Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie / pod red. Jolanty Mazur ; [autorzy] Jolanta Mazur, Tomasz Gołębiowski, Małgorzata Lewandowska, Marzanna Witek-Hajduk, Teresa Dudzik, Andrzej Sznajder, Elżbieta Duliniec, Ewa Baranowska, Jacek Miroński.

Contributor(s): Publication details: Warszawa : Difin, 2002.Description: 351 stron : ilustracje ; 23 cmISBN:
  • 8372512507
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka UAFM Czytelnia Główna CZ 339.138 Dostępne na półce w Czytelni Głównej 10004680
Total holds: 0

Autorzy według strony redakcyjnej.

Bibliografia na stronach 342-351.

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny