Rola i zadania organizacji turystycznych i kultury fizycznej w polskiej przestrzeni gospodarczej / Andrzej Hadzik.

By: In: Wieloaspektowe zarządzanie organizacjami turystycznymi i sportowymi Strony 13-66Summary: Zawartość: identyfikacja cech i zadań turystyki oraz kultury fizycznej jako zachowań wolnoczasowych, rola i efektywność działań turystyki i kultury fizycznej w rozwoju społeczności lokalnej i regionalnej, motywy odbiorców usług turystyki i kultury fizycznej, korzyści społeczno-ekonomiczne świadczenia usług turystycznych oraz kultury fizycznej, uwarunkowania prawne wspierające działania turystyki i kultury fizycznej w przestrzeni gospodarczej, szansę i zagrożenia rozwoju usług w zakresie turystyki i kultury fizycznej w szeroko pojętej przestrzeni gospodarczej, współdziałanie turystyki i kultury fizycznej z otoczeniem środowiskowym i biznesowym.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
No physical items for this record

Tytuł nagłówkowy.

Zawiera ilustracje.

Bibliografia na stronie 66.

Zawartość: identyfikacja cech i zadań turystyki oraz kultury fizycznej jako zachowań wolnoczasowych, rola i efektywność działań turystyki i kultury fizycznej w rozwoju społeczności lokalnej i regionalnej, motywy odbiorców usług turystyki i kultury fizycznej, korzyści społeczno-ekonomiczne świadczenia usług turystycznych oraz kultury fizycznej, uwarunkowania prawne wspierające działania turystyki i kultury fizycznej w przestrzeni gospodarczej, szansę i zagrożenia rozwoju usług w zakresie turystyki i kultury fizycznej w szeroko pojętej przestrzeni gospodarczej, współdziałanie turystyki i kultury fizycznej z otoczeniem środowiskowym i biznesowym.

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny