Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe / Krystyna Mazurek-Łopacińska.

By: Contributor(s): Publication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003.Description: 370, [2] s. : il. ; 21 cmISBN:
  • 8320814308
Subject(s):
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-045340 Available 10076982
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-045341 Available 10076980
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-128254 Available 10031404
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-045729 Available 10031408
Total holds: 0

Bibliogr. s. 367-370.

Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu, socjologii i psychologii oraz dla praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie.

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny