Teorie komunikacji : krótkie wprowadzenie / Armand Mattelart, Michèle Mattelart ; przekł. Jerzy Mikułowski Pomorski.
Język: polski Język oryginału: francuski Rekordy analityczne (zawartość): Pokaż rekordy analityczneSzczegóły wydania: Warszawa ; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 2001.Opis: 155 s. ; 21 cmTyp zawartości:- Tekst
- Bez urządzenia pośredniczącego
- Wolumin
- 8301133996
- Histoire des théories de la communication (pol.)
Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | Zamówienia | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Książka | Biblioteka UAFM Czytelnia Główna | CZ 316.77 | Dostępne na półce w Czytelni Głównej | 10021928 |
Liczba zamówień: 0
Bibliogr. s. 139-[156]. Indeks.
Adaptacja nazwy produktu na rynkach zagranicznych - analiza językowa na przykładzie samochodu VW Beetle (VW Garbus) / Martyna Gliniecka. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Język: polski Język streszczenia: angielski
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 283-301
W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 283-301
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
ANT i humanistyka / Piotr Maroń. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 91-101
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Autorytet reportera po książce "Kapuściński non-fiction" / Beata Szady. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 199-206
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Autostereotypy Polaków w memach internetowych / Aleksandra Matyja, Kamil Olender. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Horyzonty komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 8 (2016), strony 209-221
W: Horyzonty komunikacji Strony 209-221
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Badanie wpływu mimiki na wizerunek człowieka / Marta Lange. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Język: polski Język streszczenia: polski, angielski
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 197-226
W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 197-226
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Bełkot i sens oraz - co z tego wynika / Michael Fleischer. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 387-399
W: Od teorii do empirii Strony 387-399
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Budowanie autorytetu w publikacjach organizacji "Strażnica-Towarzystwo Biblijne i Traktatowe, Zarejestrowany Związek Wyznania Świadków Jehowy" / Paulina Popiół-Wojciechowska. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 187-198
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Cyfrowa okładka książki - małe jest piękne / Łukasz Śmigiel. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 343-357
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Czas wolny studentów - wyniki badań empirycznych / Barbara Kilijańska. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Dostęp online:
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 187-199
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Człowiek i relacje interpersonalne w kontekście technologii telekomunikacyjnej oraz ich wizualizacja w reklamie - obserwacja nowej (niesympatycznej) normalności / Annette Siemes. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Dostęp online:
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 37-60
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Czy współczesna demokracja stanowi zagrożenie dla mediów? / Jerzy Jastrzębski. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 1 (2009), strony 99-108
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Dlaczego (Ania, Tomek, Chiny, iPhone, pręt uranowy...) odnisła/odniósł sukces / Piotr Fąka. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Dostęp online:
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 495-503
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Dyferencje rynkowe w reklamie / Mariusz Wszołek. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 343-352
W: Od teorii do empirii Strony 343-352
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Dysfunkcje kampanii negatywnej, erystyczna niemoc - studium plakatu wyborczego / Jacek Grębowiec, Katarzyna Konarska. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 127-142
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Dyskurs naukowy w obrazie świata zarysowanym na stronie internetowej portalu internetowego / Jerzy Biniewicz. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 3 (2010), strony 229-238
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Dyskurs prasowy - absorpcja i konwergencja / Jerzy Biniewicz. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 75-89
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Działania autoprezentacyjne podejmowane w perytekście edytorskim publikacji naukowych jako wymiar mediatyzacji nauki / Anna Łach. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 3 (2010), strony 239-253
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Epistemology of Ludwik Fleck in the light of rortian pragmatism / Piotr Maroń. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 25-34
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Euranet - edukacja w Europie, Europa w edukacji / Grzegorz Adamczewski. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 2 (2010), strony 267-273
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Eventy jako narzędzie public relations w biznesie - na przykładzie dolnośląskich firm / Joanna Śmietanka. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Język: polski Język streszczenia: polski, angielski
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 303-318
W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 303-318
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Ewolucja dyskursu medialnego okresu stalinowskiego : analiza leksykometryczna polskiej prasy codziennej z 1953 roku / Adam Pawłowski. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 1 (2009), strony 343-362
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Fantastyka w służbie polityki / Waldemar Mazur. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 253-260
W: Od teorii do empirii Strony 253-260
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Funkcja tone of voice w projektowaniu komunikacji marki / Michał Ulidis. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Horyzonty komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 8 (2016), strony 9-18
W: Horyzonty komunikacji Strony 9-18
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Funkcje prasy podziemnej / Roman Wróblewski. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 1 (2009), strony 333-341
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Genisys is Skynet - przemyślenia o współczesnym projektowaniu / Mariusz Wszołek. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Język: polski Język streszczenia: polski, angielski
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 85-99
W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 85-99
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Grzeczność lub jej brak jako strategia komunikacyjna: o wybranych aspektach komunikacji studentów i wykładowców w Internecie / Eliza Kowal. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 113-122
W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 113-122
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Hejterstwo a stereotypowy obraz Żyda / Sylwia Jankowy. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 461-470
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Infografiki dziennika "South China Morning Post" jako przykład dziennikarstwa wizualnego / Waldemar Bojakowski. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Dostęp online:
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 431-448
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Inność w polskich powieściach kryminalnych w perspektywie świata przedstawionego, bohaterów i języka / Marta Kowalska. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Horyzonty komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 8 (2016), strony 223-229
W: Horyzonty komunikacji Strony 223-229
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Jak konstruuje się autorytet naukowy / Piotr Maroń. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 207-216
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Język a kreatywność / Piotr Macieczyk. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 505-510
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Język filmu a dialog - film w ujęciu semiotycznym / Mariusz Janik. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Dostęp online:
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 471-480
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Język największych partii politycznych w Polsce w okresie okołowyborczym : wyniki badań korpusowych / Kamil Olender. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Język: polski Język streszczenia: polski, angielski
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 271-282
W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 271-282
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Językowy obraz świata językoznawcy i literaturoznawcy w perspektywie kwantytatywno-korpusowej : analiza porównawcza języka abstraktów dysertacji naukowych / Michał Ulidis. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 237-251
W: Od teorii do empirii Strony 237-251
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Katastrofa smoleńska w mediach na przykładzie wybranych zagranicznych programów informacyjnych / Paweł Gregorczyk. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 219-238
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Kategoria normalności w komunikacji - na przykładzie konstruktu rodziny / Anette Siemes. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 153-162
W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 153-162
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Klasyczne modele public relations a nowatorski hipertekstualny model zarządzania informacją w przedsiębiorstwie sieciowym / Weronika Madryas. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Dostęp online:
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 411-430
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Kobiecość i męskość w kontekście stosowania przemocy wobec dziecka : przemoc symboliczna w języku / Aleksandra Szady. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 449-460
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Kognitywny konstrukt Europy / Michael Fleischer. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 67-98
W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 67-98
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Komunikacja konstruktywistycznie, czyli dlaczego tradycyjne koncepcje komunikacji są nieadekwatne / Michael Fleischer. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 3 (2010), strony 19-34
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Komunikacyjna kompetencja przestrzenna - wyniki badań empirycznych / Mariusz Wszołek. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 359-369
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Komunikacyjne aspekty terroryzmu w Hiszpanii / Karolina Lachowska. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 295-327
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Komunikacyjne aspekty terroryzmu w Hiszpanii i we Włoszech : analiza porównawcza / Karolina Lachowska. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 299-323
W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 299-323
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Komunikowanie przez opakowanie : perswazyjność etykiet produktów w perspektywie lingwistyki płci / Anita Filipczak-Białkowska. by
Źródło: Od teorii do empirii
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Od teorii do empirii Strony 353-364
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 353-364
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Koniec popkultury? : kultura popularna - diagnozowana przez studentów / Annette Siemes. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Język: polski Język streszczenia: polski, angielski
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 51-71
W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 51-71
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Konstrukcja "jedzenia" - analiza komunikacyjna systemu uzasadnień w odpowiedziach respondentów / Michał Grech. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 305-319
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Konstrukcja miłości w niemieckiej i polskiej kulturze / Mariusz Wszołek. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 379-400
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Kulturowe scenariusze osobowości a rola języka w procesie autoprezentacji użytkowników serwisów randkowych / Mateusz Komander. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Język: polski Język streszczenia: polski, angielski
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 171-183
W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 171-183
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Manipulacja barwą w obszarze znaku marki : wyniki badań empirycznych / Mariusz Wszołek. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 325-335
W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 325-335
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Massmedialna dyspersja strukturalna / Dominik Lewiński. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 9-53
W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 9-53
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Media - przyszłość i drogi rozwoju / Michał Grala. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 103-112
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Media regionalne - jak je definiować? / Paweł Gregorczyk. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 281-297
W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 281-397
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Media (w) komunikacji (społecznej) / Dorota Płuchowska. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Język: polski Język streszczenia: polski, angielski
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 31-50
W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 31-50
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Mediatyzacja dyskursu naukowego / Jerzy Biniewicz. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 2 (2010), strony 189-198
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Metafory i scenariusze "kultury upokarzania" : interpretacja wybranych programów telewizyjnych / Michał Rydlewski. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 165-185
W: Od teorii do empirii Strony 165-185
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Między słowami / Katarzyna Płoszaj. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Dostęp online:
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 481-493
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Modele konsumpcji - próba rekonstrukcji na podstawie badań empirycznych / Agnieszka Kimbar, Michał Grech. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 1 (2009), strony 363-370
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Niekomunikowalność / Michael Fleischer. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Język: polski Język streszczenia: angielski
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 11-29
W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 11-29
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Niezależny rynek książki - dlaczego powstał, jak się rozwija i co komunikuje? / Łukasz Śmigiel. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Dostęp online:
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 335-342
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
O dwóch dyskursach mówienia o reklamie / Mariusz Wszołek. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Horyzonty komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 8 (2016), strony 19-31
W: Horyzonty komunikacji Strony 19-31
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
O społeczno-komunikacyjnych konsekwencjach niedualizmu / Marek Graszewicz, Maurycy Graszewicz, Dominik Lewiński. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 3 (2010), strony 9-17
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Obraz homoseksualisty w polskim prawicowym dyskursie politycznym / Jerzy Biniewicz. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 173-189
W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 173-189
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Od nacjonalizmu do brandingu narodowego - przypadek Polski / Waldemar Bojakowski. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Horyzonty komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 8 (2016), strony 73-85
W: Horyzonty komunikacji Strony 73-85
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Opowiadanie historii - narzędzie wpływu w komunikacji z odbiorcą / Łukasz Śmigiel. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 3 (2010), strony 421-426
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Polityka medialna a misja publiczna : dylemat państw zintegrowanej Europy / Maria Gmerek. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 309-320
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Poprawność komunikacyjna w blogosferze / Waldemar Mazur. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 163-172
W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 163-172
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Poprawność polityczna i karnawalizacja / Eliza Kowal. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 75-83
W: Od teorii do empirii Strony 75-83
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Prasa drukowana a prasa on-line we Włoszech / Agnieszka Sekułowicz. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 371-385
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Problem komunikacji w egzystencjalizmie / Dawid Szkoła. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 203-213
W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 203-213
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Problem pokoleniowości : pokolenie Z / Patrycja Kochanek. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Język: polski Język streszczenia: polski, angielski
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 319-340
W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 319-340
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Problem wolności w antyutopijnej serii Wayward Pines / Marta Kowalska. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Dostęp online:
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 513-521
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Problemy definicyjne mediów lokalnych / Adam Szynol. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 3 (2010), strony 391-405
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Procesy komunikacyjne w organizacji eventów / Barbara Kilijańska. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 377-385
W: Od teorii do empirii Strony 377-385
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Projektowanie marki - logo a wizerunek firmy / Alicja Patelska. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Język: polski Język streszczenia: polski, angielski
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 341-354
W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 341-354
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Przepis na kreatywność / Kasia Płoszaj. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Język: polski Język streszczenia: polski, angielski
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 185-195
W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 185-195
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Przygotowanie do wielkiego święta - dyskurs prasowy o Euro 2012 / Waldemar Bojakowski. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 139-163
W: Od teorii do empirii Strony 139-163
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Realizm czy konstruktywizm poznawczy? : wielki spór epistemologiczny w perspektywie lingwistycznej / Adam Pawłowski. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 3 (2010), strony 63-71
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Rekonstrukcja tożsamości polskiego nacjonalizmu na podstawie programów i tekstów ideologicznych środowisk skrajnej prawicy / Marcin Pielużek. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 275-294
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Rola opisu na etykietce w strategiach marketingowych i komunikacyjnych importerów win / Agnieszka Paszkowska. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 247-274
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Samosądy komunikacyjne - analiza propozycji kar występujących w komentarzach internetowych / Wojciech Jastrzębski. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Język: polski Język streszczenia: angielski
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 159-170
W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 159-170
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Schematyczność w komunikacji - wyznacznik złożoności konstruktów w obrazie świata : na przykładzie ankietowych badań opinii i wiedzy o uniwersytecie / Michał Grech. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 337-351
W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 337-351
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Skandal w mediach - językowe wykładniki skandalu / Marcelina Kałasznik. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Język: polski Język streszczenia: angielski
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 111-127
W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 111-127
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Slogany restauracji McDonald's w globalnej kampanii "I'm lovin' it" w świetle językoznawczych badań porównawczych / Martyna Gliniecka. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Dostęp online:
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 175-186
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Specyfika komunikacji tekstowej w grze "Call Of Duty: Modern Warfare 2" / Paweł Gregorczyk. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 345-359
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Społeczne konstruowanie wizerunku wegetarianizmu na podstawiue triangulacji metodologicznej / Magdalena Trzciałkowska. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 143-277
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Spór o gender w polskich mediach / Jerzy Biniewicz. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 107-124
W: Od teorii do empirii Strony 107-124
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Strach przed nihilizmem / Dawid Szkoła. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 261-271
W: Od teorii do empirii Strony 261-271
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Strategie konwersacyjne w komunikacji publicznej (na przykładzie programów o formule talk-show) / Jerzy Biniewicz. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 1 (2009), strony 305-317
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Symbole kolektywne w komunikacjach Sojuszu Lewicy Demokratycznej w latach 2006-2011 / Waldemar Bojakowski. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 381-402
W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 381-402
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
System regulacji polskiego rynku medialnego a polityka medialna Unii Europejskiej - zarys problematyki / Katarzyna Konarska, Justyna Patyk. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 1 (2009), strony 371-383
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Ścieżki dydaktyczne oparte na powieściach kryminalnych - wprowadzenie teoretyczne / Marta Kowalska. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 273-281
W: Od teorii do empirii Strony 273-281
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Śmierć i umieranie - mediatyzacja rytuałów sakralnych : analiza procesów komunikacyjnych zachodzących w przestrzeni wirtualnych cmentarzy / Mateusz Komander. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Dostęp online:
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 279-291
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Technologia dla nas - czy my dla technologii? : znaczenie telefonu mobilnego z perspektywy młodych użytkowników - wyniki ankiety / Annette Siemes. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 283-309
W: Od teorii do empirii Strony 283-309
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Telewizja NTV jako narzędzie kształtowania opinii rosyjskiego społeczeństwa na przykładzie medialnego wizerunku Michaiła Chodorkowskiego / Wojciech Sitarz. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 187-196
W: Od teorii do empirii Strony 187-196
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Telewizja Silesia - nowy gracz na rynku mediów regionalnych / Paweł Gregorczyk. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 3 (2010), strony 407-420
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Telewizyjny komentarz sportowy - kilka spostrzeżeń / Waldemar Mazur. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Horyzonty komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 8 (2016), strony 247-257
W: Horyzonty komunikacji Strony 247-257
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Teorie radykalnych mediów alternatywnych / Marcin Pielużek. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 3 (2010), strony 215-228
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Terroryzm jako zjawisko komunikacyjne / Karolina Lachowska. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 3 (2010), strony 151-173
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
To (nie) dom? - komentarze do architektury domów na forach internetowych : badanie tekstów o projektach architektury użytkowej / Annette Siemes. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 283-304
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Transpozycje światów cyfrowych do środowiska filmowego - gra z widzem czy widzenie gry? / Piotr Podomarof. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 271-282
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Typologia komunikacji / Michael Fleischer. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 9-24
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Wariacje o jeźdźcu bez głowy / Marta Kowalska. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Dostęp online:
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 523-532
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Wartości w kampanii prezydenckiej w 2015 roku : analiza porównawcza wpisów Andrzeja Duda i Pawła Kukiza w serwisie Facebook / Kamil Olender. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Dostęp online:
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 167-174
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Wartości w wymiarze komunikacyjnym / Michael Fleischer. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 2 (2010), strony 9-53
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Wątki religijne i ezoteryczne w normach konwersacyjnych współczesnej Rosji : próba operacjonalizacji wskaźników w badaniach jakościowych / Jędrzej Morawiecki. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 2 (2010), strony 207-229
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Wiedza medialna : zarys teorii socjodoksji / Dominik Lewiński. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 9-24
W: Od teorii do empirii Strony 9-24
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Wikipedia - interfejs konwergencji / Jerzy Biniewicz. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 35-52
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Wizerunek dobrej i złej reklamy / Arkadiusz Haławin. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Język: polski Język streszczenia: angielski
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 247-270
W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 247-270
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Wizerunek miejscowości turystycznej na przykładzie Dusznik-Zdroju : wstępny raport z badań / Karolina Lachowska, Maurycy Graszewicz, Marcin Pielużek. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 255-270
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Wizerunek "nacjonalisty" i "nacjonalizmu" - wyniki badań empirycznych / Marcin Pielużek. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 353-380
W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 353-380
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Wizerunek rodziny : rodzina współczesna a rodzina idealna / Karolina Lachowska, Michał Grala, Marcin Pielużek. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 5 (2012), strony 361-378
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Wpływ imienia i nazwiska na kognitywny wizerunek tekstu publicystycznego i autora / Arkadiusz Haławin. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Dostęp online:
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 9 (2016), strony 201-227
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Wrocławskie suburbia jako odpady komunikacyjne / Leszek Pułka. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Od teorii do empirii
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 7 (2014), strony 85-96
W: Od teorii do empirii Strony 85-96
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
"Wszystko jest komunikacją" : projekt opisu struktury społecznej i metodologii badań / Michał Grech. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 2 (2010), strony 199-205
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Wybrane aspekty komunikacji koncernów motoryzacyjnych / Michał Grala. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 259-279
W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 259-279
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Wybrane aspekty rozwoju literackiego marketingu wydarzeń w Polsce i na świecie / Łukasz Śmigiel. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Język: polski Język streszczenia: polski, angielski
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 10 (2017), strony 129-145
W: Teorie komunikacji i mediów. 10, Konstruowanie komunikacji i mediów 2 Strony 129-145
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Wybrane strategie promocji książek w Polsce i na świecie z wykorzystaniem nowych mediów / Łukasz Śmigiel. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 3 (2010), strony 379-389
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Wymiary komunikacji w polskim systemie politycznym na podstawie badań leksykometrycznych i korpusowych / Maurycy Graszewicz, Michał Ulidis. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Poprawność i stosowność w komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 6 (2013), strony 215-229
W: Poprawność i stosowność w komunikacji Strony 215-229
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Wypowiedź a komunikacja / Michael Fleischer. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 9-19
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Zarys komunikologii krytyki medialnej / Dominik Lewiński. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 4 (2011), strony 21-51
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Zarys ogólnej teorii komunikacji / Michael Fleischer. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 1 (2009), strony 9-41
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|
Żałoba 2.0 : wirtualne cmentarze dla zwierząt / Anna Woźniak. by
Źródło: Teorie Komunikacji i Mediów
Źródło: Horyzonty komunikacji
W: Teorie Komunikacji i Mediów Vol. 8 (2016), strony 231-245
W: Horyzonty komunikacji Strony 231-245
Status:
Brak dostępnych egzemplarzy.
|