Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe / Krystyna Mazurek-Łopacińska.
Publication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003.Description: 370, [2] s. : il. ; 21 cmISBN:- 8320814308
| Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-045340 | Available | 10076982 | |||
| Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-045341 | Available | 10076980 | |||
| Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-128254 | Available | 10031404 | |||
| Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-045729 | Available | 10031408 |
Bibliogr. s. 367-370.
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu, socjologii i psychologii oraz dla praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie.

