Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach / [red. Mariusz Nowak, Paweł Pioterek, Janina Przybysz].
Publication details: Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bankowej, 2004.Description: 169 s. ; 24 cmISBN:- 8372052026
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-007500 | Available | 10022742 | |||
Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-105485 | Available (Zamówienia tylko do Czytelni Głównej) | 10017892 |
Bibliogr. s. 163.
Niniejsza publikacja składa się z piętnastu artykułów prezentujących zagadnienia poruszone w trakcie obrad V jubileuszowej konferencji zorganizowanej w dniach 11-12 września 2003 roku, w Poznaniu. Tematem konferencji było "Zarządzanie strategiczne w bibliotece naukowej. Teoria i praktyka".