Zarządzanie jakością usług w organizacjach turystycznych i sportowych / Justyna Maciąg.

By: In: Wieloaspektowe zarządzanie organizacjami turystycznymi i sportowymi Strony 157-221Summary: Zawartość: jakość usług w turystyce i sporcie, zarządzanie jakością usług turystycznych i sportowych zgodnie z wymaganiami normy ISO serii 9001:2008, wybrane metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością usług w organizacji sportowej i turystycznej.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Tytuł nagłówkowy.

Zawiera ilustracje.

Bibliografia na stronach 220-221.

Zawartość: jakość usług w turystyce i sporcie, zarządzanie jakością usług turystycznych i sportowych zgodnie z wymaganiami normy ISO serii 9001:2008, wybrane metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością usług w organizacji sportowej i turystycznej.

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny