Reklama według Ottona Kleppnera / J. Thomas Russell, W. Ronald Lane ; [red. nauk. wyd. polskiego: Robert Kwiatkowski ; tł. Biuro Tłumaczeń "The Mission"].

By: Contributor(s): Language: Polish Original language: English Publication details: [Warszawa] : Wydawnictwo Felberg SJA : Prentice-Hall International, cop. 2000.Description: XXIV, 818 s. : faks., fot., rys., wykr. ; 26 cmISBN:
  • 839114657X
Other title:
  • Tyt. oryg. : Kleppner's advertising procedure
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-128548 Available 10008902
Total holds: 0

Indeks.

Dla nauczycieli i pracowników naukowych.

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny