Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Zarządzanie jakością usług w organizacjach turystycznych i sportowych / Justyna Maciąg.

Autor: W: Wieloaspektowe zarządzanie organizacjami turystycznymi i sportowymi Strony 157-221Streszczenie: Zawartość: jakość usług w turystyce i sporcie, zarządzanie jakością usług turystycznych i sportowych zgodnie z wymaganiami normy ISO serii 9001:2008, wybrane metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością usług w organizacji sportowej i turystycznej.
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Brak egzemplarzy dla tego rekordu

Tytuł nagłówkowy.

Zawiera ilustracje.

Bibliografia na stronach 220-221.

Zawartość: jakość usług w turystyce i sporcie, zarządzanie jakością usług turystycznych i sportowych zgodnie z wymaganiami normy ISO serii 9001:2008, wybrane metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością usług w organizacji sportowej i turystycznej.

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny