Badania marketingowe : podstawowe kierunki / Adam Sagan.

By: Contributor(s): Analytics: Show analyticsPublication details: Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1998.Description: 209, [1] s. : il. ; 24 cmISBN:
  • 838723964X
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-009728 Available (Zamówienia tylko do Czytelni Głównej) 10004705
Total holds: 0

Bibliogr. s. [210].

Dla studentów IV roku kierunku zarządzania i marketingu.

Narzędzia wykorzystywane w analizie zachowań e-konsumentów / Bogdan Gregor, Emilian Gwiaździński. by
  • Gregor, Bogdan, (1943- ) [Autor]
  • Gwiaździński, Emilian [Autor]
Source: Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej
Availability:
No items available.
Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny