Marketing w praktyce : kompletny kurs z ćwiczeniami. Z. 3, Instrumenty polityki marketingowej / Peter Davies, David Pardey ; [z jęz. ang. tł. Ireneusz Opaliński].

By: Contributor(s): Language: Polish Original language: English Set: Publication details: Rzeszów : Ośrodek Usług Informatycznych KomSoft, 1995.Description: 247, [1] s. : il ; 24 cmISBN:
  • 8390184907
  • 8390184931
Other title:
  • Tyt. oryg.: Making sense of marketing
  • Instrumenty polityki marketingowej
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-022097 Available 10004665
Książka Biblioteka UAFM Magazyn M-071785 Available (Zamówienia tylko do Czytelni Głównej) 10004666
Total holds: 0
Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny