Absatzwirtschaftliche Kommunikation / Peter Meyer-Dohm, Eberhard Kuhlmann.

By: Contributor(s): Series: Absatzwirtschaft und Konsumforschung ; Bd. 1Publication details: Freibuer : Verlag Rombach Freiburg, 1972.Description: 257 s. : rys. ; 23 cmISBN:
  • 3793005313
Subject(s):
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Magazyn Archiwalny MA-001106 Available 10021998
Książka Biblioteka UAFM Magazyn Archiwalny MA-000892 Available 10001001
Książka Biblioteka UAFM Magazyn Archiwalny MA-000893 Available 10001002
Książka Biblioteka UAFM Magazyn Archiwalny MA-000894 Available 10001006
Książka Biblioteka UAFM Magazyn Archiwalny MA-002087 Available 10008986
Książka Biblioteka UAFM Magazyn Archiwalny MA-001955 Available 10007310
Total holds: 0
Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny