Podstawy marketingu : [praca zbiorowa] / [pod red. Józefa Garczarczyka, Adolfa Michalaka, Józefa Perenca ; aut. Józef Perenc et al.].
Analytics: Show analyticsPublication details: Gorzów Wlkp.: Wyższa Szkola Biznesu, 2002.Description: 328 s., [1] k. tabl. : wykr., err. ; 24 cmISBN:- 8388991019
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Książka | Biblioteka UAFM Magazyn | M-000461 | Available (Zamówienia tylko do Czytelni Głównej) | 10004972 |
Total holds: 0
Data wyd. na podst. wklejki-erraty.
Bibliogr. s. 322-328.
Badania marketingowe, ich istota i zakres / Dariusz Fatuła. by
Source: Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne : praca zbiorowa
Availability:
No items available.
|
Cena / Dominika Kubacka. by
Source: Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne : praca zbiorowa
Availability:
No items available.
|
Dystrybucja / Dominika Kubacka. by
Source: Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne : praca zbiorowa
Availability:
No items available.
|
Konsument i jego zachowanie na rynku / Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka. by
Source: Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne : praca zbiorowa
Availability:
No items available.
|
Marketing jako filozofia współczesnego biznesu / Magdalena Dołhasz. by
Source: Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne : praca zbiorowa
Availability:
No items available.
|
Otoczenie narketingowe przedsiębiorstwa / Tomasz Bober. by
Source: Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne : praca zbiorowa
Availability:
No items available.
|
Produkt / Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka. by
Source: Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne : praca zbiorowa
Availability:
No items available.
|
Promocja / Magdalena Dołhasz. by
Source: Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne : praca zbiorowa
Availability:
No items available.
|
Segmentacja rynku / Tomasz Bober. by
Source: Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne : praca zbiorowa
Availability:
No items available.
|