Reklama : podstawowa wiedza o reklamie / Ulrich Werner ; [wybór tekstu, adaptacja i red. Jarosław Sołtys].
Language: Polish Original language: German Series: Moja FirmaAnalytics: Show analyticsPublication details: Warszawa : Thaurus, 1997.Edition: Wyd. 3Description: 292, [2] s. ; 17 cmISBN:- 8385357033
- Werbung (pol. ; wybór)
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-074990 | Available | 10004796 | |||
Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-079110 | Available | 10016032 |
Na okł i s. tyt.: Zadania, cele,środki reklamowe, ogłoszenia, public relations, mailing, planowanie, projektowanie formy, prospekty, katalogi, kontrola wyników, organizacja, promocja sprzedaży, tekst, makieta, realizacja, nośniki reklamy, słownik mediów.
Bibliogr. s. [294].
Komunikacja w XXI wieku / Mariola Michałowska. by
Source: Reklama wczoraj i dziś
Availability:
No items available.
|
Niedoceniona wartość przymusu : o przekładzie pewnego komiksu dla dzieci / Elżbieta Skibińska. by
Source: Między Oryginałem a Przekładem
Source: Między tekstem a obrazem : przekład a telewizja, reklama, teatr, film, komiks, internet
Availability:
No items available.
|
Nośniki i środki reklamy / Janusz Śnihur. by
Source: Reklama wczoraj i dziś
Availability:
No items available.
|
Reklama jako narzędzie oddziaływania na konsumenta / Anetta Barska. by
Source: Reklama wczoraj i dziś
Availability:
No items available.
|
Social media w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa / Mariola Michałowska. by
Source: Reklama wczoraj i dziś
Availability:
No items available.
|
Warsztat tworzenia reklamy / Anetta Barska. by
Source: Reklama wczoraj i dziś
Availability:
No items available.
|
Wyzwania dla biznesu / Mariola Michałowska. by
Source: Reklama wczoraj i dziś
Availability:
No items available.
|
Zasady współpracy z agencją reklamową / Janusz Śnihur. by
Source: Reklama wczoraj i dziś
Availability:
No items available.
|