Marketing turystyki : wybrane zagadnienia / [zespół red. Tadeusz Burzyński et al. ; AVSI Polska, Instytut Turystyki. Oddział w Krakowie, Centrum Edukacji Kadr Turystycznych].

Contributor(s): Publication details: Kraków : AVSI Polska, 1999.Description: 214 s. : il. ; 30 cmSubject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-009170 Available 10015116
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-009169 Available 10015115
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-089474 Available (Zamówienia tylko do Czytelni Głównej) 10004858
Total holds: 0

Współfinansowano przez: Ministerstwo Spraw Zagranicznych Republiki Włoskiej (Ustawa 212/92) oraz Urząd Kultury Fizycznej i Turystyki ; realizatorzy projektu AVSI, AVSI Polska, Instytut Turystyki. Oddział w Krakowie

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny