Kampania wyborcza : strategia - taktyka - komunikacja / pod red. Sylwii Wilkos i Witolda Ferenca ; [aut. Witold Ferenc et al.].

Contributor(s): Analytics: Show analyticsPublication details: Warszawa : Wydawnictwo Sejmowe, 2001.Description: 171, [1] s., [1] k. tabl. luz. : il. ; 21 cmISBN:
  • 8370595545
Subject(s):
List(s) this item appears in: MARKETING POLITYCZNY
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-067421 Available 10110200
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-068251 Available 10046793
Książka Biblioteka UAFM Czytelnia Główna CZ 324 Dostępne na półce w Czytelni Głównej 10007379
Total holds: 0

Bibliogr. s. 169.

Kampania zmarnowanych szans : polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku / Mariusz Kolczyński. by
  • Kolczyński, Mariusz
Source: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Availability:
No items available.
Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich w 2004 roku / Tomasz Płudowski. by
  • Płudowski, Tomasz
Source: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Availability:
No items available.
Negatywna telewizyjna reklama polityczna : doświadczenia amerykańskie i polskie / Marek Mazur. by
  • Mazur, Marek
Source: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Availability:
No items available.
Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 roku / Marzena Cichosz. by
  • Cichosz, Marzena
Source: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Availability:
No items available.
Proces planowania strategii wyborczej : studium przypadku / Dariusz Skrzypiński. by
  • Skrzypiński, Dariusz, (1966- )
Source: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Availability:
No items available.
Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje / Bogusława Dobek-Ostrowska. by
  • Dobek-Ostrowska, Bogusława, (1955- )
Source: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Availability:
No items available.
Rola telewizji w wyborach : przykład niemiecki / Zbigniew Oniszczuk. by
  • Oniszczuk, Zbigniew, (1955-2020)
Source: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Availability:
No items available.
Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej / Marek Jeziński. by
  • Jeziński, Marek
Source: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Availability:
No items available.
Wizualna kampania wyborcza do Pralamentu Europejskiego w Polsce w 2004 roku / Małgorzata Janik-Wiszniowska, Robert Wiszniowski. by
  • Janik-Wiszniowska, Małgorzata, (1965- )
  • Wiszniowski, Robert, (1968- )
Source: Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Availability:
No items available.
Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny