Marketing turystyki : wybrane zagadnienia / [zespół red. Tadeusz Burzyński et al. ; AVSI Polska, Instytut Turystyki. Oddział w Krakowie, Centrum Edukacji Kadr Turystycznych].
Publication details: Kraków : AVSI Polska, 1999.Description: 214 s. : il. ; 30 cmSubject(s):Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-009170 | Available | 10015116 | |||
Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-009169 | Available | 10015115 | |||
Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-089474 | Available (Zamówienia tylko do Czytelni Głównej) | 10004858 |
Total holds: 0
Współfinansowano przez: Ministerstwo Spraw Zagranicznych Republiki Włoskiej (Ustawa 212/92) oraz Urząd Kultury Fizycznej i Turystyki ; realizatorzy projektu AVSI, AVSI Polska, Instytut Turystyki. Oddział w Krakowie