Public relations : strategie firm międzynarodowych w Polsce / Agnieszka Żbikowska.

By: Contributor(s): Analytics: Show analyticsPublication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005.Description: 174, [1] strona : ilustracje ; 21 cmISBN:
  • 8320815592
Subject(s):
List(s) this item appears in: LOBBING
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-128860 Available 10022147
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-004411 Available 10022155
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-004412 Available 10022160
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-004413 Available 10022159
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-004414 Available 10022164
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-004415 Available 10022163
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-004416 Available 10022168
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-045128 Available 10022151
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-045129 Available 10022156
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-075838 Available 10022167
Total holds: 0

Bibliografia na stronach 170-[175].

Dla studentów kierunków zarządzania, marketingu, socjologii i psychologii. Zainteresuje też menedżerów zajmujących się tą tematyką w przedsiębiorstwach.

Analiza pism Badaczy Pisma Świętego (Strażnicy - Towarzystwa Biblijnego i Traktatowego Zarejestrowanego Związku Wyznania Świadków Jehowy) z okresu PRL-u / Paulina Popiół-Wojciechowska. by
  • Popiół-Wojciechowska, Paulina [Autor]
Source: Dziennikarstwo i Media
Source: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Aspekty prawne wykorzystania fotografii w internecie / Anna Zakrzewska. by
  • Augustyn-Zakrzewska, Anna
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
Atrakcyjny wizerunek miasta : wykorzystanie komunikacji wizualnej w marketingu terytorialnym / Aneta Pawłowska. by
  • Pawłowska-Legwand, Aneta
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
Badania, pomiary i ocena działań public relations / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
  • Black, Sam, (1915-1999) [Autor]
  • Chlewińska, Iwona [Tłumaczenie]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Bałtów : gmina, którą "ożywiły" dinozaury / Jolanta Koral, Ewa Rościszewska, Tomasz Otko. by
  • Koral, Jolanta, (19..-2017) [Autor]
  • Rościszewska, Ewa [Autor]
  • Otko, Tomasz [Autor]
Source: Public relations miast i regionów
Availability:
No items available.
Co to jest public relations / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
  • Black, Sam, (1915-1999) [Autor]
  • Chlewińska, Iwona [Tłumaczenie]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Corporate identity / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Corporate identity / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Czy firma z korzeniami w PRL-u potrafi kreować swój wizerunek we współczesnym świecie marketingu? / Wiktor Marchut. by
  • Marchut, Wiktor
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
Dealing with incoming media enquiries / Alex Singleton. by
  • Singleton, Alex [Autor]
Source: PR masterclass : how to develop a public relations strategy that works
Availability:
No items available.
Dylematy public relations / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Dylematy public relations / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Działalność społecznie odpowiedzialna na przykładzie działalności firmy Tesco PLC na rynkach europejskich i azjatyckich / Katarzyna Rup. by
  • Rup, Katarzyna
Source: Public relations : konteksty międzykulturowe i międzynarodowe
Availability:
No items available.
Dziennikarstwo i public relations jako zawody otwarte / Michał Gajlewicz. by
  • Gajlewicz, Michał [Autor]
Source: Dziennikarstwo a public relations
Availability:
No items available.
Dziennikarstwo i public relations w portalu : refleksje praktyka / Izabela Bogdanowicz. by
  • Bogdanowicz-Piesik, Izabela [Autor]
Source: Dziennikarstwo a public relations
Availability:
No items available.
Edukacja w zakresie public relations i perspektywy rozwoju kariery zawodowej w tej dziedzinie / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
  • Black, Sam, (1915-1999) [Autor]
  • Chlewińska, Iwona [Tłumaczenie]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Etyka w biznesie / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
  • Black, Sam, (1915-1999) [Autor]
  • Chlewińska, Iwona [Tłumaczenie]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Europejskie Obserwatorium Dziennikarskie - promocja dobrych praktyk w dziennikarstwie i transfer wiedzy o mediach / Michał Kuś, Adam Szynol. by
  • Kuś, Michał [Autor]
  • Szynol, Adam [Autor]
Source: Dziennikarstwo i Media
Source: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
Availability:
No items available.
Feniks z popiołów : grupa Kęty / Urszula Podraza. by
  • Podraza, Urszula [Autor]
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
Franczyzowość internetowych witryn na temat szkolenia właścicieli i ich psów (Polska, Niemcy, Rosja, Australia) / Anna Ślósarz. by
  • Ślósarz, Anna (nauki filologiczne)
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
Funkcje i struktura dziennikarskiego samoopisu - przypadek "Naszego Dziennika" / Karina Stasiuk-Krajewska. by
  • Stasiuk-Krajewska, Karina [Autor]
Source: Dziennikarstwo i Media
Source: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Future learning / Alex Singleton. by
  • Singleton, Alex [Autor]
Source: PR masterclass : how to develop a public relations strategy that works
Availability:
No items available.
Historia public relations / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
How to build and maintain an effective list of journalists / Alex Singleton. by
  • Singleton, Alex [Autor]
Source: PR masterclass : how to develop a public relations strategy that works
Availability:
No items available.
How to choose an agency or consultant / Alex Singleton. by
  • Singleton, Alex [Autor]
Source: PR masterclass : how to develop a public relations strategy that works
Availability:
No items available.
How to develop a story idea that is newsworthy / Alex Singleton. by
  • Singleton, Alex [Autor]
Source: PR masterclass : how to develop a public relations strategy that works
Availability:
No items available.
How to successfully pitch a letter / Alex Singleton. by
  • Singleton, Alex [Autor]
Source: PR masterclass : how to develop a public relations strategy that works
Availability:
No items available.
How to write an attention-grabbing press release / Alex Singleton. by
  • Singleton, Alex [Autor]
Source: PR masterclass : how to develop a public relations strategy that works
Availability:
No items available.
Human relations / Ewa Małgorzata Cenker. by
  • Cenker, Ewa Małgorzata [Autor]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Istota i funkcje public relations / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Kampania promocyjna "Świętokrzyskie czaruje - poleć na weekend" : kształtowanie wizerunku województwa / Elżbieta Mazur-Kunat, Iwona Senderowska. by
  • Mazur-Kunat, Elżbieta [Autor]
  • Senderowska, Iwona [Autor]
Source: Public relations miast i regionów
Availability:
No items available.
Kasztanki, Tiki Taki i robaki - Wawel SA / Urszula Podraza. by
  • Podraza, Urszula [Autor]
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
Klasyfikacja definicji public relations / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Klasyfikacja definicji public relations / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Komentarze na portalach internetowych w czasie napięć jako narzędzie propagandy lub czarnego PR / Michał Gajlewicz. by
  • Gajlewicz, Michał [Autor]
Source: Dziennikarstwo a public relations
Availability:
No items available.
Komunikacja międzykulturowa i lokalizm - (r)ewolucja w polskim public relations? / Grażyna Piechota. by
  • Piechota, Grażyna
Source: Public relations : konteksty międzykulturowe i międzynarodowe
Availability:
No items available.
Komunikowanie się z odbiorcami przekazów public relations / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
  • Black, Sam, (1915-1999) [Autor]
  • Chlewińska, Iwona [Tłumaczenie]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Komunikowanie w public relations / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Komunikowanie w public relations / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Konferencje prasowe partii politycznych : potrzeba rzetelnej informacji społeczeństwa czy rywalizacja wizerunkowa / Artur Trudzik. by
  • Trudzik, Artur, (1973- )
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych / Ewa Małgorzata Cenker. by
  • Cenker, Ewa Małgorzata [Autor]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Kontakty ze społecznościami lokalnymi i społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
  • Black, Sam, (1915-1999) [Autor]
  • Chlewińska, Iwona [Tłumaczenie]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Kreowanie wizerunku osób / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Kreowanie wizerunku osób / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Krytyczne 3 minuty : park wodny w Krakowie / Urszula Podraza. by
  • Podraza, Urszula [Autor]
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
Kryzys 2.0 Pekao SA / Urszula Podraza. by
  • Podraza, Urszula [Autor]
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
Kryzys na szynach : MPK Wrocław / Urszula Podraza. by
  • Podraza, Urszula [Autor]
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
Kształtowanie kontaktów z mass mediami / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Kształtowanie kontaktów z mass mediami / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Kształtowanie wizerunku państwa / Ewa Małgorzata Cenker. by
  • Cenker, Ewa Małgorzata [Autor]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Kulturowe aspekty działań public relations / Marta Ryniejska-Kiełdanowicz. by
  • Ryniejska-Kiełdanowicz, Marta
Source: Public relations : konteksty międzykulturowe i międzynarodowe
Availability:
No items available.
Lobbing / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Lobbing / Ewa Małgorzata Cenker. by
  • Cenker, Ewa Małgorzata [Autor]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Lobbing / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Mecenat i sponsoring / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Media relations / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
  • Black, Sam, (1915-1999) [Autor]
  • Chlewińska, Iwona [Tłumaczenie]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Media relations, czyli techniki współpracy z prasą / Wojciech Budzyński. by
  • Budzyński, Wojciech [Autor]
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
Metody działań public relations / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
  • Black, Sam, (1915-1999) [Autor]
  • Chlewińska, Iwona [Tłumaczenie]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Między dziennikarstwem a PR : prawne i etyczne aspekty zawodu dziennikarskiego w czasie kampanii wyborczych / Jacek A. Żurawski. by
  • Żurawski, Jacek A [Autor]
Source: Dziennikarstwo a public relations
Availability:
No items available.
Międzynarodowe public relations a polityka zagraniczna : wyzwania piaryzacji / Marta Ryniejska-Kiełdanowicz. by
  • Ryniejska-Kiełdanowicz, Marta
Source: Public relations wobec wyzwań współczesności
Availability:
No items available.
Międzynarodowe public relations i praca w sieci / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
  • Black, Sam, (1915-1999) [Autor]
  • Chlewińska, Iwona [Tłumaczenie]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Możliwości nowych mediów w promowaniu postaw społecznych sprzyjających rozwojowi zrównoważonemu / Monika Kaczmarek-Śliwińska. by
  • Kaczmarek-Śliwińska, Monika
Source: Public relations wobec wyzwań współczesności
Availability:
No items available.
O co chodzi z CSR? / Maria Ochwat. by
  • Ochwat, Maria
Source: Public relations wobec wyzwań współczesności
Availability:
No items available.
Obsługa prasowa spotkań międzynarodowych / Dariusz Kryszk. by
  • Kryszk, Dariusz
Source: Public relations : konteksty międzykulturowe i międzynarodowe
Availability:
No items available.
Ocena skuteczności public relations / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Ocena skuteczności public relations / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Of the need for intercultural communication in contemporary world = O potrzebie komunikacji międzykulturowej we współczesnym świecie / Errol Muzawazi ; tłum. Małgorzata Drewniak. by
  • Muzawazi-Tapiwa, Errol, (1984- )
Source: Public relations wobec wyzwań współczesności
Language: English, Polish Original language: English
Other title:
  • Communication in contemporary world of the need for intercultural
  • O potrzebie komunikacji międzykulturowej we współczesnym świecie
Availability:
No items available.
On the record : Sąd Okręgowy w Krakowie / Urszula Podraza. by
  • Podraza, Urszula [Autor]
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
Organizacja imprez / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Organizacja imprez / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Organizacja promocyjnych imprez firmowych / Wojciech Budzyński. by
  • Budzyński, Wojciech [Autor]
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
Organizacja public relations / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Organizacja public relations / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Organizacyjne aspekty działań public relations / Ewa Małgorzata Cenker. by
  • Cenker, Ewa Małgorzata [Autor]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Persuade the public with compelling comment articles / Alex Singleton. by
  • Singleton, Alex [Autor]
Source: PR masterclass : how to develop a public relations strategy that works
Availability:
No items available.
Poczta od nowa : Gazeta.pl / Urszula Podraza. by
  • Podraza, Urszula [Autor]
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
"Poligon" - narzędzie kształcenia warsztatowego studentów dziennikarstwa / Igor Borkowski. by
  • Borkowski, Igor [Autor]
Source: Dziennikarstwo i Media
Source: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
Availability:
No items available.
Portret kandydata / Małgorzata Lisowska-Magdziarz. by
  • Lisowska-Magdziarz, Małgorzata
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
Posługiwanie się wywiadem prasowym / Wojciech Budzyński. by
  • Budzyński, Wojciech [Autor]
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
Postawy protestantów wobec świeckich gier komputerowych : inne spojrzenie na obecność treści religijnych w kulturze popularnej / Anna Bednarska-Stec. by
  • Bednarska-Stec, Anna [Autor]
Source: Dziennikarstwo i Media
Source: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Prasa ezoteryczna : niedostrzegane bogactwo : próba charakterystyki na przykładzie miesięcznika "Wróżka" / Judyta Ewa Perczak. by
  • Perczak, Judyta Ewa [Autor]
Source: Dziennikarstwo a public relations
Availability:
No items available.
Prawo autorskie a prawa osobiste do wizerunku zamieszczonego w internecie i wiarygodna informacja o naruszeniu tych praw / Bogdan Fischer. by
  • Fischer, Bogdan
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
Prawo do wizerunku oskarżonych i innych osób uczestniczących w procesie sądowym / Jacek Sobczak. by
  • Sobczak, Jacek, (1946- )
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
Prawo do wizerunku w prawie Federacji Rosyjskiej / Ksenia Kakareko. by
  • Kakareko, Ksenia
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
Prawo do wizerunku w świetle poglądów judykatury / Witold Sobczak, Maria Gołda-Sobczak. by
  • Sobczak, Witold, (1977- )
  • Gołda-Sobczak, Maria
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
Projekt " Strój Unii Europejskiej" jako element kampanii wizerunkowej Polski w czasie prezydencji w Radzie UE w 2011 r. / Dagmara Zandman. by
  • Zandman, Dagmara
Source: Public relations : konteksty międzykulturowe i międzynarodowe
Availability:
No items available.
Prowadzenie działalności sponsoringowej i lobbingowej / Wojciech Budzyński. by
  • Budzyński, Wojciech [Autor]
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
Prowadzenie działań public relations w internecie / Wojciech Budzyński. by
  • Budzyński, Wojciech [Autor]
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
Prowadzenie działań public relations z poszanowaniem wartości / Wojciech Budzyński. by
  • Budzyński, Wojciech [Autor]
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
Przekazywanie treści promocyjnych poprzez wydawnictwa własne / Wojciech Budzyński. by
  • Budzyński, Wojciech [Autor]
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
Przygotowanie działań public relations / Wojciech Budzyński. by
  • Budzyński, Wojciech [Autor]
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej / Wojciech Budzyński. by
  • Budzyński, Wojciech [Autor]
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
Przyjęcie strategii działań public relations / Wojciech Budzyński. by
  • Budzyński, Wojciech [Autor]
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
Przyszłość public relations w Polsce / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Przyszłość public relations w Polsce / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Public relations a koncepcja społecznej odpowiedzialności / Wojciech Budzyński. by
  • Budzyński, Wojciech [Autor]
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
Public relations a marketing / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Public relations a marketing / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Public relations a propaganda, reklama i marketing / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
  • Black, Sam, (1915-1999) [Autor]
  • Chlewińska, Iwona [Tłumaczenie]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa / Ewa Małgorzata Cenker. by
  • Cenker, Ewa Małgorzata [Autor]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Public relations w ujęciu modelowym / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Public relations w ujęciu modelowym / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Public relations wewnętrzne / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Public relations wewnętrzne / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Publiczny lincz : Bytomskie Centrum Kultury / Urszula Podraza. by
  • Podraza, Urszula [Autor]
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy / Ewa Małgorzata Cenker. by
  • Cenker, Ewa Małgorzata [Autor]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
"Recht am eigenen Blid" : prawo do wizerunku w prawie niemieckim / Jacek Wojtaś. by
  • Wojtaś, Jacek
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Other title:
  • Prawo do wizerunku w prawie niemieckim
Availability:
No items available.
Reklama w służbie public relations / Ewa Małgorzata Cenker. by
  • Cenker, Ewa Małgorzata [Autor]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Relacje inwestorskie wykorzystywane przez spółki / Wojciech Budzyński. by
  • Budzyński, Wojciech [Autor]
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
Relacje : media - urzędnicy samorządowi w roli PR-owców (warsztat badacza) / Izabela Bogdanowicz. by
  • Bogdanowicz-Piesik, Izabela [Autor]
Source: Dziennikarstwo a public relations
Availability:
No items available.
Reprezentacje Innego w polskich kampaniach społecznych : (wybrane zagadnienia) / Agnieszka Ogonowska. by
  • Ogonowska, Agnieszka
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
Rola i znaczenie działań public relations w tworzeniu przedsiębiorstwa w Anglii / Małgorzata Pieprzyca, Jarosław Pieprzyca. by
  • Pieprzyca, Małgorzata
  • Pieprzyca, Jarosław
Source: Public relations : konteksty międzykulturowe i międzynarodowe
Availability:
No items available.
Różne aspekty public relations / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Różne aspekty public relations / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Rzecznictwo prasowe a kształtowanie wizerunku polskich zgromadzeń zakonnych : teoria - praktyka - "case study" / Igor Borkowski. by
  • Borkowski, Igor [Autor]
Source: Dziennikarstwo i Media
Source: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
The secrets of effective television and radio appearances / Alex Singleton. by
  • Singleton, Alex [Autor]
Source: PR masterclass : how to develop a public relations strategy that works
Availability:
No items available.
Segment prasy młodzieżowej w Polsce - próba diagnozy rynku / Olga Dąbrowska-Cendrowska. by
  • Dąbrowska-Cendrowska, Olga [Autor]
Source: Dziennikarstwo a public relations
Availability:
No items available.
Siła obrazu : estetyka reklamy a fenomen popularności obrazu street artu / Małgorzata Stępnik. by
  • Stępnik, Małgorzata, (1975- )
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
Social media w Polsce i za granicą : różnice w korzystaniu dla budowania wizerunku i innych działań PR / Monika Kaczmarek-Śliwińska. by
  • Kaczmarek-Śliwińska, Monika
Source: Public relations : konteksty międzykulturowe i międzynarodowe
Availability:
No items available.
Sponsoring jako narzędzie public relations / Ewa Małgorzata Cenker. by
  • Cenker, Ewa Małgorzata [Autor]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
SSyndrom NIMBY i BANANA : samorządy w obliczu protestów społecznych / Urszula Podraza. by
  • Podraza, Urszula [Autor]
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
Stand-up, czyli wypowiedź reporterska / Justyna Janus-Konarska, Elżbieta Woźniak-Łojczuk. by
  • Janus-Konarska, Justyna [Autor]
  • Woźniak-Łojczuk, Elżbieta [Autor]
Source: Dziennikarstwo i Media
Source: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Strajk z public relations w tle : Jastrzębska Spółka Węglowa / Urszula Podraza. by
  • Podraza, Urszula [Autor]
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
Strategiczne public relations : sprawy przedsiębiorstwa a sprawy publiczne / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
  • Black, Sam, (1915-1999) [Autor]
  • Chlewińska, Iwona [Tłumaczenie]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Strona www - elektroniczna wizytówka pisarza / Łukasz Śmigiel. by
  • Śmigiel, Łukasz, (1982- ) [Autor]
Source: Dziennikarstwo i Media
Source: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Studia po znajomości : Uniwersytet Gdański / Urszula Podraza. by
  • Podraza, Urszula [Autor]
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
Style życia : zarys systemowej teorii i koncepcji badawczej / Maurycy Graszewicz, Michał Ulidis. by
  • Graszewicz, Maurycy [Autor]
  • Ulidis, Michał [Autor]
Source: Dziennikarstwo i Media
Source: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem / Ewa Małgorzata Cenker. by
  • Cenker, Ewa Małgorzata [Autor]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Targi jako narzędzie public relations / Ewa Małgorzata Cenker. by
  • Cenker, Ewa Małgorzata [Autor]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Technika utrwalania wizerunku w komunikacji wizualnej : przemysł pamięci jako podstawa public relations / Rafał Ilnicki. by
  • Ilnicki, Rafał, (1984- )
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
Techniki tworzenia tożsamości promowanego podmiotu / Wojciech Budzyński. by
  • Budzyński, Wojciech [Autor]
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
Tendencje światowe / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Tendencje światowe / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Tożsamość przedsiębiorstwa i jej komunikowanie za pomocą środków wizualnych / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
  • Black, Sam, (1915-1999) [Autor]
  • Chlewińska, Iwona [Tłumaczenie]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Tragedia pod Rysami : tyski samorząd / Urszula Podraza. by
  • Podraza, Urszula [Autor]
Source: Kryzysowe public relations
Availability:
No items available.
Transgresja jako sposób komunikacji w reklamie wizualnej / Ewelina Szczęsna. by
  • Szczęsna, Ewelina (media)
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
Tworzenie programu działań public relations / Wojciech Budzyński. by
  • Budzyński, Wojciech [Autor]
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
Tworzenie strategii public relations / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Tworzenie strategii public relations / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Twórca, celebryta, błazen czy prowokator? : wizerunki Adama Darskiego / Wojciech Furman. by
  • Furman, Wojciech, (1946- )
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
Uwarunkowania działań wizerunkowych / Wojciech Budzyński. by
  • Budzyński, Wojciech [Autor]
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations / Ewa Małgorzata Cenker. by
  • Cenker, Ewa Małgorzata [Autor]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Wewnętrzne public relations / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
  • Black, Sam, (1915-1999) [Autor]
  • Chlewińska, Iwona [Tłumaczenie]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Why public relations campaigns fail - and how to make them succeed / Alex Singleton. by
  • Singleton, Alex [Autor]
Source: PR masterclass : how to develop a public relations strategy that works
Availability:
No items available.
Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa / Ewa Małgorzata Cenker. by
  • Cenker, Ewa Małgorzata [Autor]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Wizerunek jako przedmiot oddziaływania public relations / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Wizerunek jako przedmiot oddziaływania public relations / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Wizerunek komunikacyjny zakładów pogrzebowych w Polsce / Michał Grala. by
  • Grala, Michał [Autor]
Source: Dziennikarstwo i Media
Source: Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Wizerunek Lady Diany i Jana Pawła II : ikony, znaki na sprzedaż i symulakry / Magdalena Hodalska. by
  • Hodalska, Magdalena
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
Wpływ erotycznego aspektu reklamy wizualnej z udziałem kobiet na jej skuteczność / Barbara Klimek. by
  • Klimek, Barbara (medioznawstwo)
Source: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
Availability:
No items available.
Wybrane formy komunikowania społecznego : analiza porównawcza kampanii społecznej przed referendum konsultatywnym "Wiedeń chce to wiedzieć 2010" w Wiedniu i konsultacji społecznych w sprawie budowy ekospalarni w Krakowie / Justyna Całus-Siemieniuk. by
  • Całus-Siemieniuk, Justyna
Source: Public relations : konteksty międzykulturowe i międzynarodowe
Availability:
No items available.
Wydawnictwa / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Wydawnictwa / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Wykorzystanie koncepcji wizerunku równoległego w public relations / Wojciech Budzyński. by
  • Budzyński, Wojciech [Autor]
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
Wykorzystanie technik komunikacji wewnętrznej / Wojciech Budzyński. by
  • Budzyński, Wojciech [Autor]
Source: PR public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość
Availability:
No items available.
Wykorzystywanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa / Ewa Małgorzata Cenker. by
  • Cenker, Ewa Małgorzata [Autor]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Wyzwania komunikacyjne wobec polityki protestu (PR w ruchach społecznych i ruchach protestu) / Marta du Vall, Agnieszka Walecka-Rynduch. by
  • Vall, Marta du
  • Walecka-Rynduch, Agnieszka
Source: Public relations wobec wyzwań współczesności
Availability:
No items available.
Wyzwania w komunikacji międzykulturowej wynikające z uznania innych ładów aksjonormatywnych ugruntowanych religijnie / Katarzyna Brataniec. by
  • Brataniec, Katarzyna Agnieszka
Source: Public relations wobec wyzwań współczesności
Availability:
No items available.
Wyzwania wobec działań komunikacyjnych wspierających działalność pomocową - polska perspektywa / Grażyna Piechota. by
  • Piechota, Grażyna
Source: Public relations wobec wyzwań współczesności
Availability:
No items available.
Zarys historii public relations / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
  • Black, Sam, (1915-1999) [Autor]
  • Chlewińska, Iwona [Tłumaczenie]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Zarządzanie i organizacja public relations / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
  • Black, Sam, (1915-1999) [Autor]
  • Chlewińska, Iwona [Tłumaczenie]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych na rynkach finansowych / Wiesław Ł. Macierzyński. by
  • Macierzyński, Wiesław Łukasz, (1950- ) [Autor]
Source: Dziennikarstwo a public relations
Availability:
No items available.
Zarządzanie sytuacją kryzysową / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Zarządzanie sytuacją kryzysową / Barbara Rozwadowska. by
  • Rozwadowska, Barbara [Autor]
Source: Public relations : teoria, praktyka, perspektywy
Availability:
No items available.
Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych / Sam Black ; przełożyła Iwona Chlewińska. by
  • Black, Sam, (1915-1999) [Autor]
  • Chlewińska, Iwona [Tłumaczenie]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Znaczenie savoir-vivre'u w działaniach wizerunkowych organizacji / Ewa Małgorzata Cenker. by
  • Cenker, Ewa Małgorzata [Autor]
Source: Public relations
Availability:
No items available.
Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny