Marketing na rynku instytucjonalnym : praca zbiorowa / pod red. Tomasza Gołębiowskiego ; [aut.] Ewa Baranowska-Prokop [et al.].

Contributor(s): Publication details: Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2003.Description: 411, [1] s. : il. ; 21 cmISBN:
  • 8320814375
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-038179 Available 10004940
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-092217 Available (Zamówienia tylko do Czytelni Głównej) 10004963
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-038178 Available 10004956
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-021068 Available 10016503
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-021069 Available 10004960
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-045370 Available 10004959
Total holds: 0

Bibliogr. s. 402-[412].

Dla studentów kierunków zarządzania i marketingu uczelni różnych typów, ale także dla menedżerów i pracowników służb handlowo-merketingowych przedsiębiorstw oraz instytucji non-profit.

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny