Marketing / Robert Nieschlag, Erwin Dichtl, Hans Hörschgen.

By: Analytics: Show analyticsPublication details: Berlin : Duncker&Humblot, 1988.Edition: 15., überarb. u. erw. AuflDescription: XXIII, 1064 s. ; 24 cmISBN:
  • 3428065328.
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Magazyn Archiwalny MA-003810 Available (Zamówienia tylko do Czytelni Głównej) 10055408
Total holds: 0
ADM - regulacja cen, polityczne kumoterstwo i denuncjator / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Agencja reklamowa jako główny podmiot na rynku komunikacji marketingowej w Polsce / Magdalena Dołhasz. by
  • Dołhasz, Magdalena Władysława
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Agencja reklamowa nie jest twoim partnerem / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Aktywa finansowe polskich gospodarstw domowych w 2003 r. / Dariusz Fatuła. by
  • Fatuła, Dariusz
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Analìz ta tendencìï rozvitkurinku reklami v Ukraïnì / Tamara Zabuta, Ûrij Peleh. by
  • Zabuta, Tamara Vasilivna
  • Peleh, Ûrìj Volodimirovič, (1972- )
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Analiza oczekiwań klientów w zakresie funkcjonalności stron internetowych banków / Wojciech Grzegorczyk, Anna Sibińska, Wioletta Krawiec. by
  • Grzegorczyk, Wojciech, (1956- ) [Autor]
  • Sibińska, Anna [Autor]
  • Krawiec, Wioletta [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Analiza ryzyka w korporacyjnej polityce zapobiegania stratom łańcucha dostaw branży FMCG / Janusz Liber. by
  • Liber, Janusz
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Arbitraż na rynku opcji jako podstawa ich wyceny / Ryszard Węgrzyn. by
  • Węgrzyn, Ryszard
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Asymetria informacji a działalność marketingowa firm handlowych : zarys problemu / Jarosław Plichta. by
  • Plichta, Jarosław (zarządzanie)
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Automatyzacja marketingu / Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota. by
  • Błażewicz, Grzegorz [Autor]
  • Piechota, Bartłomiej [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Badania marketingowe / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Badania mediów internetowych / Andrzej Garapich. by
  • Garapich, Andrzej [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Badania zachowań konsumentów online oraz nowa rola agencji reklamowych / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Bankowość inwestycyjna w gospodarkach państw wysoko rozwiniętych / Zbigniew Mazur. by
  • Mazur, Zbigniew (marketing)
Source: Banki na rynku kapitałowym : podstawowe zagadnienia bankowości inwestycyjnej
Availability:
No items available.
Bankowość inwestycyjna w Polsce / Zbigniew Mazur. by
  • Mazur, Zbigniew (marketing)
Source: Banki na rynku kapitałowym : podstawowe zagadnienia bankowości inwestycyjnej
Availability:
No items available.
Big data w marketingu - narzędzie doskonalenia relacji z klientami = Big data in marketing - tool for improving customer relationship / Jędrzej Wieczorkowski, Iwona Chomiak-Orsa, Ilona Pawełoszek. by
  • Wieczorkowski, Jędrzej [Autor]
  • Chomiak, Iwona [Autor]
  • Pawełoszek, Ilona [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Other title:
  • Big data in marketing - tool for improving customer relationship
Availability:
No items available.
Bliskość między siecią handlową a klientem – wyzwania strategiczne / Tomasz Domański. by
  • Domański, Tomasz (marketing) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Błędy w badaniach sondażowych a ich skuteczność / Jolanta Mirek. by
  • Mirek, Jolanta
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Błędy w procesie selekcji pracowników kreatywnych / Patrycja Mizera-Pęczek. by
  • Mizera-Pęczek, Patrycja [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Borden - kulejące marki / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Boston Beer - król mikrobrowarów / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Brand equity in social media - insights from experimental research with various product categories / Małgorzata Karpińska-Krakowiak. by
  • Karpińska-Krakowiak, Małgorzata [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: English Summary language: Polish
Availability:
No items available.
Budowanie partnerskich stosunków z klientami w firmie usługowej / Marek Drwal. by
  • Drwal, Marek
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Budowanie partnerskich stosunków z klientami w firmie usługowej / Dominika Kubacka. by
  • Kubacka, Dominika
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Budowanie relacji partnerskich na rynku instytucjonalnym / Danuta Surówka-Marszałek. by
  • Surówka-Marszałek, Danuta
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Budowanie relacji w procesach komercjalizacji innowacji naukowych / Małgorzata Anna Grzegorczyk. by
  • Grzegorczyk, Małgorzata (zarządzanie) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Budowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa / Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski. by
  • Daszkiewicz, Magdalena [Autor]
  • Waniowski, Paweł [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Budżetowanie zarządcze bazą dla controllingu zarządczego / Wiktor Krawczyk. by
  • Krawczyk, Wiktor, (1934-2017)
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Celebrity Endorsement w działaniach reklamowych polskich przedsiębiorstw / Magdalena Dołhasz. by
  • Dołhasz, Magdalena Władysława
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Cena / Paweł Waniowski. by
  • Waniowski, Paweł [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Ceny produktów i usług - istotny element strategii marketingowej / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Charakterystyka klientów hipermarketów w Krakowie na podstawie pomiaru użyteczności usługi handlowej metodą "conjoint" / Jarosław Plichta. by
  • Plichta, Jarosław (zarządzanie)
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Charakterystyka rynku sportu / Andrzej Sznajder. by
  • Sznajder, Andrzej [Autor]
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
Content marketing / Barbara Stawarz. by
  • Stawarz, Barbara [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Continental Airlines - czyli jak powstać z popiołów / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Copywriting / Leszek Łuczyn. by
  • Łuczyn, Leszek [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Crowdsourcing - czynniki motywujące tłum do działania / Wioletta Krawiec. by
  • Krawiec, Wioletta [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Customer engagement - związki z kategoriami pokrewnymi i konteksty badawcze = Customer engagement - bonds with related categories & research contexts / Piotr Krowicki. by
  • Krowicki, Piotr (marketing) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Other title:
  • Customer engagement - bonds with related categories & research contexts
Availability:
No items available.
Czy kiedykolwiek się nauczą? - ekscesy branży high-tech przypominające wydarzenia sprzed niemal dekady / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Czy polskie przedsiębiorstwo XXI wieku potrzebuje controllingu? / Barbara Oliwkiewicz. by
  • Oliwkiewicz, Barbara
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Czy potrafisz ocenić swoją reklamę? / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Czy w marketingu potrzebna jest jakakolwiek wiedza? / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Czym właściwie jest marketing? / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
DaimlerChrysler - fuzja równoprawnych? / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Decyzje cenowe a wartość przedsiębiorstwa / Piotr Hadrian. by
  • Hadrian, Piotr
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Decyzje nabywcze młodych konsumentów : (w wieku 9-11 lat) / Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka. by
  • Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Determinanty organizacji marketingu w przedsiębiorstwach działających na rynkach zagranicznych / Renata Oczkowska. by
  • Oczkowska, Renata
Source: Marketing
Availability:
No items available.
Determinanty strategii stymulacji rynku w przedsiębiorstwach (w świetle wyników badań) / Marek Rawski. by
  • Rawski, Marek
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Diagnoza kompetencji strategicznych menedżerów / Halina Smutek. by
  • Smutek, Halina
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Digitalisation and tv - communialities and discrepancies between Austria and ist european neighbours / Brita Kettner. by
  • Kettner, Brita
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Directory for activationg personality creative energy - entrepreneurship training system of XXI century / Deyan Donkov. by
  • Donkov, Deân Vladimirov
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Disney - Euro Disneyland i inne wpadki / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Drzewa klasyfikacyjne CART jako alternatywa dla klasycznych metod analizy danych marketingowych / Mariusz Łapczyński. by
  • Łapczyński, Mariusz
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Dystrybucja / Dariusz Sobotkiewicz. by
  • Sobotkiewicz, Dariusz [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Dystrybucja i ceny produktów sportu / Andrzej Sznajder. by
  • Sznajder, Andrzej [Autor]
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
Dystrybucja i logistyka marketingowa / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
E-mail marketing / Paweł Sala. by
  • Sala, Paweł [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Efektywność mediów interaktywnych / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Efficiency and benchmarking in the public and non-profit sector / Georg Westermann. by
  • Westermann, Georg
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Elementy zarządzania działaniami merchandisingowymi polskich marketów / Tomasz Bober. by
  • Bober, Tomasz (organizacja i zarządzanie)
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Entropijne sposoby podziału drzew klasyfikacyjnych / Mariusz Łapczyński. by
  • Łapczyński, Mariusz
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Ewolucja dydaktyki marketingu w wymiarze akademickim : proces, metody, wyzwania / Robert Kozielski. by
  • Kozielski, Robert, (1968- ) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Ewolucja stanowisk sprzedażowych w handlu detalicznym / Justyna Światowiec. by
  • Światowiec-Szczepańska, Justyna
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Funkcjonowanie przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych : strategie i przykłady ich stosowania / Tomasz Bober. by
  • Bober, Tomasz (organizacja i zarządzanie)
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Gry w Internecie / Jacek Jankowski, Magdalena Drabik-Kochmańska. by
  • Jankowski, Jacek (e-marketing) [Autor]
  • Drabik-Kochmańska, Magdalena [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Harley Davidson - nareszcie / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Herman Miller - modelowy przykład zarządzania zmianą / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Human Crafted Rules vs Artificial Intelligence : dokąd zmierza nowoczesny marketing / Jarosław Królewski. by
  • Królewski, Jarosław [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
IBM - przebudzenie śpiącego olbrzyma / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Identyfikacja czynników wyboru miejsc dokonywania zakupów z wykorzystaniem analizy czynnikowej / Jarosław Plichta. by
  • Plichta, Jarosław (zarządzanie)
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Implikacje marketingowego spojrzenia na pracownika / Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop. by
  • Biesaga-Słomczewska, Elżbieta Jadwiga [Autor]
  • Iwińska-Knop, Krystyna [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Informacyjne podstawy decyzji marketingowych / Paweł Waniowski. by
  • Waniowski, Paweł [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Innowacyjne dashboardy a zakres Big Data marketingu analitycznego = Innovative dashboards and the scope of Big Data analytical marketing / Grażyna Golik-Górecka. by
  • Golik-Górecka, Grażyna [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Other title:
  • Innovative dashboards and the scope of Big Data analytical marketing
Availability:
No items available.
Innowacyjność gospodarki polskiej na tle Czech, Słowacji i Węgier po akcesji do Unii Europejskiej / Bożena Pera. by
  • Pera, Bożena
Source: Marketing
Availability:
No items available.
Innowacyjność jako miara rozwoju przedsiębiorstwa / Jolanta Walas-Trębacz. by
  • Walas-Trębacz, Jolanta
Source: Marketing
Availability:
No items available.
Instytucje ekonomii społecznej i zasadność ich funkcjonowania we współczesnej gospodarce / Maria Płonka. by
  • Płonka, Maria
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Instytucje ekonomii społecznej jako podmioty rynkowe / Maria Płonka. by
  • Płonka, Maria
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Inteligentna specjalizacja regionalna w rozwoju regionu na przykładzie regionu łódzkiego / Bogdan Kazimierz Gregor, Beata Gotwald-Feja. by
  • Gregor, Bogdan, (1943- ) [Autor]
  • Gotwald-Feja, Beata, (1986- ) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Jak najlepiej zaprezentować startup - schemat optymalnego startup pitch = How to best present a startup - optimal startup pitch schema / Konrad Szczukiewicz, Marek Makowiec. by
  • Szczukiewicz, Konrad [Autor]
  • Makowiec, Marek [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Other title:
  • How to best present a startup - optimal startup pitch schema
Availability:
No items available.
Jak współpracować z zespołem IT / Przemysław Tarczyński. by
  • Tarczyński, Przemysław (media) [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Jakość produktu a zachowanie konsumenta (na przykładzie telewizorów) / Jadwiga Stobiecka. by
  • Stobiecka, Jadwiga
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Jakość w zarządzaniu przedsiębiorstwem gospodarki żywnościowej w ujęciu AHP / Wiktor Adamus, Anna Gręda. by
  • Adamus, Wiktor
  • Florek-Paszkowska, Anna Katarzyna
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Kampanie społeczne w Internecie / Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech. by
  • Świercz, Joanna (e-marketing) [Autor]
  • Orzech, Anna Jadwiga [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Kierunki rozwoju polityki zaopatrzeniowej przedsiębiorstw w warunkach konkurencji globalnej / Justyna Światowiec. by
  • Światowiec-Szczepańska, Justyna
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Kierunki rozwoju systemów wspomagających zarządzanie / Tomasz Bober. by
  • Bober, Tomasz (organizacja i zarządzanie)
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Kioski interaktywne na rynku detalicznym / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Klasyczna analiza dyskryminacyjna w badaniach rynkowych i marketingowych / Mariusz Łapczyński. by
  • Łapczyński, Mariusz
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Klasyczny przykład doskonałego zarządzania kryzysem - Johnson&Johnson i sprawa tylenolu / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Klasyfikacja barier podejmowania współpracy z otoczeniem gospodarczym przez uczelnie wyższe / Paweł Bryła, Tomasz Jurczyk, Tomasz Domański. by
  • Bryła, Paweł [Autor]
  • Jurczyk, Tomasz (sinologia) [Autor]
  • Domański, Tomasz (marketing) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Kompetencje komunikacyjne menedżerów / Janusz Ziarko. by
  • Ziarko, Janusz
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Komputeryzacja procesu sprzedaży / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. by
  • Bukowska-Piestrzyńska, Agnieszka [Autor]
Source: Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Availability:
No items available.
Komunikacja marketingowa w internecie / Magdalena Daszkiewicz. by
  • Daszkiewicz, Magdalena [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Koncepcja marketingu sportu i jego uwarunkowania / Andrzej Sznajder. by
  • Sznajder, Andrzej [Autor]
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
Koncepcja zintegrowanej komunikacji / Magdalena Daszkiewicz. by
  • Daszkiewicz, Magdalena [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Koncepcje oceny efektywności inwestycji w strategii CRM / Paulina Kowalczyk. by
  • Kowalczyk, Paulina (fundusze europejskie)
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Koncepcje zarządzania strategicznego a marketing konflikt czy współpraca / Robert Kozielski. by
  • Kozielski, Robert, (1968- ) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Konsekwencje wyboru sposobu wejścia sieci detalicznej na rynek zagraniczny dla tworzenia jej przewagi konkurencyjnej / Grażyna Śmigielska. by
  • Śmigielska, Grażyna
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Konsument współczesny / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Korzyści współpracy uczelni wyższych z otoczeniem gospodarczym - próba typologii / Paweł Bryła, Tomasz Jurczyk, Tomasz Domański. by
  • Bryła, Paweł [Autor]
  • Jurczyk, Tomasz (sinologia) [Autor]
  • Domański, Tomasz (marketing) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Kreowanie marki miejscowości ekskluzywnych na przykładzie St. Moritz i St. Anton / Joanna Pietrzyk. by
  • Pietrzak, Joanna (turystyka)
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Kreowanie potencjalnej wartości w relacjach partnerskich / Danuta Surówka-Marszałek, Justyna Światowiec. by
  • Surówka-Marszałek, Danuta
  • Światowiec-Szczepańska, Justyna
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Kształtowanie się rynku usług konsultingowych i edukacyjnych / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Kultura organizacyjna a ewolucja rozwiązań strukturalnych / Janusz Fudaliński, Halina Smutek. by
  • Fudaliński, Janusz, (1970?-2015)
  • Smutek, Halina
Source: Marketing
Availability:
No items available.
Kultura organizacyjna jako element kształtujący tożsamość organizacji / Halina Smutek. by
  • Smutek, Halina
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Kulturowy kontekst zarządzania organizacją / Halina Smutek. by
  • Smutek, Halina
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Kyberterorizmus : budúcnost' "klasického" terorizmu / L'udmila Lysá, Stanislav Šimek. by
  • Lysá, L'udmila
  • Šimek, Stanislav
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Logistyka jako determinanta tworzenia wartości dla klienta w handlu elektronicznym / Krystyna Maria Iwińska-Knop, Dagmara Skurpel. by
  • Iwińska-Knop, Krystyna [Autor]
  • Skurpel, Dagmara [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Łańcuch funkcji i wartości jako podstawa budowania przewagi konkurencyjnej organizacji / Halina Smutek. by
  • Smutek, Halina
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Marka budowana na wartościach w czasach zmian i niepewności - utopia czy strategiczna przezorność? = purpose branding in times of change and uncertainty - utopia or strategic forethought? / Robert Kozielski. by
  • Kozielski, Robert, (1968- ) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Other title:
  • Purpose branding in times of change and uncertainty – utopia or strategic forethought?
Availability:
No items available.
Marka własna w handlu : obszar współpracy czy konfliktów / Dominika Kubacka. by
  • Kubacka, Dominika
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Marketing 3.0 / Michał Dziekoński. by
  • Dziekoński, Michał [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Marketing bezpośredni XXI wieku / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Marketing - istota, rodzaje i ewolucja / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Marketing jako filozofia biznesu / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Marketing mobilny / Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński. by
  • Mikowska, Monika [Autor]
  • Ogonowski, Andrzej (e-marketing) [Autor]
  • Zarudzka, Anna [Autor]
  • Kielich, Adrian [Autor]
  • Koźniewski, Piotr [Autor]
  • Nowak, Marcin (e-marketing) [Autor]
  • Zieliński, Paweł (e-marketing) [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Marketing polityczny / Paweł Waniowski. by
  • Waniowski, Paweł [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Marketing społeczny / Magdalena Daszkiewicz. by
  • Daszkiewicz, Magdalena [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Marketing terytorialny / Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski. by
  • Daszkiewicz, Magdalena [Autor]
  • Waniowski, Paweł [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Marketing usług - eksplozja i rozwój / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Marketing usług finansowych / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Marketing usług handlowych / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Marketing usług turystycznych / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Marketing w agrobiznesie / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Marketing w Internecie / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Marketing w start-upach / Marek Przystaś. by
  • Przystaś, Marek [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Marketing zapachowy jako nowy sposób komunikacji polskich przedsiębiorstw / Magdalena Dołhasz. by
  • Dołhasz, Magdalena Władysława
Source: Marketing
Availability:
No items available.
Marketingowe bazy danych a interaktywne sieci informacyjne / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Marketingowe i finansowe czynniki tworzenia wartości / Grażyna Golik-Górecka. by
  • Golik-Górecka, Grażyna [Autor]
Source: Handel Wewnętrzny
Source: Istota i uwarunkowania kreowania wartości przez marketing
Language: Polish Summary language: English, Russian
Availability:
No items available.
Marketingowe problemy zarządzania firmą / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Matematyka marketingu / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Maytag - nieudana promocja w Anglii / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
McDonald's - potknięcie tytana / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Media i relacje 1:1 w przyszłości interaktywnej / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
A merket outline of dessert wines : in particular the Tokaj-Hegyalja Wine Specialities / Zoltán Szakál. by
  • Szakál, Zoltán, (1976- )
Source: Marketing
Availability:
No items available.
Metody oceny efektów konsolidacji banków / Magdalena Micek. by
  • Sławińska, Magdalena
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Miejsca kontaktu pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. by
  • Bukowska-Piestrzyńska, Agnieszka [Autor]
Source: Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Availability:
No items available.
Młodzi konsumenci jako respondenci : implikacje metodyczne / Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka. by
  • Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Modelowanie symulacyjne rynku na podstawie wyników analizy conjoint / Jarosław Plichta. by
  • Plichta, Jarosław (zarządzanie)
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Monitoring mediów społecznościowych / Jarosław Roszkowski. by
  • Roszkowski, Jarosław [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Multi Level Marketing jako model biznesu / Bogdan Gregor, Aron-Axel Wadlewski. by
  • Gregor, Bogdan, (1943- ) [Autor]
  • Wadlewski, Aron-Axel [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Na czym polega dobra reklama? / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Newell Rubbermaid - przegrać bitwę, by zdobyć miejsce na półkach / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Nie pytaj, co twoja marka może zrobić dla ciebie / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Niektoré charakterisyiky profilu euro-manažéra l'udských zdrojov / Milan Droppa. by
  • Droppa, Milan
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Niepowodzenia gospodarcze w nowo zakładanych nowych firmach / Jarosław Ropęga. by
  • Ropęga, Jarosław [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: Polish, English
Availability:
No items available.
Nowe media w marketingu organizacji sportowych / Andrzej Sznajder. by
  • Sznajder, Andrzej [Autor]
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
Nowe narzędzia komunikacji marketingowej z wykorzystaniem dysków / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Nowe spojrzenie na segmentację rynku / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Nowe sposoby komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa z rynkiem / Magdalena Dołhasz. by
  • Dołhasz, Magdalena Władysława
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Nowy wymiar handlu : ewolucja czy rewolucja / Bartosz Józefowski. by
  • Józefowski, Bartosz [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Obsługa klienta w sieci / Michał Kasperczyk. by
  • Kasperczyk, Michał (e-marketing) [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Ocena atrakcyjności oferty towarzystw ubezpieczeń wzajemnych na tle ofert ubezpieczeniowych spółek akcyjnych / Maria Płonka. by
  • Płonka, Maria
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Ocena stopnia internacjonalizacji przedsiębiorstw / Renata Oczkowska. by
  • Oczkowska, Renata
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Od e-commerce do "zakupów totalnych" / Justyna Dziegieć. by
  • Dziegieć, Justyna [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
OfficeMax - łapanie okazji / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Omnichannel, czyli o wszechsprzedaży / Magdalena Urbaniak oraz Aneta Głowacka, Damian Gałuszka. by
  • Urbaniak, Magdalena (e-marketing) [Autor]
  • Głowacka, Aneta (e-marketing) [Autor]
  • Gałuszka, Damian [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Opracowywanie tekstów reklamowych dla mediów interaktywnych / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie / Dariusz Sobotkiewicz. by
  • Sobotkiewicz, Dariusz [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Orientacja na klienta w erze interaktywnej / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Otoczenie prawne a działalność reklamowa na przykładzie wybranych rynków w Polsce / Magdalena Dołhasz. by
  • Dołhasz, Magdalena Władysława
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Perrier - nadgorliwa reakcja na kryzys / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Podejścia stosowane przy identyfikacji i pomiarze kosztów transakcyjnych w procesach wymiany / Jarosław Plichta. by
  • Plichta, Jarosław (zarządzanie)
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Podmiot rynku / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Podmioty na rynku sportu / Andrzej Sznajder. by
  • Sznajder, Andrzej [Autor]
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
Podniebna wojna - Airbus kontra Boeing / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Pomiar mediów społecznościowych Web 1.0 a Web 2.0 / Bogdan Gregor, Tomasz Kubiak. by
  • Gregor, Bogdan, (1943- ) [Autor]
  • Kubiak, Tomasz [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Postawy personelu a sukces placówki / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. by
  • Bukowska-Piestrzyńska, Agnieszka [Autor]
Source: Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Availability:
No items available.
Postawy Polaków wobec reklamy w latach 1990-2000 / Magdalena Dołhasz. by
  • Dołhasz, Magdalena Władysława
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Potencjalna prosumpcja etnocentryczna w kontekście znajomości istoty etnocentryzmu konsumenckiego = Potential ethnocentric prosumption in the context of knowledge of essence of consumer ethnocentrism / Agnieszka Izabela Baruk. by
  • Baruk, Agnieszka Izabela, (1973- )
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Other title:
  • Potential ethnocentric prosumption in the context of knowledge of essence of consumer ethnocentrism
Availability:
No items available.
Powiązania sieciowe jako czynnik utrawalania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw / Grażyna Śmigielska. by
  • Śmigielska, Grażyna
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Pozycjonowanie produktów a wartość przedsiębiorstwa : teoria i praktyka gospodarcza / Marek Rawski. by
  • Rawski, Marek
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Pożądane zachowania organizacyjne drogą do skutecznego zarządzania / Paweł Tyrała. by
  • Tyrała, Paweł, (1940-2013)
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Prace badawczo-rozwojowe w zakresie marketingu / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Priebežný audit komunikačného nástroja direct mailingu ako podmienka úspešnej marketingovej komunikácie / Miroslava Szarková. by
  • Szarková, Miroslava, (1951- )
Source: Marketing
Language: Czech Summary language: English
Availability:
No items available.
Proces budowania strategii komunikacji marketingowej / Dariusz Sobotkiewicz. by
  • Sobotkiewicz, Dariusz [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Proces segmentacji rynków w marketingu międzynarodowym / Renata Oczkowska. by
  • Oczkowska, Renata
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Proces zarządzania ryzykiem w firmie / Jolanta Walas-Trębacz. by
  • Walas-Trębacz, Jolanta
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Procesy globalizacji a komunikacja marketingowa współczesnych przedsiębiorstw : przegląd pojęć / Magdalena Dołhasz. by
  • Dołhasz, Magdalena Władysława
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Procesy komunikacyjne w działaniach przedsiębiorstw / Dariusz Sobotkiewicz. by
  • Sobotkiewicz, Dariusz [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Produkt / Paweł Waniowski. by
  • Waniowski, Paweł [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Produkty lokalne i regionalne w Polsce - podstawowe uregulowania prawne / Tomasz Bober. by
  • Bober, Tomasz (organizacja i zarządzanie)
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Produkty sportu / Andrzej Sznajder. by
  • Sznajder, Andrzej [Autor]
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
Profil kadry w kontekście inteligentnych specjalizacji regionalnych na przykładzie sektora włókienniczo-odzieżowego województwa łódzkiego / Monika Fabińska. by
  • Fabińska, Monika [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Promocja organizacji sportowych / Andrzej Sznajder. by
  • Sznajder, Andrzej [Autor]
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
Promocja - proces komunikacji rynkowej / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Promocja sprzedaży / Dariusz Sobotkiewicz. by
  • Sobotkiewicz, Dariusz [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Przedsiębiorcza koncepcja kształtowania przewagi konkurencyjnej / Halina Smutek. by
  • Smutek, Halina
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Przedsiębiorczość i odpowiedzialność / Eugeniusz Kulwicki. by
  • Kulwicki, Eugeniusz, (1927- )
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Przedsiębiorstwo - nabywca - rynek - marketing / Paweł Waniowski. by
  • Waniowski, Paweł [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Przegląd procedur analitycznych data mining / Mariusz Łapczyński. by
  • Łapczyński, Mariusz
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Przemiany rynku i przedsiębiorstw handlu detalicznego w Polsce pod wpływem inwestycji zagranicznych / Dominika Kubacka. by
  • Kubacka, Dominika
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Przesłanki popełniania nadużyć w przedsiębiorstwach / Lena Grzesiak. by
  • Grzesiak, Lena [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. by
  • Bukowska-Piestrzyńska, Agnieszka [Autor]
Source: Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Availability:
No items available.
Psychologiczne uwarunkowania kształtujące system strategicznego zarządzania organizacjami / Janusz Fudaliński. by
  • Fudaliński, Janusz, (1970?-2015)
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Public Relations / Magdalena Daszkiewicz. by
  • Daszkiewicz, Magdalena [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Public relations - korzystne relacje firmy z otoczeniem / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Public relations w Internecie / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Reakcje pracowników na kryzys-aspekty behawioralne / Izabela Dagmara Bednarska-Wnuk. by
  • Bednarska-Wnuk, Izabela [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Reklama / Dariusz Sobotkiewicz. by
  • Sobotkiewicz, Dariusz [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Reklama a grafika trójwymiarowa / Przemysław Ścigała. by
  • Ścigała, Przemysław
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Reklama interaktywna / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Reklama społeczna - istota uwarunkowania jej stosowania / Magdalena Dołhasz. by
  • Donkov, Deân Vladimirov
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Reklama w Internecie / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Reklama w Internecie jako instrument komunikacji marketingowej z młodymi odbiorcami / Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka. by
  • Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata
Source: Marketing
Availability:
No items available.
Relacje B2B pomiędzy firmami uczestniczącymi w dystrybucji materiałów budowlanych : wyniki badań / Marek Rutkowski. by
  • Rutkowski, Marek
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Relacje przełożonego z podwładnymi / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. by
  • Bukowska-Piestrzyńska, Agnieszka [Autor]
Source: Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Availability:
No items available.
Rola edukacji w środowisku online / Paweł Kolenda. by
  • Kolenda, Paweł [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Rola komunikacji w kształtowaniu postaw wobec systemów oceniania okresowego pracowników = the role of communication in shaping employees' attitudes towards appraisal systems / Anna Michałkiewicz. by
  • Michałkiewicz, Anna (zarządzanie) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Other title:
  • Role of communication in shaping employees' attitudes towards appraisal systems
Availability:
No items available.
Rola technologii informatycznych w procesie budowy partnerskich stosunków z klientami / Marek Drwal. by
  • Drwal, Marek
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Rola technologii innowacyjnej w zarządzaniu strategicznym / Danuta Marszałek-Surówka. by
  • Surówka-Marszałek, Danuta
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Rola wzajemnego zaufania w kształtowaniu zasobów sieciowych / Danuta Surówka-Marszałek. by
  • Surówka-Marszałek, Danuta
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Rola zmiennych zewnętrznych w modelowaniu jakości marketingowej produktów / Jadwiga Stobiecka. by
  • Stobiecka, Jadwiga
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Rozwój form handlu wielkopowierzchniowego z artykułami FMCG w Polsce / Grażyna Śmigielska. by
  • Śmigielska, Grażyna
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Rozwój współczesnego sportu - profesjonalizacja, komercjalizacja i globalizacja / Andrzej Sznajder. by
  • Sznajder, Andrzej [Autor]
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
Różnorodność pokoleniowa pracowników-implikacje dla zarządzania ludźmi (na przykładzie wybranych organizacji) / Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Joanna Kaczorowska. by
  • Biesaga-Słomczewska, Elżbieta Jadwiga [Autor]
  • Kaczorowska, Joanna (zarządzanie) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Rynek internetowy w Polsce i na świecie / Tomasz Surmacz. by
  • Surmacz, Tomasz [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Rynek odzieży męskiej w Niemczech - analiza sytuacji marketingowej / Krzysztof Kapera. by
  • Kapera, Krzysztof
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Rynek pracy i marketing personalny / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Rynek usług transportu towarowego i osobowego / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Ryzyko a decyzje w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi / Bogdan Kosowski. by
  • Kosowski, Bogdan, (1959- )
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Samochód osobowy jako dobro trwałego użytku i przedmiot konsumpcji : próba identyfikacji / Jakub Niestrój. by
  • Niestrój, Jakub
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Scott Paper, Sunbeam i Al Dunlap / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Segmentacja klientów wewnętrznych jako narzędzie wspomagające zarządzanie kapitałem ludzkim / Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Maria Iwińska-Knop. by
  • Biesaga-Słomczewska, Elżbieta Jadwiga [Autor]
  • Iwińska-Knop, Krystyna [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Segmentacja w praktyce instytucji bankowych i ubezpieczeniowych : studia przypadków / Maria Płonka. by
  • Płonka, Maria
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Sektor ekonomii społecznej, jego miejsce i funkcje w gospodarce rynkowej / Maria Płonka. by
  • Płonka, Maria
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Sieci franchisingowe na rynku FMCG w Polsce / Karolina Orzeł. by
  • Orzeł, Karolina
Source: Marketing
Availability:
No items available.
Snapple - nieudane przejęcie / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Social media - spoleczny wymiar Internetu / Dominik Kaznowski. by
  • Kaznowski, Dominik [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Specyfika przekazu reklamy telewizyjnej skierowanej do dzieci / Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka. by
  • Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Społeczna odpowiedzialność biznesu z perspektywy mikrofinansów / Joanna Fila. by
  • Fila, Joanna [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako przejaw zachowań etycznych / Halina Smutek. by
  • Smutek, Halina
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Sponsoring sportu / Andrzej Sznajder. by
  • Sznajder, Andrzej [Autor]
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
Sposoby kształtowania cen na rynkach zagranicznych / Renata Oczkowska. by
  • Oczkowska, Renata
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Sposoby wizualizacji modeli drzew klasyfikacyjnych / Mariusz Łapczyński. by
  • Łapczyński, Mariusz
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Sprzedaż osobista / Dariusz Sobotkiewicz. by
  • Sobotkiewicz, Dariusz [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Strategia marketingowa produktów i usług / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Strategiczne uwarunkowania zarządzania finansami w organizacji / Janusz Fudaliński. by
  • Fudaliński, Janusz, (1970?-2015)
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Strategiczny wymiar innowacji organizacyjnych / Janusz Fudaliński. by
  • Fudaliński, Janusz, (1970?-2015)
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Strategie cenowe / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Strategie i taktyki zorientowane na klienta / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Strategie marketingowe organizacji sportowych / Andrzej Sznajder. by
  • Sznajder, Andrzej [Autor]
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
Strategie marketingu międzynarodowego w świetle globalnych scenariuszy rozwoju do 2025 roku = international marketing strategies in the light of scenarios of global development by 2025 / Robert Kozielski. by
  • Kozielski, Robert, (1968- ) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Other title:
  • International marketing strategies in the light of scenarios of global development by 2025
Availability:
No items available.
Strategie wiodących producentów artykułów mleczarskich na rynku polskim - studia przypadków / Tomasz Domański. by
  • Domański, Tomasz (marketing) [Autor]
Source: Marketing produktów żywnościowych /
Availability:
No items available.
Strategie wiodących producentów mięsa i wędlin na rynku polskim - studia przypadków / Tomasz Domański. by
  • Domański, Tomasz (marketing) [Autor]
Source: Marketing produktów żywnościowych /
Availability:
No items available.
Strategie wiodących producentów soków i przetworów owocowo-warzywnych na rynku polskim - studia przypadków / Tomasz Domański. by
  • Domański, Tomasz (marketing) [Autor]
Source: Marketing produktów żywnościowych /
Availability:
No items available.
Strategie wybranych dystrybutorów produktów żywnościowych na rynku polskim - studia przypadków / Tomasz Domański. by
  • Domański, Tomasz (marketing) [Autor]
Source: Marketing produktów żywnościowych /
Availability:
No items available.
Strategische Plannung und die Rolle der Information in Mikro- und Kleinunternehmen / László Józsa, Csilla Czeglédi. by
  • Józsa, László
  • Czeglédi, Csila
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Sukces Southwest Airlines w niszy strategicznej / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
System dystrybucji / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
System finansowy, rynek finansowy : podstawowe zależności : pojęcie bankowości inwestycyjnej / Zbigniew Mazur. by
  • Mazur, Zbigniew (marketing)
Source: Banki na rynku kapitałowym : podstawowe zagadnienia bankowości inwestycyjnej
Availability:
No items available.
System informacyjny w zarządzaniu rozwojem produktu / Jolanta Walas-Trębacz. by
  • Walas-Trębacz, Jolanta
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
System informacyjny w zarządzaniu strategicznym firmą / Jolanta Walas-Trębacz. by
  • Walas-Trębacz, Jolanta
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Środowisko zewnętrzne firmy / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Telefon interaktywny jako narzędzie promocji / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. by
  • Bukowska-Piestrzyńska, Agnieszka [Autor]
Source: Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Availability:
No items available.
Telewizja interaktywna / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Teoretické východiská zhlukovej analýza a jej aplikácie v personálnom manažmente / L'udmila Lysá, Pavel Mikuš. by
  • Lysá, L'udmila
  • Mikuš, Pavel
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Teoria gier i jej znaczenie w dynamicznych modelach konkurowania / Zbigniew Matyjas. by
  • Matyjas, Zbigniew [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Other title:
  • Game theory and its significance in the dynamic models of competition
Availability:
No items available.
Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych w Polsce i na świecie - szanse i zagrożenia / Maria Płonka. by
  • Płonka, Maria
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Trendy w zachowaniach konsumenckich online w ujęciu globalnym i krajowym / Bogdan Kazimierz Gregor, Beata Gotwald-Feja. by
  • Gregor, Bogdan, (1943- ) [Autor]
  • Gotwald-Feja, Beata, (1986- ) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Twórczość a profesjonalizm specjalisty zarządzania zasobami ludzkimi w reprezentacjach pojęciowych studentów kierunku zarządzanie zasobami ludzkimi = creativity and professionalism of specialist of human resource management in students concepcts / Patrycja Mizera-Pęczek. by
  • Mizera-Pęczek, Patrycja [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Other title:
  • Creativity and professionalism of specialist of human resource management in students concepcts
Availability:
No items available.
Typologia, grupowanie, segmentacja i klasyfikacja w marketingu : terminologiczna analiza porównawcza / Jakub Niestrój. by
  • Niestrój, Jakub
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Uczciwość, czyli nowa idea w marketingu / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
United Way - organizacja non-profit ze zniszczonym wizerunkiem / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Usability i User Experience / Jarosław Królewski. by
  • Królewski, Jarosław [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Utrata klientów / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Uwarunkowania i problemy funkcjonowania polskich uczelni w kontekście działań employer branding / Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Barbara Szymocha. by
  • Biesaga-Słomczewska, Elżbieta Jadwiga [Autor]
  • Szymocha, Barbara [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Uwarunkowania i skutki procesu globalizacji / Jolanta Walas-Trębacz. by
  • Walas-Trębacz, Jolanta
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Uwarunkowania procesu zarządzania projektami w ogranizacjach non-profit / Janusz Fudaliński. by
  • Fudaliński, Janusz, (1970?-2015)
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Uwarunkowania rozwoju systemów CRM w usługach bankowych / Karolina Orzeł. by
  • Orzeł, Karolina
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Vademecum budowania platformy e-commerce / Anna Siemińska. by
  • Siemińska, Anna (e-marketing) [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Vanguard - sukces przy minimum marketingu / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Vplyv kvality komunikácie na získavanie finančných zdrojov z eurofondov určených na rozvoj regiónov SR / Miroslava Szarková. by
  • Szarková, Miroslava, (1951- )
Source: Marketing
Language: Czech Summary language: English
Availability:
No items available.
Wal-Mart - bez granic / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Wartość dla klienta a stabilność jego opinii : (na przykładzie soków owocowych) / Jadwiga Stobiecka. by
  • Stobiecka, Jadwiga
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Warunki konkurowania na rynku materiałów budowlanych / Danuta Surówka-Marszałek. by
  • Surówka-Marszałek, Danuta
Source: Marketing
Availability:
No items available.
Wideo i audio w sieci / Teresa Wierzbowska. by
  • Wierzbowska, Teresa [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Wielka oponiarska katastrofa Firestone'a i Forda / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Wirtualne światy miejscem rozwoju zasobów ludzkich / Paweł Łuczak. by
  • Łuczak, Paweł [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Wizerunek marketingu wśród polskich internautów w świetle badań ankietowych : ujęcie modelowe / Mariusz Łapczyński. by
  • Łapczyński, Mariusz
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Władza / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Wojna w butelce - Pepsi kontra Coca-Cola / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Wojna w tenisówkach - Reebok kontra Nike / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Wojny PC - Dell Computer kontra Gateway / Robert F. Hartley ; tłumaczenie Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański. by
  • Hartley, Robert F, (1927- ) [Autor]
  • Rzychoń, Tomasz [Tłumaczenie]
  • Witek, Marzena [Tłumaczenie]
  • Dobrzański, Jarosław [Tłumaczenie]
Source: Zarządzanie i marketing : spektakularne sukcesy i porażki
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Wpływ działalności innowacyjnej na wzrost konkurencyjności firm / Danuta Surówka-Marszałek. by
  • Surówka-Marszałek, Danuta
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Wpływ Internetu na działania marketingowe detalicznych firm handlowych / Dominika Kubacka. by
  • Kubacka, Dominika
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Wpływ Internetu na gospodarkę / Krzysztof Bełech. by
  • Bełech, Krzysztof, (1970- ) [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Wpływ komunikacji interaktywnej na reklamę i marketing / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Wpływ różnic kulturowych na działalność marketingową przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym / Agnieszka Hajdukiewicz. by
  • Hajdukiewicz, Agnieszka
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Wpółpraca między dostawcą a odbiorcą w procesie zarządzania nowym produktem przemysłowym / Danuta Surówka-Marszałek. by
  • Surówka-Marszałek, Danuta
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Wskaźniki oglądalności witryn WWW / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Wsparcie informacyjne negocjacji biznesowych w praktyce polskich przedsiębiorstw / Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula. by
  • Gregor, Bogdan, (1943- ) [Autor]
  • Kalińska-Kula, Magdalena [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Współczesny rynek - podstawowe pojęcia i klasyfikacja / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Współpraca partnerska w procesie rozwoju produktów high-technology / Danuta Surówka-Marszałek. by
  • Surówka-Marszałek, Danuta
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Wybór mediów : gdzie najlepiej się reklamować? / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Wybór rynku docelowego i pozycjonowanie oferty marketingowej / Magdalena Daszkiewicz. by
  • Daszkiewicz, Magdalena [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Wybrane efekty w zachowaniach podmiotów indywidualnych na rynku finansowym / Dariusz Fatuła. by
  • Fatuła, Dariusz
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci / Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk. by
  • Gładki, Łukasz [Autor]
  • Piwowarczyk, Wojciech (prawo) [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Wybrane problemy budowy i interpretacji skal złożonych bazujących na klasycznej teorii testu / Jadwiga Stobiecka. by
  • Stobiecka, Jadwiga
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.

Only 300 results are shown: show all component parts

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny