Kampania wyborcza : strategia - taktyka - komunikacja / pod red. Sylwii Wilkos i Witolda Ferenca ; [aut. Witold Ferenc et al.].
Analytics: Show analyticsPublication details: Warszawa : Wydawnictwo Sejmowe, 2001.Description: 171, [1] s., [1] k. tabl. luz. : il. ; 21 cmISBN:- 8370595545
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-067421 | Available | 10110200 | |||
Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-068251 | Available | 10046793 | |||
Książka | Biblioteka UAFM Czytelnia Główna | CZ 324 | Dostępne na półce w Czytelni Głównej | 10007379 |
Total holds: 0
Bibliogr. s. 169.
Kampania zmarnowanych szans : polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku / Mariusz Kolczyński. by
Source: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Availability:
No items available.
|
Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich w 2004 roku / Tomasz Płudowski. by
Source: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Availability:
No items available.
|
Negatywna telewizyjna reklama polityczna : doświadczenia amerykańskie i polskie / Marek Mazur. by
Source: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Availability:
No items available.
|
Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 roku / Marzena Cichosz. by
Source: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Availability:
No items available.
|
Proces planowania strategii wyborczej : studium przypadku / Dariusz Skrzypiński. by
Source: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Availability:
No items available.
|
Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje / Bogusława Dobek-Ostrowska. by
Source: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Availability:
No items available.
|
Rola telewizji w wyborach : przykład niemiecki / Zbigniew Oniszczuk. by
Source: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Availability:
No items available.
|
Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej / Marek Jeziński. by
Source: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Availability:
No items available.
|
Wizualna kampania wyborcza do Pralamentu Europejskiego w Polsce w 2004 roku / Małgorzata Janik-Wiszniowska, Robert Wiszniowski. by
Source: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Availability:
No items available.
|