Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Kampania wyborcza : strategia - taktyka - komunikacja / pod red. Sylwii Wilkos i Witolda Ferenca ; [aut. Witold Ferenc et al.].

Współtwórca(-y): Rekordy analityczne (zawartość): Pokaż rekordy analityczneSzczegóły wydania: Warszawa : Wydawnictwo Sejmowe, 2001.Opis: 171, [1] s., [1] k. tabl. luz. : il. ; 21 cmISBN:
  • 8370595545
Tematy:
Listy, na których wyświetla się pozycja: MARKETING POLITYCZNY
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy Zamówienia
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-067421 Dostępny 10110200
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-068251 Dostępny 10046793
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-126711 Dostępny 10007379
Liczba zamówień: 0

Bibliogr. s. 169.

Kampania zmarnowanych szans : polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku / Mariusz Kolczyński. by
  • Kolczyński, Mariusz
Źródło: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
W: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego S. 133-148
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich w 2004 roku / Tomasz Płudowski. by
  • Płudowski, Tomasz
Źródło: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
W: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego S. 34-56
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Negatywna telewizyjna reklama polityczna : doświadczenia amerykańskie i polskie / Marek Mazur. by
  • Mazur, Marek
Źródło: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
W: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego S. 77-95
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 roku / Marzena Cichosz. by
  • Cichosz, Marzena
Źródło: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
W: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego S. 149-163
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Proces planowania strategii wyborczej : studium przypadku / Dariusz Skrzypiński. by
  • Skrzypiński, Dariusz, (1966- )
Źródło: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
W: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego S. 96-114
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje / Bogusława Dobek-Ostrowska. by
  • Dobek-Ostrowska, Bogusława, (1955- )
Źródło: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
W: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego S. 11-33
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Rola telewizji w wyborach : przykład niemiecki / Zbigniew Oniszczuk. by
  • Oniszczuk, Zbigniew, (1955-2020)
Źródło: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
W: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego S. 57-76
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej / Marek Jeziński. by
  • Jeziński, Marek
Źródło: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
W: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego S. 115-132
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Wizualna kampania wyborcza do Pralamentu Europejskiego w Polsce w 2004 roku / Małgorzata Janik-Wiszniowska, Robert Wiszniowski. by
  • Janik-Wiszniowska, Małgorzata, (1965- )
  • Wiszniowski, Robert, (1968- )
Źródło: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
W: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego S. 164-190
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny