Postulaty psychopedagogiki twórczości pod adresem edukacji alternatywnej / Krzysztof J. Szmidt.

By: In: Pedagogika alternatywna : postulaty, projekty i kontynuacje. T. 1, Teoretyczne konteksty alternatyw edukacyjnych i wychowawczych Strony 129-154Summary: Postulat 1: stymulować i nagradzać ciekawość poznawczą myślenie pytajne i podawanie w wątpliwość; postulat 2: przeciwdziałać dyktatowi jedynej odpowiedzi i niecierpliwemu dążeniu do jakiegokolwiek wyniku; postulat 3: uczyć technik heurystycznych - heurystyka treści nauczania; postulat 4: zachęcać do myślenia o własnym myśleniu - do metapoznania i mądrości; podsumowanie: uczyć twórczości.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Tytuł nagłówkowy.

Bibliografia na stronach 152-154.

Postulat 1: stymulować i nagradzać ciekawość poznawczą myślenie pytajne i podawanie w wątpliwość; postulat 2: przeciwdziałać dyktatowi jedynej odpowiedzi i niecierpliwemu dążeniu do jakiegokolwiek wyniku; postulat 3: uczyć technik heurystycznych - heurystyka treści nauczania; postulat 4: zachęcać do myślenia o własnym myśleniu - do metapoznania i mądrości; podsumowanie: uczyć twórczości.

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny