Public relations : strategie firm międzynarodowych w Polsce / Agnieszka Żbikowska.
Analytics: Show analyticsPublication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005.Description: 174, [1] strona : ilustracje ; 21 cmISBN:- 8320815592
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-128860 | Available | 10022147 | |||
Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-004411 | Available | 10022155 | |||
Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-004412 | Available | 10022160 | |||
Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-004413 | Available | 10022159 | |||
Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-004414 | Available | 10022164 | |||
Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-004415 | Available | 10022163 | |||
Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-004416 | Available | 10022168 | |||
Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-045128 | Available | 10022151 | |||
Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-045129 | Available | 10022156 | |||
Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-075838 | Available | 10022167 |
Bibliografia na stronach 170-[175].
Dla studentów kierunków zarządzania, marketingu, socjologii i psychologii. Zainteresuje też menedżerów zajmujących się tą tematyką w przedsiębiorstwach.
Analiza pism Badaczy Pisma Świętego (Strażnicy - Towarzystwa Biblijnego i Traktatowego Zarejestrowanego Związku Wyznania Świadków Jehowy) z okresu PRL-u / Paulina Popiół-Wojciechowska. by
Source: Dziennikarstwo i Media
Source: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations Language: Polish Summary language: English
Online access:
Availability:
No items available.
|
Aspekty prawne wykorzystania fotografii w internecie / Anna Zakrzewska. by
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
|
Atrakcyjny wizerunek miasta : wykorzystanie komunikacji wizualnej w marketingu terytorialnym / Aneta Pawłowska. by
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
|
Badania, pomiary i ocena działań public relations / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Bałtów : gmina, którą "ożywiły" dinozaury / Jolanta Koral, Ewa Rościszewska, Tomasz Otko. by
Source: Public relations miast i regionów
Availability:
No items available.
|
Co to jest public relations / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Corporate identity / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Corporate identity / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Czy firma z korzeniami w PRL-u potrafi kreować swój wizerunek we współczesnym świecie marketingu? / Wiktor Marchut. by
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
|
Dealing with incoming media enquiries / Alex Singleton. by
Source: PR masterclass : how to develop a public relations strategy that works
Availability:
No items available.
|
Dylematy public relations / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Dylematy public relations / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Działalność społecznie odpowiedzialna na przykładzie działalności firmy Tesco PLC na rynkach europejskich i azjatyckich / Katarzyna Rup. by
Source: Public relations : konteksty międzykulturowe i międzynarodowe
Availability:
No items available.
|
Dziennikarstwo i public relations jako zawody otwarte / Michał Gajlewicz. by
Source: Dziennikarstwo a public relations
Availability:
No items available.
|
Dziennikarstwo i public relations w portalu : refleksje praktyka / Izabela Bogdanowicz. by
Source: Dziennikarstwo a public relations
Availability:
No items available.
|
Edukacja w zakresie public relations i perspektywy rozwoju kariery zawodowej w tej dziedzinie / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Etyka w biznesie / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Europejskie Obserwatorium Dziennikarskie - promocja dobrych praktyk w dziennikarstwie i transfer wiedzy o mediach / Michał Kuś, Adam Szynol. by
Source: Dziennikarstwo i Media
Source: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
Online access:
Availability:
No items available.
|
Feniks z popiołów : grupa Kęty / Urszula Podraza. by
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
|
Franczyzowość internetowych witryn na temat szkolenia właścicieli i ich psów (Polska, Niemcy, Rosja, Australia) / Anna Ślósarz. by
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
|
Funkcje i struktura dziennikarskiego samoopisu - przypadek "Naszego Dziennika" / Karina Stasiuk-Krajewska. by
Source: Dziennikarstwo i Media
Source: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations Language: Polish Summary language: English
Online access:
Availability:
No items available.
|
Future learning / Alex Singleton. by
Source: PR masterclass : how to develop a public relations strategy that works
Availability:
No items available.
|
Historia public relations / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
How to build and maintain an effective list of journalists / Alex Singleton. by
Source: PR masterclass : how to develop a public relations strategy that works
Availability:
No items available.
|
How to choose an agency or consultant / Alex Singleton. by
Source: PR masterclass : how to develop a public relations strategy that works
Availability:
No items available.
|
How to develop a story idea that is newsworthy / Alex Singleton. by
Source: PR masterclass : how to develop a public relations strategy that works
Availability:
No items available.
|
How to successfully pitch a letter / Alex Singleton. by
Source: PR masterclass : how to develop a public relations strategy that works
Availability:
No items available.
|
How to write an attention-grabbing press release / Alex Singleton. by
Source: PR masterclass : how to develop a public relations strategy that works
Availability:
No items available.
|
Human relations / Ewa Małgorzata Cenker. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Istota i funkcje public relations / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Kampania promocyjna "Świętokrzyskie czaruje - poleć na weekend" : kształtowanie wizerunku województwa / Elżbieta Mazur-Kunat, Iwona Senderowska. by
Source: Public relations miast i regionów
Availability:
No items available.
|
Kasztanki, Tiki Taki i robaki - Wawel SA / Urszula Podraza. by
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
|
Klasyfikacja definicji public relations / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Klasyfikacja definicji public relations / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Komentarze na portalach internetowych w czasie napięć jako narzędzie propagandy lub czarnego PR / Michał Gajlewicz. by
Source: Dziennikarstwo a public relations
Availability:
No items available.
|
Komunikacja międzykulturowa i lokalizm - (r)ewolucja w polskim public relations? / Grażyna Piechota. by
Source: Public relations : konteksty międzykulturowe i międzynarodowe
Availability:
No items available.
|
Komunikowanie się z odbiorcami przekazów public relations / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Komunikowanie w public relations / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Komunikowanie w public relations / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Konferencje prasowe partii politycznych : potrzeba rzetelnej informacji społeczeństwa czy rywalizacja wizerunkowa / Artur Trudzik. by
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
|
Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych / Ewa Małgorzata Cenker. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Kontakty ze społecznościami lokalnymi i społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Kreowanie wizerunku osób / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Kreowanie wizerunku osób / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Krytyczne 3 minuty : park wodny w Krakowie / Urszula Podraza. by
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
|
Kryzys 2.0 Pekao SA / Urszula Podraza. by
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
|
Kryzys na szynach : MPK Wrocław / Urszula Podraza. by
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
|
Kształtowanie kontaktów z mass mediami / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Kształtowanie kontaktów z mass mediami / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Kształtowanie wizerunku państwa / Ewa Małgorzata Cenker. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Kulturowe aspekty działań public relations / Marta Ryniejska-Kiełdanowicz. by
Source: Public relations : konteksty międzykulturowe i międzynarodowe
Availability:
No items available.
|
Lobbing / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Lobbing / Ewa Małgorzata Cenker. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Lobbing / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Mecenat i sponsoring / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Media relations / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Media relations, czyli techniki współpracy z prasą / Wojciech Budzyński. by
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
|
Metody działań public relations / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Między dziennikarstwem a PR : prawne i etyczne aspekty zawodu dziennikarskiego w czasie kampanii wyborczych / Jacek A. Żurawski. by
Source: Dziennikarstwo a public relations
Availability:
No items available.
|
Międzynarodowe public relations a polityka zagraniczna : wyzwania piaryzacji / Marta Ryniejska-Kiełdanowicz. by
Source: Public relations wobec wyzwań współczesności
Availability:
No items available.
|
Międzynarodowe public relations i praca w sieci / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Możliwości nowych mediów w promowaniu postaw społecznych sprzyjających rozwojowi zrównoważonemu / Monika Kaczmarek-Śliwińska. by
Source: Public relations wobec wyzwań współczesności
Availability:
No items available.
|
O co chodzi z CSR? / Maria Ochwat. by
Source: Public relations wobec wyzwań współczesności
Availability:
No items available.
|
Obsługa prasowa spotkań międzynarodowych / Dariusz Kryszk. by
Source: Public relations : konteksty międzykulturowe i międzynarodowe
Availability:
No items available.
|
Ocena skuteczności public relations / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Ocena skuteczności public relations / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Of the need for intercultural communication in contemporary world = O potrzebie komunikacji międzykulturowej we współczesnym świecie / Errol Muzawazi ; tłum. Małgorzata Drewniak. by
Source: Public relations wobec wyzwań współczesności Language: English, Polish Original language: English
Other title:
Availability:
No items available.
|
On the record : Sąd Okręgowy w Krakowie / Urszula Podraza. by
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
|
Organizacja imprez / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Organizacja imprez / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Organizacja promocyjnych imprez firmowych / Wojciech Budzyński. by
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
|
Organizacja public relations / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Organizacja public relations / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Organizacyjne aspekty działań public relations / Ewa Małgorzata Cenker. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Persuade the public with compelling comment articles / Alex Singleton. by
Source: PR masterclass : how to develop a public relations strategy that works
Availability:
No items available.
|
Poczta od nowa : Gazeta.pl / Urszula Podraza. by
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
|
"Poligon" - narzędzie kształcenia warsztatowego studentów dziennikarstwa / Igor Borkowski. by
Source: Dziennikarstwo i Media
Source: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
Online access:
Availability:
No items available.
|
Portret kandydata / Małgorzata Lisowska-Magdziarz. by
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
|
Posługiwanie się wywiadem prasowym / Wojciech Budzyński. by
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
|
Postawy protestantów wobec świeckich gier komputerowych : inne spojrzenie na obecność treści religijnych w kulturze popularnej / Anna Bednarska-Stec. by
Source: Dziennikarstwo i Media
Source: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations Language: Polish Summary language: English
Online access:
Availability:
No items available.
|
Prasa ezoteryczna : niedostrzegane bogactwo : próba charakterystyki na przykładzie miesięcznika "Wróżka" / Judyta Ewa Perczak. by
Source: Dziennikarstwo a public relations
Availability:
No items available.
|
Prawo autorskie a prawa osobiste do wizerunku zamieszczonego w internecie i wiarygodna informacja o naruszeniu tych praw / Bogdan Fischer. by
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
|
Prawo do wizerunku oskarżonych i innych osób uczestniczących w procesie sądowym / Jacek Sobczak. by
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
|
Prawo do wizerunku w prawie Federacji Rosyjskiej / Ksenia Kakareko. by
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
|
Prawo do wizerunku w świetle poglądów judykatury / Witold Sobczak, Maria Gołda-Sobczak. by
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
|
Projekt " Strój Unii Europejskiej" jako element kampanii wizerunkowej Polski w czasie prezydencji w Radzie UE w 2011 r. / Dagmara Zandman. by
Source: Public relations : konteksty międzykulturowe i międzynarodowe
Availability:
No items available.
|
Prowadzenie działalności sponsoringowej i lobbingowej / Wojciech Budzyński. by
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
|
Prowadzenie działań public relations w internecie / Wojciech Budzyński. by
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
|
Prowadzenie działań public relations z poszanowaniem wartości / Wojciech Budzyński. by
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
|
Przekazywanie treści promocyjnych poprzez wydawnictwa własne / Wojciech Budzyński. by
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
|
Przygotowanie działań public relations / Wojciech Budzyński. by
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
|
Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej / Wojciech Budzyński. by
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
|
Przyjęcie strategii działań public relations / Wojciech Budzyński. by
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
|
Przyszłość public relations w Polsce / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Przyszłość public relations w Polsce / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Public relations a koncepcja społecznej odpowiedzialności / Wojciech Budzyński. by
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
|
Public relations a marketing / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Public relations a marketing / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Public relations a propaganda, reklama i marketing / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa / Ewa Małgorzata Cenker. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Public relations w ujęciu modelowym / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Public relations w ujęciu modelowym / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Public relations wewnętrzne / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Public relations wewnętrzne / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Publiczny lincz : Bytomskie Centrum Kultury / Urszula Podraza. by
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
|
Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy / Ewa Małgorzata Cenker. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
"Recht am eigenen Blid" : prawo do wizerunku w prawie niemieckim / Jacek Wojtaś. by
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Other title:
Availability:
No items available.
|
Reklama w służbie public relations / Ewa Małgorzata Cenker. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Relacje inwestorskie wykorzystywane przez spółki / Wojciech Budzyński. by
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
|
Relacje : media - urzędnicy samorządowi w roli PR-owców (warsztat badacza) / Izabela Bogdanowicz. by
Source: Dziennikarstwo a public relations
Availability:
No items available.
|
Reprezentacje Innego w polskich kampaniach społecznych : (wybrane zagadnienia) / Agnieszka Ogonowska. by
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
|
Rola i znaczenie działań public relations w tworzeniu przedsiębiorstwa w Anglii / Małgorzata Pieprzyca, Jarosław Pieprzyca. by
Source: Public relations : konteksty międzykulturowe i międzynarodowe
Availability:
No items available.
|
Różne aspekty public relations / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Różne aspekty public relations / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Rzecznictwo prasowe a kształtowanie wizerunku polskich zgromadzeń zakonnych : teoria - praktyka - "case study" / Igor Borkowski. by
Source: Dziennikarstwo i Media
Source: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations Language: Polish Summary language: English
Online access:
Availability:
No items available.
|
The secrets of effective television and radio appearances / Alex Singleton. by
Source: PR masterclass : how to develop a public relations strategy that works
Availability:
No items available.
|
Segment prasy młodzieżowej w Polsce - próba diagnozy rynku / Olga Dąbrowska-Cendrowska. by
Source: Dziennikarstwo a public relations
Availability:
No items available.
|
Siła obrazu : estetyka reklamy a fenomen popularności obrazu street artu / Małgorzata Stępnik. by
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
|
Social media w Polsce i za granicą : różnice w korzystaniu dla budowania wizerunku i innych działań PR / Monika Kaczmarek-Śliwińska. by
Source: Public relations : konteksty międzykulturowe i międzynarodowe
Availability:
No items available.
|
Sponsoring jako narzędzie public relations / Ewa Małgorzata Cenker. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
SSyndrom NIMBY i BANANA : samorządy w obliczu protestów społecznych / Urszula Podraza. by
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
|
Stand-up, czyli wypowiedź reporterska / Justyna Janus-Konarska, Elżbieta Woźniak-Łojczuk. by
Source: Dziennikarstwo i Media
Source: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations Language: Polish Summary language: English
Online access:
Availability:
No items available.
|
Strajk z public relations w tle : Jastrzębska Spółka Węglowa / Urszula Podraza. by
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
|
Strategiczne public relations : sprawy przedsiębiorstwa a sprawy publiczne / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Strona www - elektroniczna wizytówka pisarza / Łukasz Śmigiel. by
Source: Dziennikarstwo i Media
Source: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations Language: Polish Summary language: English
Online access:
Availability:
No items available.
|
Studia po znajomości : Uniwersytet Gdański / Urszula Podraza. by
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
|
Style życia : zarys systemowej teorii i koncepcji badawczej / Maurycy Graszewicz, Michał Ulidis. by
Source: Dziennikarstwo i Media
Source: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations Language: Polish Summary language: English
Online access:
Availability:
No items available.
|
Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem / Ewa Małgorzata Cenker. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Targi jako narzędzie public relations / Ewa Małgorzata Cenker. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Technika utrwalania wizerunku w komunikacji wizualnej : przemysł pamięci jako podstawa public relations / Rafał Ilnicki. by
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
|
Techniki tworzenia tożsamości promowanego podmiotu / Wojciech Budzyński. by
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
|
Tendencje światowe / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Tendencje światowe / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Tożsamość przedsiębiorstwa i jej komunikowanie za pomocą środków wizualnych / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Tragedia pod Rysami : tyski samorząd / Urszula Podraza. by
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
|
Transgresja jako sposób komunikacji w reklamie wizualnej / Ewelina Szczęsna. by
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
|
Tworzenie programu działań public relations / Wojciech Budzyński. by
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
|
Tworzenie strategii public relations / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Tworzenie strategii public relations / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Twórca, celebryta, błazen czy prowokator? : wizerunki Adama Darskiego / Wojciech Furman. by
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
|
Uwarunkowania działań wizerunkowych / Wojciech Budzyński. by
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
|
Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations / Ewa Małgorzata Cenker. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Wewnętrzne public relations / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Why public relations campaigns fail - and how to make them succeed / Alex Singleton. by
Source: PR masterclass : how to develop a public relations strategy that works
Availability:
No items available.
|
Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa / Ewa Małgorzata Cenker. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Wizerunek jako przedmiot oddziaływania public relations / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Wizerunek jako przedmiot oddziaływania public relations / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Wizerunek komunikacyjny zakładów pogrzebowych w Polsce / Michał Grala. by
Source: Dziennikarstwo i Media
Source: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations Language: Polish Summary language: English
Online access:
Availability:
No items available.
|
Wizerunek Lady Diany i Jana Pawła II : ikony, znaki na sprzedaż i symulakry / Magdalena Hodalska. by
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
|
Wpływ erotycznego aspektu reklamy wizualnej z udziałem kobiet na jej skuteczność / Barbara Klimek. by
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
|
Wybrane formy komunikowania społecznego : analiza porównawcza kampanii społecznej przed referendum konsultatywnym "Wiedeń chce to wiedzieć 2010" w Wiedniu i konsultacji społecznych w sprawie budowy ekospalarni w Krakowie / Justyna Całus-Siemieniuk. by
Source: Public relations : konteksty międzykulturowe i międzynarodowe
Availability:
No items available.
|
Wydawnictwa / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Wydawnictwa / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Wykorzystanie koncepcji wizerunku równoległego w public relations / Wojciech Budzyński. by
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
|
Wykorzystanie technik komunikacji wewnętrznej / Wojciech Budzyński. by
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
|
Wykorzystywanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa / Ewa Małgorzata Cenker. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Wyzwania komunikacyjne wobec polityki protestu (PR w ruchach społecznych i ruchach protestu) / Marta du Vall, Agnieszka Walecka-Rynduch. by
Source: Public relations wobec wyzwań współczesności
Availability:
No items available.
|
Wyzwania w komunikacji międzykulturowej wynikające z uznania innych ładów aksjonormatywnych ugruntowanych religijnie / Katarzyna Brataniec. by
Source: Public relations wobec wyzwań współczesności
Availability:
No items available.
|
Wyzwania wobec działań komunikacyjnych wspierających działalność pomocową - polska perspektywa / Grażyna Piechota. by
Source: Public relations wobec wyzwań współczesności
Availability:
No items available.
|
Zarys historii public relations / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Zarządzanie i organizacja public relations / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych na rynkach finansowych / Wiesław Ł. Macierzyński. by
Source: Dziennikarstwo a public relations
Availability:
No items available.
|
Zarządzanie sytuacją kryzysową / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Zarządzanie sytuacją kryzysową / Barbara Rozwadowska. by
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
|
Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|
Znaczenie savoir-vivre'u w działaniach wizerunkowych organizacji / Ewa Małgorzata Cenker. by
Source: Public relations
Availability:
No items available.
|