Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.
Analytics: Show analyticsPublication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001.Description: 689, [2] s. : rys., wykr. ; 24 cmISBN:- 8320813182
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-080084 | Available | 10098574 |
Total holds: 0
Bibliogr. s. [671]-672. Indeks.
Spis treści również w jęz. ang.
ADM - regulacja cen, polityczne kumoterstwo i denuncjator / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Agencja reklamowa jako główny podmiot na rynku komunikacji marketingowej w Polsce / Magdalena Dołhasz. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Agencja reklamowa nie jest twoim partnerem / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
Source: Marketing bez tajemnic Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Aktywa finansowe polskich gospodarstw domowych w 2003 r. / Dariusz Fatuła. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Analìz ta tendencìï rozvitkurinku reklami v Ukraïnì / Tamara Zabuta, Ûrij Peleh. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Analiza oczekiwań klientów w zakresie funkcjonalności stron internetowych banków / Wojciech Grzegorczyk, Anna Sibińska, Wioletta Krawiec. by
Source: Marketing i Rynek Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Analiza ryzyka w korporacyjnej polityce zapobiegania stratom łańcucha dostaw branży FMCG / Janusz Liber. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Arbitraż na rynku opcji jako podstawa ich wyceny / Ryszard Węgrzyn. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Asymetria informacji a działalność marketingowa firm handlowych : zarys problemu / Jarosław Plichta. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Automatyzacja marketingu / Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
Badania marketingowe / Henryk Bronakowski. by
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
|
Badania mediów internetowych / Andrzej Garapich. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
Badania zachowań konsumentów online oraz nowa rola agencji reklamowych / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
Source: Marketing w Internecie Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Bankowość inwestycyjna w gospodarkach państw wysoko rozwiniętych / Zbigniew Mazur. by
Source: Banki na rynku kapitałowym : podstawowe zagadnienia bankowości inwestycyjnej
Availability:
No items available.
|
Bankowość inwestycyjna w Polsce / Zbigniew Mazur. by
Source: Banki na rynku kapitałowym : podstawowe zagadnienia bankowości inwestycyjnej
Availability:
No items available.
|
Big data w marketingu - narzędzie doskonalenia relacji z klientami = Big data in marketing - tool for improving customer relationship / Jędrzej Wieczorkowski, Iwona Chomiak-Orsa, Ilona Pawełoszek. by
Source: Marketing i Rynek
Other title:
Availability:
No items available.
|
Bliskość między siecią handlową a klientem – wyzwania strategiczne / Tomasz Domański. by
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
|
Błędy w badaniach sondażowych a ich skuteczność / Jolanta Mirek. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Błędy w procesie selekcji pracowników kreatywnych / Patrycja Mizera-Pęczek. by
Source: Marketing i Rynek Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Borden - kulejące marki / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Boston Beer - król mikrobrowarów / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Brand equity in social media - insights from experimental research with various product categories / Małgorzata Karpińska-Krakowiak. by
Source: Marketing i Rynek Language: English Summary language: Polish
Availability:
No items available.
|
Budowanie partnerskich stosunków z klientami w firmie usługowej / Marek Drwal. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Budowanie partnerskich stosunków z klientami w firmie usługowej / Dominika Kubacka. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Budowanie relacji partnerskich na rynku instytucjonalnym / Danuta Surówka-Marszałek. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Budowanie relacji w procesach komercjalizacji innowacji naukowych / Małgorzata Anna Grzegorczyk. by
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
|
Budowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa / Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski. by
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
|
Budżetowanie zarządcze bazą dla controllingu zarządczego / Wiktor Krawczyk. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Celebrity Endorsement w działaniach reklamowych polskich przedsiębiorstw / Magdalena Dołhasz. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Cena / Paweł Waniowski. by
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
|
Ceny produktów i usług - istotny element strategii marketingowej / Henryk Bronakowski. by
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
|
Charakterystyka klientów hipermarketów w Krakowie na podstawie pomiaru użyteczności usługi handlowej metodą "conjoint" / Jarosław Plichta. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Charakterystyka rynku sportu / Andrzej Sznajder. by
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
|
Content marketing / Barbara Stawarz. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
Continental Airlines - czyli jak powstać z popiołów / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Copywriting / Leszek Łuczyn. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
Crowdsourcing - czynniki motywujące tłum do działania / Wioletta Krawiec. by
Source: Marketing i Rynek Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Customer engagement - związki z kategoriami pokrewnymi i konteksty badawcze = Customer engagement - bonds with related categories & research contexts / Piotr Krowicki. by
Source: Marketing i Rynek Language: Polish Summary language: English
Other title:
Availability:
No items available.
|
Czy kiedykolwiek się nauczą? - ekscesy branży high-tech przypominające wydarzenia sprzed niemal dekady / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Czy polskie przedsiębiorstwo XXI wieku potrzebuje controllingu? / Barbara Oliwkiewicz. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Czy potrafisz ocenić swoją reklamę? / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
Source: Marketing bez tajemnic Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Czy w marketingu potrzebna jest jakakolwiek wiedza? / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
Source: Marketing bez tajemnic Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Czym właściwie jest marketing? / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
Source: Marketing bez tajemnic Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
DaimlerChrysler - fuzja równoprawnych? / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Decyzje cenowe a wartość przedsiębiorstwa / Piotr Hadrian. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Decyzje nabywcze młodych konsumentów : (w wieku 9-11 lat) / Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Determinanty organizacji marketingu w przedsiębiorstwach działających na rynkach zagranicznych / Renata Oczkowska. by
Source: Marketing
Availability:
No items available.
|
Determinanty strategii stymulacji rynku w przedsiębiorstwach (w świetle wyników badań) / Marek Rawski. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Diagnoza kompetencji strategicznych menedżerów / Halina Smutek. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Digitalisation and tv - communialities and discrepancies between Austria and ist european neighbours / Brita Kettner. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Directory for activationg personality creative energy - entrepreneurship training system of XXI century / Deyan Donkov. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Disney - Euro Disneyland i inne wpadki / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Drzewa klasyfikacyjne CART jako alternatywa dla klasycznych metod analizy danych marketingowych / Mariusz Łapczyński. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Dystrybucja / Dariusz Sobotkiewicz. by
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
|
Dystrybucja i ceny produktów sportu / Andrzej Sznajder. by
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
|
Dystrybucja i logistyka marketingowa / Henryk Bronakowski. by
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
|
E-mail marketing / Paweł Sala. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
Efektywność mediów interaktywnych / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
Source: Marketing w Internecie Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Efficiency and benchmarking in the public and non-profit sector / Georg Westermann. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Elementy zarządzania działaniami merchandisingowymi polskich marketów / Tomasz Bober. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Entropijne sposoby podziału drzew klasyfikacyjnych / Mariusz Łapczyński. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Ewolucja dydaktyki marketingu w wymiarze akademickim : proces, metody, wyzwania / Robert Kozielski. by
Source: Marketing i Rynek Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Ewolucja stanowisk sprzedażowych w handlu detalicznym / Justyna Światowiec. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Funkcjonowanie przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych : strategie i przykłady ich stosowania / Tomasz Bober. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Gry w Internecie / Jacek Jankowski, Magdalena Drabik-Kochmańska. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
Harley Davidson - nareszcie / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Herman Miller - modelowy przykład zarządzania zmianą / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Human Crafted Rules vs Artificial Intelligence : dokąd zmierza nowoczesny marketing / Jarosław Królewski. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
IBM - przebudzenie śpiącego olbrzyma / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Identyfikacja czynników wyboru miejsc dokonywania zakupów z wykorzystaniem analizy czynnikowej / Jarosław Plichta. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Implikacje marketingowego spojrzenia na pracownika / Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop. by
Source: Marketing i Rynek Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Informacyjne podstawy decyzji marketingowych / Paweł Waniowski. by
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
|
Innowacyjne dashboardy a zakres Big Data marketingu analitycznego = Innovative dashboards and the scope of Big Data analytical marketing / Grażyna Golik-Górecka. by
Source: Marketing i Rynek Language: Polish Summary language: English
Other title:
Availability:
No items available.
|
Innowacyjność gospodarki polskiej na tle Czech, Słowacji i Węgier po akcesji do Unii Europejskiej / Bożena Pera. by
Source: Marketing
Availability:
No items available.
|
Innowacyjność jako miara rozwoju przedsiębiorstwa / Jolanta Walas-Trębacz. by
Source: Marketing
Availability:
No items available.
|
Instytucje ekonomii społecznej i zasadność ich funkcjonowania we współczesnej gospodarce / Maria Płonka. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Instytucje ekonomii społecznej jako podmioty rynkowe / Maria Płonka. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Inteligentna specjalizacja regionalna w rozwoju regionu na przykładzie regionu łódzkiego / Bogdan Kazimierz Gregor, Beata Gotwald-Feja. by
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
|
Jak najlepiej zaprezentować startup - schemat optymalnego startup pitch = How to best present a startup - optimal startup pitch schema / Konrad Szczukiewicz, Marek Makowiec. by
Source: Marketing i Rynek Language: Polish Summary language: English
Other title:
Availability:
No items available.
|
Jak współpracować z zespołem IT / Przemysław Tarczyński. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
Jakość produktu a zachowanie konsumenta (na przykładzie telewizorów) / Jadwiga Stobiecka. by
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
|
Jakość w zarządzaniu przedsiębiorstwem gospodarki żywnościowej w ujęciu AHP / Wiktor Adamus, Anna Gręda. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Kampanie społeczne w Internecie / Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
Kierunki rozwoju polityki zaopatrzeniowej przedsiębiorstw w warunkach konkurencji globalnej / Justyna Światowiec. by
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
|
Kierunki rozwoju systemów wspomagających zarządzanie / Tomasz Bober. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Kioski interaktywne na rynku detalicznym / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
Source: Marketing w Internecie Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Klasyczna analiza dyskryminacyjna w badaniach rynkowych i marketingowych / Mariusz Łapczyński. by
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
|
Klasyczny przykład doskonałego zarządzania kryzysem - Johnson&Johnson i sprawa tylenolu / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Klasyfikacja barier podejmowania współpracy z otoczeniem gospodarczym przez uczelnie wyższe / Paweł Bryła, Tomasz Jurczyk, Tomasz Domański. by
Source: Marketing i Rynek Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Kompetencje komunikacyjne menedżerów / Janusz Ziarko. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Komputeryzacja procesu sprzedaży / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
Source: Marketing w Internecie Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. by
Source: Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Availability:
No items available.
|
Komunikacja marketingowa w internecie / Magdalena Daszkiewicz. by
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
|
Koncepcja marketingu sportu i jego uwarunkowania / Andrzej Sznajder. by
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
|
Koncepcja zintegrowanej komunikacji / Magdalena Daszkiewicz. by
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
|
Koncepcje oceny efektywności inwestycji w strategii CRM / Paulina Kowalczyk. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Koncepcje zarządzania strategicznego a marketing konflikt czy współpraca / Robert Kozielski. by
Source: Marketing i Rynek Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Konsekwencje wyboru sposobu wejścia sieci detalicznej na rynek zagraniczny dla tworzenia jej przewagi konkurencyjnej / Grażyna Śmigielska. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Konsument współczesny / Henryk Bronakowski. by
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
|
Korzyści współpracy uczelni wyższych z otoczeniem gospodarczym - próba typologii / Paweł Bryła, Tomasz Jurczyk, Tomasz Domański. by
Source: Marketing i Rynek Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Kreowanie marki miejscowości ekskluzywnych na przykładzie St. Moritz i St. Anton / Joanna Pietrzyk. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Kreowanie potencjalnej wartości w relacjach partnerskich / Danuta Surówka-Marszałek, Justyna Światowiec. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Kształtowanie się rynku usług konsultingowych i edukacyjnych / Henryk Bronakowski. by
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
|
Kultura organizacyjna a ewolucja rozwiązań strukturalnych / Janusz Fudaliński, Halina Smutek. by
Source: Marketing
Availability:
No items available.
|
Kultura organizacyjna jako element kształtujący tożsamość organizacji / Halina Smutek. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Kulturowy kontekst zarządzania organizacją / Halina Smutek. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Kyberterorizmus : budúcnost' "klasického" terorizmu / L'udmila Lysá, Stanislav Šimek. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Logistyka jako determinanta tworzenia wartości dla klienta w handlu elektronicznym / Krystyna Maria Iwińska-Knop, Dagmara Skurpel. by
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
|
Łańcuch funkcji i wartości jako podstawa budowania przewagi konkurencyjnej organizacji / Halina Smutek. by
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
|
Marka budowana na wartościach w czasach zmian i niepewności - utopia czy strategiczna przezorność? = purpose branding in times of change and uncertainty - utopia or strategic forethought? / Robert Kozielski. by
Source: Marketing i Rynek Language: Polish Summary language: English
Other title:
Availability:
No items available.
|
Marka własna w handlu : obszar współpracy czy konfliktów / Dominika Kubacka. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Marketing 3.0 / Michał Dziekoński. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
Marketing bezpośredni XXI wieku / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
Source: Marketing w Internecie Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Marketing - istota, rodzaje i ewolucja / Henryk Bronakowski. by
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
|
Marketing jako filozofia biznesu / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
Source: Marketing bez tajemnic Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Marketing mobilny / Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
Marketing polityczny / Paweł Waniowski. by
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
|
Marketing społeczny / Magdalena Daszkiewicz. by
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
|
Marketing terytorialny / Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski. by
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
|
Marketing usług - eksplozja i rozwój / Henryk Bronakowski. by
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
|
Marketing usług finansowych / Henryk Bronakowski. by
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
|
Marketing usług handlowych / Henryk Bronakowski. by
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
|
Marketing usług turystycznych / Henryk Bronakowski. by
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
|
Marketing w agrobiznesie / Henryk Bronakowski. by
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
|
Marketing w Internecie / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
Source: Marketing w Internecie Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Marketing w start-upach / Marek Przystaś. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
Marketing zapachowy jako nowy sposób komunikacji polskich przedsiębiorstw / Magdalena Dołhasz. by
Source: Marketing
Availability:
No items available.
|
Marketingowe bazy danych a interaktywne sieci informacyjne / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
Source: Marketing w Internecie Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Marketingowe i finansowe czynniki tworzenia wartości / Grażyna Golik-Górecka. by
Source: Handel Wewnętrzny
Source: Istota i uwarunkowania kreowania wartości przez marketing Language: Polish Summary language: English, Russian
Availability:
No items available.
|
Marketingowe problemy zarządzania firmą / Henryk Bronakowski. by
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
|
Matematyka marketingu / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
Source: Marketing bez tajemnic Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Maytag - nieudana promocja w Anglii / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
McDonald's - potknięcie tytana / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Media i relacje 1:1 w przyszłości interaktywnej / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
Source: Marketing w Internecie Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
A merket outline of dessert wines : in particular the Tokaj-Hegyalja Wine Specialities / Zoltán Szakál. by
Source: Marketing
Availability:
No items available.
|
Metody oceny efektów konsolidacji banków / Magdalena Micek. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Miejsca kontaktu pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. by
Source: Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Availability:
No items available.
|
Młodzi konsumenci jako respondenci : implikacje metodyczne / Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Modelowanie symulacyjne rynku na podstawie wyników analizy conjoint / Jarosław Plichta. by
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
|
Monitoring mediów społecznościowych / Jarosław Roszkowski. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
Multi Level Marketing jako model biznesu / Bogdan Gregor, Aron-Axel Wadlewski. by
Source: Marketing i Rynek Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Na czym polega dobra reklama? / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
Source: Marketing bez tajemnic Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Newell Rubbermaid - przegrać bitwę, by zdobyć miejsce na półkach / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Nie pytaj, co twoja marka może zrobić dla ciebie / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
Source: Marketing bez tajemnic Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Niektoré charakterisyiky profilu euro-manažéra l'udských zdrojov / Milan Droppa. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Niepowodzenia gospodarcze w nowo zakładanych nowych firmach / Jarosław Ropęga. by
Source: Marketing i Rynek Language: Polish Summary language: Polish, English
Availability:
No items available.
|
Nowe media w marketingu organizacji sportowych / Andrzej Sznajder. by
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
|
Nowe narzędzia komunikacji marketingowej z wykorzystaniem dysków / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
Source: Marketing w Internecie Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Nowe spojrzenie na segmentację rynku / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
Source: Marketing bez tajemnic Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Nowe sposoby komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa z rynkiem / Magdalena Dołhasz. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Nowy wymiar handlu : ewolucja czy rewolucja / Bartosz Józefowski. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
Obsługa klienta w sieci / Michał Kasperczyk. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
Ocena atrakcyjności oferty towarzystw ubezpieczeń wzajemnych na tle ofert ubezpieczeniowych spółek akcyjnych / Maria Płonka. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Ocena stopnia internacjonalizacji przedsiębiorstw / Renata Oczkowska. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Od e-commerce do "zakupów totalnych" / Justyna Dziegieć. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
OfficeMax - łapanie okazji / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Omnichannel, czyli o wszechsprzedaży / Magdalena Urbaniak oraz Aneta Głowacka, Damian Gałuszka. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
Opracowywanie tekstów reklamowych dla mediów interaktywnych / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
Source: Marketing w Internecie Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie / Dariusz Sobotkiewicz. by
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
|
Orientacja na klienta w erze interaktywnej / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
Source: Marketing w Internecie Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Otoczenie prawne a działalność reklamowa na przykładzie wybranych rynków w Polsce / Magdalena Dołhasz. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Perrier - nadgorliwa reakcja na kryzys / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Podejścia stosowane przy identyfikacji i pomiarze kosztów transakcyjnych w procesach wymiany / Jarosław Plichta. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Podmiot rynku / Henryk Bronakowski. by
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
|
Podmioty na rynku sportu / Andrzej Sznajder. by
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
|
Podniebna wojna - Airbus kontra Boeing / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Pomiar mediów społecznościowych Web 1.0 a Web 2.0 / Bogdan Gregor, Tomasz Kubiak. by
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
|
Postawy personelu a sukces placówki / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. by
Source: Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Availability:
No items available.
|
Postawy Polaków wobec reklamy w latach 1990-2000 / Magdalena Dołhasz. by
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
|
Potencjalna prosumpcja etnocentryczna w kontekście znajomości istoty etnocentryzmu konsumenckiego = Potential ethnocentric prosumption in the context of knowledge of essence of consumer ethnocentrism / Agnieszka Izabela Baruk. by
Source: Marketing i Rynek Language: Polish Summary language: English
Other title:
Availability:
No items available.
|
Powiązania sieciowe jako czynnik utrawalania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw / Grażyna Śmigielska. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Pozycjonowanie produktów a wartość przedsiębiorstwa : teoria i praktyka gospodarcza / Marek Rawski. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Pożądane zachowania organizacyjne drogą do skutecznego zarządzania / Paweł Tyrała. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Prace badawczo-rozwojowe w zakresie marketingu / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
Source: Marketing bez tajemnic Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Priebežný audit komunikačného nástroja direct mailingu ako podmienka úspešnej marketingovej komunikácie / Miroslava Szarková. by
Source: Marketing Language: Czech Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Proces budowania strategii komunikacji marketingowej / Dariusz Sobotkiewicz. by
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
|
Proces segmentacji rynków w marketingu międzynarodowym / Renata Oczkowska. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Proces zarządzania ryzykiem w firmie / Jolanta Walas-Trębacz. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Procesy globalizacji a komunikacja marketingowa współczesnych przedsiębiorstw : przegląd pojęć / Magdalena Dołhasz. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Procesy komunikacyjne w działaniach przedsiębiorstw / Dariusz Sobotkiewicz. by
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
|
Produkt / Paweł Waniowski. by
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
|
Produkty lokalne i regionalne w Polsce - podstawowe uregulowania prawne / Tomasz Bober. by
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
|
Produkty sportu / Andrzej Sznajder. by
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
|
Profil kadry w kontekście inteligentnych specjalizacji regionalnych na przykładzie sektora włókienniczo-odzieżowego województwa łódzkiego / Monika Fabińska. by
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
|
Promocja organizacji sportowych / Andrzej Sznajder. by
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
|
Promocja - proces komunikacji rynkowej / Henryk Bronakowski. by
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
|
Promocja sprzedaży / Dariusz Sobotkiewicz. by
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
|
Przedsiębiorcza koncepcja kształtowania przewagi konkurencyjnej / Halina Smutek. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Przedsiębiorczość i odpowiedzialność / Eugeniusz Kulwicki. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Przedsiębiorstwo - nabywca - rynek - marketing / Paweł Waniowski. by
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
|
Przegląd procedur analitycznych data mining / Mariusz Łapczyński. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Przemiany rynku i przedsiębiorstw handlu detalicznego w Polsce pod wpływem inwestycji zagranicznych / Dominika Kubacka. by
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
|
Przesłanki popełniania nadużyć w przedsiębiorstwach / Lena Grzesiak. by
Source: Marketing i Rynek Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. by
Source: Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Availability:
No items available.
|
Psychologiczne uwarunkowania kształtujące system strategicznego zarządzania organizacjami / Janusz Fudaliński. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Public Relations / Magdalena Daszkiewicz. by
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
|
Public relations - korzystne relacje firmy z otoczeniem / Henryk Bronakowski. by
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
|
Public relations w Internecie / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
Source: Marketing w Internecie Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Reakcje pracowników na kryzys-aspekty behawioralne / Izabela Dagmara Bednarska-Wnuk. by
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
|
Reklama / Dariusz Sobotkiewicz. by
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
|
Reklama a grafika trójwymiarowa / Przemysław Ścigała. by
Source: Marketing i Rynek Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Reklama interaktywna / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
Source: Marketing w Internecie Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Reklama społeczna - istota uwarunkowania jej stosowania / Magdalena Dołhasz. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Reklama w Internecie / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
Source: Marketing w Internecie Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Reklama w Internecie jako instrument komunikacji marketingowej z młodymi odbiorcami / Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka. by
Source: Marketing
Availability:
No items available.
|
Relacje B2B pomiędzy firmami uczestniczącymi w dystrybucji materiałów budowlanych : wyniki badań / Marek Rutkowski. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Relacje przełożonego z podwładnymi / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. by
Source: Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Availability:
No items available.
|
Rola edukacji w środowisku online / Paweł Kolenda. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
Rola komunikacji w kształtowaniu postaw wobec systemów oceniania okresowego pracowników = the role of communication in shaping employees' attitudes towards appraisal systems / Anna Michałkiewicz. by
Source: Marketing i Rynek Language: Polish Summary language: English
Other title:
Availability:
No items available.
|
Rola technologii informatycznych w procesie budowy partnerskich stosunków z klientami / Marek Drwal. by
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
|
Rola technologii innowacyjnej w zarządzaniu strategicznym / Danuta Marszałek-Surówka. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Rola wzajemnego zaufania w kształtowaniu zasobów sieciowych / Danuta Surówka-Marszałek. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Rola zmiennych zewnętrznych w modelowaniu jakości marketingowej produktów / Jadwiga Stobiecka. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Rozwój form handlu wielkopowierzchniowego z artykułami FMCG w Polsce / Grażyna Śmigielska. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Rozwój współczesnego sportu - profesjonalizacja, komercjalizacja i globalizacja / Andrzej Sznajder. by
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
|
Różnorodność pokoleniowa pracowników-implikacje dla zarządzania ludźmi (na przykładzie wybranych organizacji) / Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Joanna Kaczorowska. by
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
|
Rynek internetowy w Polsce i na świecie / Tomasz Surmacz. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
Rynek odzieży męskiej w Niemczech - analiza sytuacji marketingowej / Krzysztof Kapera. by
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
|
Rynek pracy i marketing personalny / Henryk Bronakowski. by
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
|
Rynek usług transportu towarowego i osobowego / Henryk Bronakowski. by
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
|
Ryzyko a decyzje w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi / Bogdan Kosowski. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Samochód osobowy jako dobro trwałego użytku i przedmiot konsumpcji : próba identyfikacji / Jakub Niestrój. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Scott Paper, Sunbeam i Al Dunlap / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Segmentacja klientów wewnętrznych jako narzędzie wspomagające zarządzanie kapitałem ludzkim / Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Maria Iwińska-Knop. by
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
|
Segmentacja w praktyce instytucji bankowych i ubezpieczeniowych : studia przypadków / Maria Płonka. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Sektor ekonomii społecznej, jego miejsce i funkcje w gospodarce rynkowej / Maria Płonka. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Sieci franchisingowe na rynku FMCG w Polsce / Karolina Orzeł. by
Source: Marketing
Availability:
No items available.
|
Snapple - nieudane przejęcie / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Social media - spoleczny wymiar Internetu / Dominik Kaznowski. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
Specyfika przekazu reklamy telewizyjnej skierowanej do dzieci / Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Społeczna odpowiedzialność biznesu z perspektywy mikrofinansów / Joanna Fila. by
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
|
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako przejaw zachowań etycznych / Halina Smutek. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Sponsoring sportu / Andrzej Sznajder. by
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
|
Sposoby kształtowania cen na rynkach zagranicznych / Renata Oczkowska. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Sposoby wizualizacji modeli drzew klasyfikacyjnych / Mariusz Łapczyński. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Sprzedaż osobista / Dariusz Sobotkiewicz. by
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
|
Strategia marketingowa produktów i usług / Henryk Bronakowski. by
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
|
Strategiczne uwarunkowania zarządzania finansami w organizacji / Janusz Fudaliński. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Strategiczny wymiar innowacji organizacyjnych / Janusz Fudaliński. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Strategie cenowe / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
Source: Marketing bez tajemnic Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Strategie i taktyki zorientowane na klienta / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
Source: Marketing w Internecie Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Strategie marketingowe organizacji sportowych / Andrzej Sznajder. by
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
|
Strategie marketingu międzynarodowego w świetle globalnych scenariuszy rozwoju do 2025 roku = international marketing strategies in the light of scenarios of global development by 2025 / Robert Kozielski. by
Source: Marketing i Rynek Language: Polish Summary language: English
Other title:
Availability:
No items available.
|
Strategie wiodących producentów artykułów mleczarskich na rynku polskim - studia przypadków / Tomasz Domański. by
Source: Marketing produktów żywnościowych /
Availability:
No items available.
|
Strategie wiodących producentów mięsa i wędlin na rynku polskim - studia przypadków / Tomasz Domański. by
Source: Marketing produktów żywnościowych /
Availability:
No items available.
|
Strategie wiodących producentów soków i przetworów owocowo-warzywnych na rynku polskim - studia przypadków / Tomasz Domański. by
Source: Marketing produktów żywnościowych /
Availability:
No items available.
|
Strategie wybranych dystrybutorów produktów żywnościowych na rynku polskim - studia przypadków / Tomasz Domański. by
Source: Marketing produktów żywnościowych /
Availability:
No items available.
|
Strategische Plannung und die Rolle der Information in Mikro- und Kleinunternehmen / László Józsa, Csilla Czeglédi. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Sukces Southwest Airlines w niszy strategicznej / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
System dystrybucji / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
Source: Marketing bez tajemnic Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
System finansowy, rynek finansowy : podstawowe zależności : pojęcie bankowości inwestycyjnej / Zbigniew Mazur. by
Source: Banki na rynku kapitałowym : podstawowe zagadnienia bankowości inwestycyjnej
Availability:
No items available.
|
System informacyjny w zarządzaniu rozwojem produktu / Jolanta Walas-Trębacz. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
System informacyjny w zarządzaniu strategicznym firmą / Jolanta Walas-Trębacz. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Środowisko zewnętrzne firmy / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
Source: Marketing bez tajemnic Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Telefon interaktywny jako narzędzie promocji / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
Source: Marketing w Internecie Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. by
Source: Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Availability:
No items available.
|
Telewizja interaktywna / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
Source: Marketing w Internecie Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Teoretické východiská zhlukovej analýza a jej aplikácie v personálnom manažmente / L'udmila Lysá, Pavel Mikuš. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Teoria gier i jej znaczenie w dynamicznych modelach konkurowania / Zbigniew Matyjas. by
Source: Marketing i Rynek Language: Polish Summary language: English
Other title:
Availability:
No items available.
|
Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych w Polsce i na świecie - szanse i zagrożenia / Maria Płonka. by
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
|
Trendy w zachowaniach konsumenckich online w ujęciu globalnym i krajowym / Bogdan Kazimierz Gregor, Beata Gotwald-Feja. by
Source: Marketing i Rynek Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Twórczość a profesjonalizm specjalisty zarządzania zasobami ludzkimi w reprezentacjach pojęciowych studentów kierunku zarządzanie zasobami ludzkimi = creativity and professionalism of specialist of human resource management in students concepcts / Patrycja Mizera-Pęczek. by
Source: Marketing i Rynek Language: Polish Summary language: English
Other title:
Availability:
No items available.
|
Typologia, grupowanie, segmentacja i klasyfikacja w marketingu : terminologiczna analiza porównawcza / Jakub Niestrój. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Uczciwość, czyli nowa idea w marketingu / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
Source: Marketing bez tajemnic Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
United Way - organizacja non-profit ze zniszczonym wizerunkiem / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Usability i User Experience / Jarosław Królewski. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
Utrata klientów / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
Source: Marketing bez tajemnic Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Uwarunkowania i problemy funkcjonowania polskich uczelni w kontekście działań employer branding / Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Barbara Szymocha. by
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
|
Uwarunkowania i skutki procesu globalizacji / Jolanta Walas-Trębacz. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Uwarunkowania procesu zarządzania projektami w ogranizacjach non-profit / Janusz Fudaliński. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Uwarunkowania rozwoju systemów CRM w usługach bankowych / Karolina Orzeł. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Vademecum budowania platformy e-commerce / Anna Siemińska. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
Vanguard - sukces przy minimum marketingu / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Vplyv kvality komunikácie na získavanie finančných zdrojov z eurofondov určených na rozvoj regiónov SR / Miroslava Szarková. by
Source: Marketing Language: Czech Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Wal-Mart - bez granic / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Wartość dla klienta a stabilność jego opinii : (na przykładzie soków owocowych) / Jadwiga Stobiecka. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Warunki konkurowania na rynku materiałów budowlanych / Danuta Surówka-Marszałek. by
Source: Marketing
Availability:
No items available.
|
Wideo i audio w sieci / Teresa Wierzbowska. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
Wielka oponiarska katastrofa Firestone'a i Forda / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Wirtualne światy miejscem rozwoju zasobów ludzkich / Paweł Łuczak. by
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
|
Wizerunek marketingu wśród polskich internautów w świetle badań ankietowych : ujęcie modelowe / Mariusz Łapczyński. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Władza / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
Source: Marketing bez tajemnic Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Wojna w butelce - Pepsi kontra Coca-Cola / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Wojna w tenisówkach - Reebok kontra Nike / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Wojny PC - Dell Computer kontra Gateway / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Wpływ działalności innowacyjnej na wzrost konkurencyjności firm / Danuta Surówka-Marszałek. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Wpływ Internetu na działania marketingowe detalicznych firm handlowych / Dominika Kubacka. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Wpływ Internetu na gospodarkę / Krzysztof Bełech. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
Wpływ komunikacji interaktywnej na reklamę i marketing / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
Source: Marketing w Internecie Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Wpływ różnic kulturowych na działalność marketingową przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym / Agnieszka Hajdukiewicz. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Wpółpraca między dostawcą a odbiorcą w procesie zarządzania nowym produktem przemysłowym / Danuta Surówka-Marszałek. by
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
|
Wskaźniki oglądalności witryn WWW / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
Source: Marketing w Internecie Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Wsparcie informacyjne negocjacji biznesowych w praktyce polskich przedsiębiorstw / Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula. by
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
|
Współczesny rynek - podstawowe pojęcia i klasyfikacja / Henryk Bronakowski. by
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
|
Współpraca partnerska w procesie rozwoju produktów high-technology / Danuta Surówka-Marszałek. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|
Wybór mediów : gdzie najlepiej się reklamować? / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
Source: Marketing bez tajemnic Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
|
Wybór rynku docelowego i pozycjonowanie oferty marketingowej / Magdalena Daszkiewicz. by
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
|
Wybrane efekty w zachowaniach podmiotów indywidualnych na rynku finansowym / Dariusz Fatuła. by
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
|
Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci / Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk. by
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
|
Wybrane problemy budowy i interpretacji skal złożonych bazujących na klasycznej teorii testu / Jadwiga Stobiecka. by
Source: Marketing Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
|