Absatzwirtschaftliche Kommunikation / Peter Meyer-Dohm, Eberhard Kuhlmann.

By: Contributor(s): Series: Absatzwirtschaft und Konsumforschung ; Bd. 1Publication details: Freibuer : Verlag Rombach Freiburg, 1972.Description: 257 s. : rys. ; 23 cmISBN:
  • 3793005313
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Magazyn Archiwalny MA-001106 Available 10021998
Książka Biblioteka UAFM Magazyn Archiwalny MA-000892 Available 10001001
Książka Biblioteka UAFM Magazyn Archiwalny MA-000893 Available 10001002
Książka Biblioteka UAFM Magazyn Archiwalny MA-000894 Available 10001006
Książka Biblioteka UAFM Magazyn Archiwalny MA-002087 Available 10008986
Książka Biblioteka UAFM Magazyn Archiwalny MA-001955 Available 10007310
Total holds: 0
Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny