Marketing wirtualny / Andrzej Sznajder.

By: Series: Publikacje BiznesowePublication details: Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2002.Edition: Wyd. 2Description: 247 s. : il. ; 25 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
ISBN:
  • 8388597787
Subject(s):
List(s) this item appears in: E-COMMERCE
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-128281 Available 10020121
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-045391 Available 10020117
Total holds: 0

Słownik podstawowych pojęć.

Bibliogr. s. 238-245.

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny