Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Teorie komunikacji : krótkie wprowadzenie / Armand Mattelart, Michèle Mattelart ; przekł. Jerzy Mikułowski Pomorski.

Autor: Współtwórca(-y): Język: polski Język oryginału: francuski Rekordy analityczne (zawartość): Pokaż rekordy analityczneSzczegóły wydania: Warszawa ; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 2001.Opis: 155 s. ; 21 cmTyp zawartości:
  • Tekst
Tryb odtwarzania:
  • Bez urządzenia pośredniczącego
Typ nośnika:
  • Wolumin
ISBN:
  • 8301133996
Tytuły ujednolicone:
  • Histoire des théories de la communication (pol.)
Tematy:
Tagi: Brak tagów dla tego tytułu. Zaloguj się, aby dodać tagi.
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy Zamówienia
Książka Biblioteka UAFM Czytelnia Główna CZ 316.77 Dostępne na półce w Czytelni Głównej 10021928
Liczba zamówień: 0

Bibliogr. s. 139-[156]. Indeks.

Adaptacja nazwy produktu na rynkach zagranicznych - analiza językowa na przykładzie samochodu VW Beetle (VW Garbus) / Martyna Gliniecka. by
  • Gliniecka, Martyna [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2
Język: polski Język streszczenia: angielski W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 283-301 W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 283-301
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
ANT i humanistyka / Piotr Maroń. by
  • Maroń, Piotr [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 91-101
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Autorytet reportera po książce "Kapuściński non-fiction" / Beata Szady. by
  • Szady, Beata, (1984- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 199-206
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Autostereotypy Polaków w memach internetowych / Aleksandra Matyja, Kamil Olender. by
  • Matyja, Aleksandra [Autor]
  • Olender, Kamil [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Horyzonty komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 8 (2016), strony 209-221 W: Horyzonty komunikacji Strony 209-221
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Badanie wpływu mimiki na wizerunek człowieka / Marta Lange. by
  • Lange, Marta (komunikacja) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2
Język: polski Język streszczenia: polski, angielski W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 197-226 W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 197-226
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Bełkot i sens oraz - co z tego wynika / Michael Fleischer. by
  • Fleischer, Michael, (1952- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 387-399 W: Od teorii do empirii Strony 387-399
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Budowanie autorytetu w publikacjach organizacji "Strażnica-Towarzystwo Biblijne i Traktatowe, Zarejestrowany Związek Wyznania Świadków Jehowy" / Paulina Popiół-Wojciechowska. by
  • Popiół-Wojciechowska, Paulina [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 187-198
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Cyfrowa okładka książki - małe jest piękne / Łukasz Śmigiel. by
  • Śmigiel, Łukasz, (1982- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 343-357
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Czas wolny studentów - wyniki badań empirycznych / Barbara Kilijańska. by
  • Kilijańska, Barbara [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 187-199
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Człowiek i relacje interpersonalne w kontekście technologii telekomunikacyjnej oraz ich wizualizacja w reklamie - obserwacja nowej (niesympatycznej) normalności / Annette Siemes. by
  • Siemes, Annette, (1974- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 37-60
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Czy współczesna demokracja stanowi zagrożenie dla mediów? / Jerzy Jastrzębski. by
  • Jastrzębski, Jerzy, (1945- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 1 (2009), strony 99-108
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Dlaczego (Ania, Tomek, Chiny, iPhone, pręt uranowy...) odnisła/odniósł sukces / Piotr Fąka. by
  • Fąka, Piotr [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 495-503
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Dyferencje rynkowe w reklamie / Mariusz Wszołek. by
  • Wszołek, Mariusz [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 343-352 W: Od teorii do empirii Strony 343-352
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Dysfunkcje kampanii negatywnej, erystyczna niemoc - studium plakatu wyborczego / Jacek Grębowiec, Katarzyna Konarska. by
  • Grębowiec, Jacek, (1976- ) [Autor]
  • Konarska, Katarzyna [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 127-142
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Dyskurs naukowy w obrazie świata zarysowanym na stronie internetowej portalu internetowego / Jerzy Biniewicz. by
  • Biniewicz, Jerzy, (1955- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 3 (2010), strony 229-238
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Dyskurs prasowy - absorpcja i konwergencja / Jerzy Biniewicz. by
  • Biniewicz, Jerzy, (1955- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 75-89
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Działania autoprezentacyjne podejmowane w perytekście edytorskim publikacji naukowych jako wymiar mediatyzacji nauki / Anna Łach. by
  • Łach, Anna [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 3 (2010), strony 239-253
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Epistemology of Ludwik Fleck in the light of rortian pragmatism / Piotr Maroń. by
  • Maroń, Piotr [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 25-34
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Euranet - edukacja w Europie, Europa w edukacji / Grzegorz Adamczewski. by
  • Adamczewski, Grzegorz [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 2 (2010), strony 267-273
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Eventy jako narzędzie public relations w biznesie - na przykładzie dolnośląskich firm / Joanna Śmietanka. by
  • Śmietanka, Joanna [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2
Język: polski Język streszczenia: polski, angielski W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 303-318 W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 303-318
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Ewolucja dyskursu medialnego okresu stalinowskiego : analiza leksykometryczna polskiej prasy codziennej z 1953 roku / Adam Pawłowski. by
  • Pawłowski, Adam, (1960- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 1 (2009), strony 343-362
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Fantastyka w służbie polityki / Waldemar Mazur. by
  • Mazur, Waldemar [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 253-260 W: Od teorii do empirii Strony 253-260
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Funkcja tone of voice w projektowaniu komunikacji marki / Michał Ulidis. by
  • Ulidis, Michał [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Horyzonty komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 8 (2016), strony 9-18 W: Horyzonty komunikacji Strony 9-18
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Funkcje prasy podziemnej / Roman Wróblewski. by
  • Wróblewski, Roman, (1966- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 1 (2009), strony 333-341
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Genisys is Skynet - przemyślenia o współczesnym projektowaniu / Mariusz Wszołek. by
  • Wszołek, Mariusz [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2
Język: polski Język streszczenia: polski, angielski W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 85-99 W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 85-99
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Grzeczność lub jej brak jako strategia komunikacyjna: o wybranych aspektach komunikacji studentów i wykładowców w Internecie / Eliza Kowal. by
  • Kowal, Eliza [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 113-122 W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 113-122
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Hejterstwo a stereotypowy obraz Żyda / Sylwia Jankowy. by
  • Jankowy-Sobczak, Sylwia [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 461-470
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Infografiki dziennika "South China Morning Post" jako przykład dziennikarstwa wizualnego / Waldemar Bojakowski. by
  • Bojakowski, Waldemar [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 431-448
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Inność w polskich powieściach kryminalnych w perspektywie świata przedstawionego, bohaterów i języka / Marta Kowalska. by
  • Kowalska, Marta (dziennikarstwo) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Horyzonty komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 8 (2016), strony 223-229 W: Horyzonty komunikacji Strony 223-229
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Jak konstruuje się autorytet naukowy / Piotr Maroń. by
  • Maroń, Piotr [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 207-216
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Język a kreatywność / Piotr Macieczyk. by
  • Macieczyk, Piotr [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 505-510
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Język filmu a dialog - film w ujęciu semiotycznym / Mariusz Janik. by
  • Janik, Mariusz [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 471-480
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Język największych partii politycznych w Polsce w okresie okołowyborczym : wyniki badań korpusowych / Kamil Olender. by
  • Olender, Kamil [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2
Język: polski Język streszczenia: polski, angielski W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 271-282 W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 271-282
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Językowy obraz świata językoznawcy i literaturoznawcy w perspektywie kwantytatywno-korpusowej : analiza porównawcza języka abstraktów dysertacji naukowych / Michał Ulidis. by
  • Ulidis, Michał [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 237-251 W: Od teorii do empirii Strony 237-251
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Katastrofa smoleńska w mediach na przykładzie wybranych zagranicznych programów informacyjnych / Paweł Gregorczyk. by
  • Gregorczyk, Paweł [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 219-238
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Kategoria normalności w komunikacji - na przykładzie konstruktu rodziny / Anette Siemes. by
  • Siemes, Annette, (1974- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 153-162 W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 153-162
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Klasyczne modele public relations a nowatorski hipertekstualny model zarządzania informacją w przedsiębiorstwie sieciowym / Weronika Madryas. by
  • Madryas-Kowalska, Weronika [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 411-430
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Kobiecość i męskość w kontekście stosowania przemocy wobec dziecka : przemoc symboliczna w języku / Aleksandra Szady. by
  • Szady, Aleksandra [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 449-460
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Kognitywny konstrukt Europy / Michael Fleischer. by
  • Fleischer, Michael, (1952- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 67-98 W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 67-98
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Komunikacja konstruktywistycznie, czyli dlaczego tradycyjne koncepcje komunikacji są nieadekwatne / Michael Fleischer. by
  • Fleischer, Michael, (1952- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 3 (2010), strony 19-34
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Komunikacyjna kompetencja przestrzenna - wyniki badań empirycznych / Mariusz Wszołek. by
  • Wszołek, Mariusz [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 359-369
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Komunikacyjne aspekty terroryzmu w Hiszpanii / Karolina Lachowska. by
  • Lachowska, Karolina [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 295-327
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Komunikacyjne aspekty terroryzmu w Hiszpanii i we Włoszech : analiza porównawcza / Karolina Lachowska. by
  • Lachowska, Karolina [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 299-323 W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 299-323
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Komunikowanie przez opakowanie : perswazyjność etykiet produktów w perspektywie lingwistyki płci / Anita Filipczak-Białkowska. by
  • Filipczak-Białkowska, Anita [Autor]
Źródło: Od teorii do empirii
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Od teorii do empirii Strony 353-364 W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 353-364
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Koniec popkultury? : kultura popularna - diagnozowana przez studentów / Annette Siemes. by
  • Siemes, Annette, (1974- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2
Język: polski Język streszczenia: polski, angielski W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 51-71 W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 51-71
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Konstrukcja "jedzenia" - analiza komunikacyjna systemu uzasadnień w odpowiedziach respondentów / Michał Grech. by
  • Grech, Michał [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 305-319
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Konstrukcja miłości w niemieckiej i polskiej kulturze / Mariusz Wszołek. by
  • Wszołek, Mariusz [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 379-400
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Kulturowe scenariusze osobowości a rola języka w procesie autoprezentacji użytkowników serwisów randkowych / Mateusz Komander. by
  • Komander, Mateusz [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2
Język: polski Język streszczenia: polski, angielski W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 171-183 W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 171-183
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Manipulacja barwą w obszarze znaku marki : wyniki badań empirycznych / Mariusz Wszołek. by
  • Wszołek, Mariusz [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 325-335 W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 325-335
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Massmedialna dyspersja strukturalna / Dominik Lewiński. by
  • Lewiński, Dominik [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 9-53 W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 9-53
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Media - przyszłość i drogi rozwoju / Michał Grala. by
  • Grala, Michał [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 103-112
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Media regionalne - jak je definiować? / Paweł Gregorczyk. by
  • Gregorczyk, Paweł [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 281-297 W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 281-397
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Media (w) komunikacji (społecznej) / Dorota Płuchowska. by
  • Płuchowska, Dorota [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2
Język: polski Język streszczenia: polski, angielski W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 31-50 W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 31-50
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Mediatyzacja dyskursu naukowego / Jerzy Biniewicz. by
  • Biniewicz, Jerzy, (1955- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 2 (2010), strony 189-198
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Metafory i scenariusze "kultury upokarzania" : interpretacja wybranych programów telewizyjnych / Michał Rydlewski. by
  • Rydlewski, Michał, (1983- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 165-185 W: Od teorii do empirii Strony 165-185
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Między słowami / Katarzyna Płoszaj. by
  • Płoszaj, Katarzyna (komunikacja społeczna) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 481-493
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Modele konsumpcji - próba rekonstrukcji na podstawie badań empirycznych / Agnieszka Kimbar, Michał Grech. by
  • Kimbar-Piasecka, Agnieszka [Autor]
  • Grech, Michał [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 1 (2009), strony 363-370
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Niekomunikowalność / Michael Fleischer. by
  • Fleischer, Michael, (1952- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2
Język: polski Język streszczenia: angielski W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 11-29 W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 11-29
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Niezależny rynek książki - dlaczego powstał, jak się rozwija i co komunikuje? / Łukasz Śmigiel. by
  • Śmigiel, Łukasz, (1982- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 335-342
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
O dwóch dyskursach mówienia o reklamie / Mariusz Wszołek. by
  • Wszołek, Mariusz [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Horyzonty komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 8 (2016), strony 19-31 W: Horyzonty komunikacji Strony 19-31
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
O społeczno-komunikacyjnych konsekwencjach niedualizmu / Marek Graszewicz, Maurycy Graszewicz, Dominik Lewiński. by
  • Graszewicz, Marek, (1949- ) [Autor]
  • Graszewicz, Maurycy [Autor]
  • Lewiński, Dominik [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 3 (2010), strony 9-17
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Obraz homoseksualisty w polskim prawicowym dyskursie politycznym / Jerzy Biniewicz. by
  • Biniewicz, Jerzy, (1955- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 173-189 W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 173-189
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Od nacjonalizmu do brandingu narodowego - przypadek Polski / Waldemar Bojakowski. by
  • Bojakowski, Waldemar [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Horyzonty komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 8 (2016), strony 73-85 W: Horyzonty komunikacji Strony 73-85
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Opowiadanie historii - narzędzie wpływu w komunikacji z odbiorcą / Łukasz Śmigiel. by
  • Śmigiel, Łukasz, (1982- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 3 (2010), strony 421-426
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Polityka medialna a misja publiczna : dylemat państw zintegrowanej Europy / Maria Gmerek. by
  • Gmerek-Rajchel, Maria [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 309-320
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Poprawność komunikacyjna w blogosferze / Waldemar Mazur. by
  • Mazur, Waldemar [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 163-172 W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 163-172
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Poprawność polityczna i karnawalizacja / Eliza Kowal. by
  • Kowal, Eliza [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 75-83 W: Od teorii do empirii Strony 75-83
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Prasa drukowana a prasa on-line we Włoszech / Agnieszka Sekułowicz. by
  • Sekułowicz, Agnieszka [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 371-385
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Problem komunikacji w egzystencjalizmie / Dawid Szkoła. by
  • Szkoła, Dawid, (1985- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 203-213 W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 203-213
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Problem pokoleniowości : pokolenie Z / Patrycja Kochanek. by
  • Kochanek, Patrycja [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2
Język: polski Język streszczenia: polski, angielski W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 319-340 W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 319-340
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Problem wolności w antyutopijnej serii Wayward Pines / Marta Kowalska. by
  • Kowalska, Marta (dziennikarstwo) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 513-521
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Problemy definicyjne mediów lokalnych / Adam Szynol. by
  • Szynol, Adam [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 3 (2010), strony 391-405
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Procesy komunikacyjne w organizacji eventów / Barbara Kilijańska. by
  • Kilijańska, Barbara [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 377-385 W: Od teorii do empirii Strony 377-385
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Projektowanie marki - logo a wizerunek firmy / Alicja Patelska. by
  • Patelska, Alicja [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2
Język: polski Język streszczenia: polski, angielski W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 341-354 W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 341-354
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Przepis na kreatywność / Kasia Płoszaj. by
  • Płoszaj, Katarzyna (komunikacja społeczna) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2
Język: polski Język streszczenia: polski, angielski W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 185-195 W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 185-195
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Przygotowanie do wielkiego święta - dyskurs prasowy o Euro 2012 / Waldemar Bojakowski. by
  • Bojakowski, Waldemar [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 139-163 W: Od teorii do empirii Strony 139-163
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Realizm czy konstruktywizm poznawczy? : wielki spór epistemologiczny w perspektywie lingwistycznej / Adam Pawłowski. by
  • Pawłowski, Adam, (1960- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 3 (2010), strony 63-71
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Rekonstrukcja tożsamości polskiego nacjonalizmu na podstawie programów i tekstów ideologicznych środowisk skrajnej prawicy / Marcin Pielużek. by
  • Pielużek, Marcin [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 275-294
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Rola opisu na etykietce w strategiach marketingowych i komunikacyjnych importerów win / Agnieszka Paszkowska. by
  • Paszkowska, Agnieszka (public relations) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 247-274
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Samosądy komunikacyjne - analiza propozycji kar występujących w komentarzach internetowych / Wojciech Jastrzębski. by
  • Jastrzębski, Wojciech [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2
Język: polski Język streszczenia: angielski W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 159-170 W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 159-170
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Schematyczność w komunikacji - wyznacznik złożoności konstruktów w obrazie świata : na przykładzie ankietowych badań opinii i wiedzy o uniwersytecie / Michał Grech. by
  • Grech, Michał [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 337-351 W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 337-351
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Skandal w mediach - językowe wykładniki skandalu / Marcelina Kałasznik. by
  • Kałasznik, Marcelina [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2
Język: polski Język streszczenia: angielski W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 111-127 W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 111-127
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Slogany restauracji McDonald's w globalnej kampanii "I'm lovin' it" w świetle językoznawczych badań porównawczych / Martyna Gliniecka. by
  • Gliniecka, Martyna [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 175-186
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Specyfika komunikacji tekstowej w grze "Call Of Duty: Modern Warfare 2" / Paweł Gregorczyk. by
  • Gregorczyk, Paweł [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 345-359
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Społeczne konstruowanie wizerunku wegetarianizmu na podstawiue triangulacji metodologicznej / Magdalena Trzciałkowska. by
  • Trzciałkowska, Magdalena [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 143-277
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Spór o gender w polskich mediach / Jerzy Biniewicz. by
  • Biniewicz, Jerzy, (1955- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 107-124 W: Od teorii do empirii Strony 107-124
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Strach przed nihilizmem / Dawid Szkoła. by
  • Szkoła, Dawid, (1985- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 261-271 W: Od teorii do empirii Strony 261-271
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Strategie konwersacyjne w komunikacji publicznej (na przykładzie programów o formule talk-show) / Jerzy Biniewicz. by
  • Biniewicz, Jerzy, (1955- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 1 (2009), strony 305-317
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Symbole kolektywne w komunikacjach Sojuszu Lewicy Demokratycznej w latach 2006-2011 / Waldemar Bojakowski. by
  • Bojakowski, Waldemar [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 381-402 W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 381-402
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
System regulacji polskiego rynku medialnego a polityka medialna Unii Europejskiej - zarys problematyki / Katarzyna Konarska, Justyna Patyk. by
  • Konarska, Katarzyna [Autor]
  • Patyk, Justyna [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 1 (2009), strony 371-383
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Ścieżki dydaktyczne oparte na powieściach kryminalnych - wprowadzenie teoretyczne / Marta Kowalska. by
  • Kowalska, Marta (dziennikarstwo) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 273-281 W: Od teorii do empirii Strony 273-281
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Śmierć i umieranie - mediatyzacja rytuałów sakralnych : analiza procesów komunikacyjnych zachodzących w przestrzeni wirtualnych cmentarzy / Mateusz Komander. by
  • Komander, Mateusz [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 279-291
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Technologia dla nas - czy my dla technologii? : znaczenie telefonu mobilnego z perspektywy młodych użytkowników - wyniki ankiety / Annette Siemes. by
  • Siemes, Annette, (1974- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 283-309 W: Od teorii do empirii Strony 283-309
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Telewizja NTV jako narzędzie kształtowania opinii rosyjskiego społeczeństwa na przykładzie medialnego wizerunku Michaiła Chodorkowskiego / Wojciech Sitarz. by
  • Sitarz, Wojciech [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 187-196 W: Od teorii do empirii Strony 187-196
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Telewizja Silesia - nowy gracz na rynku mediów regionalnych / Paweł Gregorczyk. by
  • Gregorczyk, Paweł [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 3 (2010), strony 407-420
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Telewizyjny komentarz sportowy - kilka spostrzeżeń / Waldemar Mazur. by
  • Mazur, Waldemar [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Horyzonty komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 8 (2016), strony 247-257 W: Horyzonty komunikacji Strony 247-257
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Teorie radykalnych mediów alternatywnych / Marcin Pielużek. by
  • Pielużek, Marcin [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 3 (2010), strony 215-228
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Terroryzm jako zjawisko komunikacyjne / Karolina Lachowska. by
  • Lachowska, Karolina [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 3 (2010), strony 151-173
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
To (nie) dom? - komentarze do architektury domów na forach internetowych : badanie tekstów o projektach architektury użytkowej / Annette Siemes. by
  • Siemes, Annette, (1974- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 283-304
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Transpozycje światów cyfrowych do środowiska filmowego - gra z widzem czy widzenie gry? / Piotr Podomarof. by
  • Podomarof, Piotr [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 271-282
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Typologia komunikacji / Michael Fleischer. by
  • Fleischer, Michael, (1952- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 9-24
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Wariacje o jeźdźcu bez głowy / Marta Kowalska. by
  • Kowalska, Marta (dziennikarstwo) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 523-532
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Wartości w kampanii prezydenckiej w 2015 roku : analiza porównawcza wpisów Andrzeja Duda i Pawła Kukiza w serwisie Facebook / Kamil Olender. by
  • Olender, Kamil [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 167-174
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Wartości w wymiarze komunikacyjnym / Michael Fleischer. by
  • Fleischer, Michael, (1952- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 2 (2010), strony 9-53
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Wątki religijne i ezoteryczne w normach konwersacyjnych współczesnej Rosji : próba operacjonalizacji wskaźników w badaniach jakościowych / Jędrzej Morawiecki. by
  • Morawiecki, Jędrzej, (1977- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 2 (2010), strony 207-229
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Wiedza medialna : zarys teorii socjodoksji / Dominik Lewiński. by
  • Lewiński, Dominik [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 9-24 W: Od teorii do empirii Strony 9-24
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Wikipedia - interfejs konwergencji / Jerzy Biniewicz. by
  • Biniewicz, Jerzy, (1955- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 35-52
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Wizerunek dobrej i złej reklamy / Arkadiusz Haławin. by
  • Haławin, Arkadiusz [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2
Język: polski Język streszczenia: angielski W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 247-270 W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 247-270
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Wizerunek miejscowości turystycznej na przykładzie Dusznik-Zdroju : wstępny raport z badań / Karolina Lachowska, Maurycy Graszewicz, Marcin Pielużek. by
  • Lachowska, Karolina [Autor]
  • Graszewicz, Maurycy [Autor]
  • Pielużek, Marcin [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 255-270
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Wizerunek "nacjonalisty" i "nacjonalizmu" - wyniki badań empirycznych / Marcin Pielużek. by
  • Pielużek, Marcin [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 353-380 W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 353-380
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Wizerunek rodziny : rodzina współczesna a rodzina idealna / Karolina Lachowska, Michał Grala, Marcin Pielużek. by
  • Lachowska, Karolina [Autor]
  • Grala, Michał [Autor]
  • Pielużek, Marcin [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 361-378
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Wpływ imienia i nazwiska na kognitywny wizerunek tekstu publicystycznego i autora / Arkadiusz Haławin. by
  • Haławin, Arkadiusz [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 201-227
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Wrocławskie suburbia jako odpady komunikacyjne / Leszek Pułka. by
  • Pułka, Leszek, (1956- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 85-96 W: Od teorii do empirii Strony 85-96
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
"Wszystko jest komunikacją" : projekt opisu struktury społecznej i metodologii badań / Michał Grech. by
  • Grech, Michał [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 2 (2010), strony 199-205
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Wybrane aspekty komunikacji koncernów motoryzacyjnych / Michał Grala. by
  • Grala, Michał [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 259-279 W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 259-279
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Wybrane aspekty rozwoju literackiego marketingu wydarzeń w Polsce i na świecie / Łukasz Śmigiel. by
  • Śmigiel, Łukasz, (1982- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2
Język: polski Język streszczenia: polski, angielski W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 129-145 W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 129-145
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Wybrane strategie promocji książek w Polsce i na świecie z wykorzystaniem nowych mediów / Łukasz Śmigiel. by
  • Śmigiel, Łukasz, (1982- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 3 (2010), strony 379-389
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Wymiary komunikacji w polskim systemie politycznym na podstawie badań leksykometrycznych i korpusowych / Maurycy Graszewicz, Michał Ulidis. by
  • Graszewicz, Maurycy [Autor]
  • Ulidis, Michał [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 215-229 W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 215-229
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Wypowiedź a komunikacja / Michael Fleischer. by
  • Fleischer, Michael, (1952- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 9-19
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Zarys komunikologii krytyki medialnej / Dominik Lewiński. by
  • Lewiński, Dominik [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 21-51
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Zarys ogólnej teorii komunikacji / Michael Fleischer. by
  • Fleischer, Michael, (1952- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 1 (2009), strony 9-41
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Żałoba 2.0 : wirtualne cmentarze dla zwierząt / Anna Woźniak. by
  • Woźniak, Anna, (1976- ) [Autor]
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Horyzonty komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 8 (2016), strony 231-245 W: Horyzonty komunikacji Strony 231-245
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny