Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach / [red. Mariusz Nowak, Paweł Pioterek, Janina Przybysz].

Contributor(s): Publication details: Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bankowej, 2004.Description: 169 s. ; 24 cmISBN:
  • 8372052026
Subject(s): Summary: Niniejsza publikacja składa się z piętnastu artykułów prezentujących zagadnienia poruszone w trakcie obrad V jubileuszowej konferencji zorganizowanej w dniach 11-12 września 2003 roku, w Poznaniu. Tematem konferencji było "Zarządzanie strategiczne w bibliotece naukowej. Teoria i praktyka".
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-007500 Available 10022742
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-105485 Available (Zamówienia tylko do Czytelni Głównej) 10017892
Total holds: 0

Bibliogr. s. 163.

Niniejsza publikacja składa się z piętnastu artykułów prezentujących zagadnienia poruszone w trakcie obrad V jubileuszowej konferencji zorganizowanej w dniach 11-12 września 2003 roku, w Poznaniu. Tematem konferencji było "Zarządzanie strategiczne w bibliotece naukowej. Teoria i praktyka".

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny