Podstawy marketingu : [praca zbiorowa] / [pod red. Józefa Garczarczyka, Adolfa Michalaka, Józefa Perenca ; aut. Józef Perenc et al.].

Contributor(s): Analytics: Show analyticsPublication details: Gorzów Wlkp.: Wyższa Szkola Biznesu, 2002.Description: 328 s., [1] k. tabl. : wykr., err. ; 24 cmISBN:
  • 8388991019
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-000461 Available (Zamówienia tylko do Czytelni Głównej) 10004972
Total holds: 0

Data wyd. na podst. wklejki-erraty.

Bibliogr. s. 322-328.

Badania marketingowe, ich istota i zakres / Dariusz Fatuła. by
  • Fatuła, Dariusz
Source: Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne : praca zbiorowa
Availability:
No items available.
Cena / Dominika Kubacka. by
  • Kubacka, Dominika
Source: Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne : praca zbiorowa
Availability:
No items available.
Dystrybucja / Dominika Kubacka. by
  • Kubacka, Dominika
Source: Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne : praca zbiorowa
Availability:
No items available.
Konsument i jego zachowanie na rynku / Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka. by
  • Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata
Source: Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne : praca zbiorowa
Availability:
No items available.
Marketing jako filozofia współczesnego biznesu / Magdalena Dołhasz. by
  • Dołhasz, Magdalena Władysława
Source: Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne : praca zbiorowa
Availability:
No items available.
Otoczenie narketingowe przedsiębiorstwa / Tomasz Bober. by
  • Bober, Tomasz (organizacja i zarządzanie)
Source: Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne : praca zbiorowa
Availability:
No items available.
Produkt / Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka. by
  • Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata
Source: Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne : praca zbiorowa
Availability:
No items available.
Promocja / Magdalena Dołhasz. by
  • Dołhasz, Magdalena Władysława
Source: Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne : praca zbiorowa
Availability:
No items available.
Segmentacja rynku / Tomasz Bober. by
  • Bober, Tomasz (organizacja i zarządzanie)
Source: Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne : praca zbiorowa
Availability:
No items available.
Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny