Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Tested advertising methods / John Caples ; revised by Fred E. Hahn ; foreword by David Ogilvy ; introduction by Gordon White.

Autor: Współtwórca(-y): Seria: Prentice Hall Business ClassicsSzczegóły wydania: New Jersey : Prentice Hall, 1997.Wydanie: 5th ed., rev. and enlOpis: XXVI, 278 s. : il. ; 24 cmISBN:
  • 013244609X
Tematy:
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy Zamówienia
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-057804 Dostępny (Zamówienia tylko do Czytelni Głównej) 10089446
Liczba zamówień: 0

Indeks.

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny