Reklama według Ottona Kleppnera / J. Thomas Russell, W. Ronald Lane ; [red. nauk. wyd. polskiego: Robert Kwiatkowski ; tł. Biuro Tłumaczeń "The Mission"].

By: Contributor(s): Language: Polish Original language: English Publication details: [Warszawa] : Wydawnictwo Felberg SJA : Prentice-Hall International, cop. 2000.Description: XXIV, 818 s. : faks., fot., rys., wykr. ; 26 cmISBN:
  • 839114657X
Other title:
  • Tyt. oryg. : Kleppner's advertising procedure
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Czytelnia Główna CZ 659 Dostępne na półce w Czytelni Głównej 10008902
Total holds: 0

Indeks.

Dla nauczycieli i pracowników naukowych.

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny