecie komunikacji zdegradowanej Strony 237-246
W: Acta Universitatis Wratislaviensis Nr 3014 (2007), strony 237-246
W: Nowe Media - Nowe w Mediach 3 (2007), strony 237-246
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Zarządzanie publiczną uczelnią a potrzeby współczesności w kontekście reformy szkodnictwa wyższego / Damian Doleciński. by
Źródło: Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych
W: Doleciński, Damian. Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych Strony 60-110
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Zasady konwersacyjno-grzecznościowe dialogów młodzieżowych w SMS-ach / Małgorzata Karwatowska, Jolanta Szpyra-Kozłowska. by
Źródło: Dialog a nowe media Język: polski Język streszczenia: angielski, francuski
W: Dialog a nowe media Strony 141-154
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Żałoba narodowa w Polsce : wydarzenie medialne w przestrzeni internetu / Radosław Sierocki. by
Źródło: Nowe media a praktyki komunikacyjne
W: Nowe media a praktyki komunikacyjne S. 149-169
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|