Marketing wirtualny / Andrzej Sznajder.

By: Series: Publikacje BiznesowePublication details: Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2002.Edition: Wyd. 2Description: 247 s. : il. ; 25 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
ISBN:
  • 8388597787
Subject(s):
List(s) this item appears in: E-COMMERCE
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Czytelnia Główna CZ 339.138 Dostępne na półce w Czytelni Głównej 10020121
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-045391 Available 10020117
Total holds: 0

Słownik podstawowych pojęć.

Bibliogr. s. 238-245.

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny