Marketing terytorialny / pod red. Tadeusza Markowskiego.

Contributor(s): Series: Studia - Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju ; t. 112Publication details: Warszawa : Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju, 2002.Description: 231 s. : wykr. ; 24 cmContent type:
  • Tekst
Media type:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Carrier type:
  • Wolumin
ISBN:
  • 8391572099
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-000497 Available (Zamówienia tylko do Czytelni Głównej) 10004931
Total holds: 0

Na s. red. błędny nr ISSN serii: 0079-3493 [i.e. 0079-3507].

Bibliogr. przy rozdz.

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny