Praktyczne metody analizy danych rynkowych i marketingowych / Stefan Mynarski.

By: Contributor(s): Series: Zarządzanie, Ekonomia, MarketingPublication details: Kraków : Zakamycze, 2000.Description: 153, [2] s. ; 21 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
ISBN:
  • 8388114689
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-107238 Available 20032124
Książka Biblioteka UAFM Czytelnia Główna CZ 339.138 Dostępne na półce w Czytelni Głównej 10004764
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-045373 Available 10004760
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-045374 Available 10004756
Total holds: 0

Bibliogr. s. [155].

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny