Reklama : podstawowa wiedza o reklamie / Ulrich Werner ; [wybór tekstu, adapt. i red. Jarosław Sołtys].
Language: Polish Original language: German Series: Moja FirmaAnalytics: Show analyticsPublication details: Warszawa : Thaurus, 1992.Description: 292, [1] s. ; 17 cmISBN:- 8385357033
- Werbung (pol. ; wybór)
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-003566 | Available (Zamówienia tylko do Czytelni Głównej) | 10004792 |
Total holds: 0
Na s. tyt.: zadania, cele, środki reklamowe, ogłoszenia, public relations, mailing, planowanie, projektowanie formy, prospekty, katalogi, kontrola wyników, organizacja, promocja sprzedaży, tekst, makieta, realizacja, nośniki reklamy, słownik mediów.
Komunikacja w XXI wieku / Mariola Michałowska. by
Source: Reklama wczoraj i dziś
Availability:
No items available.
|
Niedoceniona wartość przymusu : o przekładzie pewnego komiksu dla dzieci / Elżbieta Skibińska. by
Source: Między Oryginałem a Przekładem
Source: Między tekstem a obrazem : przekład a telewizja, reklama, teatr, film, komiks, internet
Availability:
No items available.
|
Nośniki i środki reklamy / Janusz Śnihur. by
Source: Reklama wczoraj i dziś
Availability:
No items available.
|
Reklama jako narzędzie oddziaływania na konsumenta / Anetta Barska. by
Source: Reklama wczoraj i dziś
Availability:
No items available.
|
Social media w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa / Mariola Michałowska. by
Source: Reklama wczoraj i dziś
Availability:
No items available.
|
Warsztat tworzenia reklamy / Anetta Barska. by
Source: Reklama wczoraj i dziś
Availability:
No items available.
|
Wyzwania dla biznesu / Mariola Michałowska. by
Source: Reklama wczoraj i dziś
Availability:
No items available.
|
Zasady współpracy z agencją reklamową / Janusz Śnihur. by
Source: Reklama wczoraj i dziś
Availability:
No items available.
|